View on Facebook
Iemand die deze track kent? Ging aardig lekker live afgelopen vrijdag.
Related topics
- View the latest post: Broken Balance - Techno Industrial
- View the latest post: New Techno Industrial Mix, Mixed by dave
- View the latest post: Dj Thera @ Techno Parade, Paris, 24 September 2016 - LIVE VIDEO SET
- View the latest post: 24/09/16 - DREAM NATION - After Techno Parade – Paris - France
- View the latest post: B-Freqz - Techno
Active topics in Andere muziek
Moderators
Lijkt me ook. Even wat mensen zien mee te krijgen.Fothermucker wrote:jij vindt RR sowieso vetter
Vrijdag trouwens voor het eerst Dax J live meegemaakt, wat een baas
. Ook DJ Rush was weer heerlijk, wat een energie door de gehele set.
Alles was kut op de artiesten ja. Kutste feest ooit.chas1n wrote:Vrijdag trouwens voor het eerst Dax J live meegemaakt, wat een baas. Ook DJ Rush was weer heerlijk, wat een energie door de gehele set.
Qua organisatie zelden zoiets slechts meegemaakt inderdaad. Binnenkomst duurde al tyfuslang, WC's gingen nergens over. M'n klomp brak helemaal toen ik bij de muntjes aankwam; maar twee (!) incapabele personen die alle muntjes moesten verzorgen. Het geluid was niet overal best, maar had vaak een goed plekje gevonden waar het gelukkig goed te doen was. Hoorde ook dat mensen tijdens Dax J bijvoorbeeld niet meer naar binnen mochten in die tweede zaal ofzo. Op organisatorisch vlak was het puin, maar muzikaal alleen maar heerlijke setjes gehoord, dus dat heeft de avond gered.Kepro wrote:Alles was kut op de artiesten ja. Kutste feest ooit.chas1n wrote:Vrijdag trouwens voor het eerst Dax J live meegemaakt, wat een baas. Ook DJ Rush was weer heerlijk, wat een energie door de gehele set.
Rawbin wrote:View on YouTube
HYPE
Unpolished 2017 wrote:AnD
Ansome & Ossian live
Bleaching Agent (gabber set)
Blush Response live
Drax aka Thomas P. Heckmann
Head Front Panel live
MPIA3 aka Truss
Perc & Randomer
Remco Beekwilder
ROD
Stranger
The Horrorist
Under Black Helmet
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Das geen kattenpis. Vet 
Wauw ik heb zo'n intiem en vet feest meegemaakt waar ik de ervaring wel even over wil delen. Dense & Pika allnighter afgelopen vrijdag in transport was echt waanzinnig gaaf. Samen met mijn vriendin (The Skribber h8m3) langer in de trein gezeten dan gefeest (Winschoten > Rotterdam) maar dat was het zo waard. Kwamen als eerste binnen en begon rustig hun setup te bekijken werd gelijk achter de dj booth geroepen en kreeg een hele tour en uitleg door zowel hardware als software setup. Super interessant om te horen en ook nog eens down to earth gasten.
Met als reden 6 uur zo alleen achter de knoppen werd ze ook saai dus ze stonden erop dat we af en toe even langskwamen voor een praatje en een drankje. Supermooi
Draaide ook nog eens magnifiek met een hele mooie flow van Ambient naar (tech)house en afsluiten met Edging Forward
. Hoorde ook nog een nieuwe remix voor Tiga (ben de titel ff kwijt). Topnacht 
Met als reden 6 uur zo alleen achter de knoppen werd ze ook saai dus ze stonden erop dat we af en toe even langskwamen voor een praatje en een drankje. Supermooi
Draaide ook nog eens magnifiek met een hele mooie flow van Ambient naar (tech)house en afsluiten met Edging Forward
-
SHardtraxxer
- 514 posts member since 2012
- last seen Dec 2018
Vet, maar vind 18 minuten wel iets te veel van het goede
Nieuwe Keith Carnal plaat, bazig zoals gewoonlijk.
View on YouTube