Ontelbaar veel momenten ook met de bek open gestaan zo van 'wat gebeurt hier nou????'.Thermometer wrote:Unpolished _O_
Perc & Randomer en MPIA3 waren veruit de vetste setjes vond ik.
Related topics
- View the latest post: Broken Balance - Techno Industrial
- View the latest post: New Techno Industrial Mix, Mixed by dave
- View the latest post: Dj Thera @ Techno Parade, Paris, 24 September 2016 - LIVE VIDEO SET
- View the latest post: 24/09/16 - DREAM NATION - After Techno Parade – Paris - France
- View the latest post: B-Freqz - Techno
Active topics in Andere muziek
Moderators
Ja pfff, vooral bij de openingsplaat van MPIA3MelvinFR wrote:Ontelbaar veel momenten ook met de bek open gestaan zo van 'wat gebeurt hier nou????'.Thermometer wrote:Unpolished _O_
Perc & Randomer en MPIA3 waren veruit de vetste setjes vond ik.
-
AHardtraxxer
- 257 posts member since 2013
- last seen Jan 2020
Unpolished overtrof mijn verwachtingen! MPIA3 en AnD sets van de avond, god allemachtig wat klapte dat erop zeg. De laatste 2 keer dat ik AnD zag vond ik ze niet bijzonder, maar zaterdag draaiden ze een geweldige set, wat ging dat los zeg! Die MPIA3 kicks op zo'n geluidssysteem zijn echt verwoestend, zo iets hards heb ik nog bijna nooit gehoord! Stranger was weer een heerlijke binnenkomer, gas zat er al goed op! Perc & Randomer, Head Front Panel en Ansome & Ossian waren ook heerlijk! Ook nog stukjes van Rod en The Horrorist meegepakt, The Horrorist was best bijzonder hoe die man stond mee te zingen en te springen, echt geweldig! Bleaching Agent draaide een dikke afsluiter, uurtje keiharde early hardcore/terror. Had liever een echt harde techno afsluiter gehad, maar het was leuk voor de verandering. Reaktor is kwalitatief gezien wat mij betreft veruit de beste organisatie in Nederland op dit moment, geluid, licht en lineup waren top notch zoals altijd! 
ROD en Noneoftheabove waren vet op Nachtcollege.
Hoewel ROD wel onnodig veel aan z'n EQ en effecten zat te kloten luisterde wat hij draaide lekker weg, prima stevig ook, niet te lomp.
Daarna Noneoftheabove die soms zelfs platen draaide die in de buurt kwamen van Peaky Pounder, helaas wegens onvoorziene omstandigheden eerder weg moeten gaan.
Maar zeker vet voor mn eerste "officiële" techno feest.
Hoewel ROD wel onnodig veel aan z'n EQ en effecten zat te kloten luisterde wat hij draaide lekker weg, prima stevig ook, niet te lomp.
Daarna Noneoftheabove die soms zelfs platen draaide die in de buurt kwamen van Peaky Pounder, helaas wegens onvoorziene omstandigheden eerder weg moeten gaan.
Maar zeker vet voor mn eerste "officiële" techno feest.
Heerlijk altijd die oldschool vibe in z'n sets, die man draait zo divers op techno-gebied. 
Dax J met de dood bedreigd door achterlijke radicale moslims na het spelen van een gebedsremix in Tunesie
Ik las het idd ookurbandesigner wrote:Dax J met de dood bedreigd door achterlijke radicale moslims na het spelen van een gebedsremix in Tunesie
Waarom doe je dat dan ook
Je weet dat er veel van die gekkies zijn daar.
Je gaat toch ook niet Neophyte Leeft En Jezus Beeft in Jeruzalem draaien?
8 Mei weer Nachtcollege in Grunn met Remko Beekwilder en Stranger tot nu toe. Eigenlijk een zekerheid al.
8 Mei weer Nachtcollege in Grunn met Remko Beekwilder en Stranger tot nu toe. Eigenlijk een zekerheid al.
Last edited by ExoBassTix on 04 Apr 2017 09:05, edited 1 time in total.
Hahahaha, hier heb je opzich wel een punt.Broken Balance wrote:Waarom doe je dat dan ook![]()
-
AHardtraxxer
- 257 posts member since 2013
- last seen Jan 2020
Natuurlijk is het niet slim wat hij heeft gedaan, maar de beste man zal geen kwade bedoelingen hebben gehad. Diep en diep triest dat er zo op wordt gereageerd als je het mij vraagt, maar dat was inderdaad te verwachten, bljjf me er toch over verbazen hoe mensen zo kunnen zijn.. Zijn FB en Instagram pagina's zijn inmiddels al offline gehaald, zo erg is het dus blijkbaar ge-escaleerd. Hoop dat het snel over waait en hij weer lekker gaat knallen over een paar weken als die gaat afsluiten op Nassau festival bij de Reaktor stage, mijn god wat een lineup staat daar toch weer by the way!!urbandesigner wrote:Dax J met de dood bedreigd door achterlijke radicale moslims na het spelen van een gebedsremix in Tunesie
-
MHardtraxxer
- 333 posts member since 2015
- last seen Feb 2026
Heeft die wel zijn gig af gemaakt in Tunesië? of ging het toen al los?
-
MHardtraxxer
- 333 posts member since 2015
- last seen Feb 2026
Er wordt ook wel flink gefloten daar in de zaal, maar dat zal hij niet gehoord hebben.
Op naar Dubai dan maar....In Tunesië wordt het niks meer
Op naar Dubai dan maar....In Tunesië wordt het niks meer
-
SHardtraxxer
- 514 posts member since 2012
- last seen Dec 2018