Wat was Rotterdamse Rave gaaf ! Zelden zo'n goede sfeer meegemaakt op een technofeest tijdens de laatste uurtjes in de beuktent !
Binnengekomen bij Tommy Four Seven, draaide al erg lekker en ik kwam er meteen goed in. Vriendin wilde helaas naar buiten vanwege het mooie weer en ben even buiten geweest, om haar daarna achter te laten bij Joey Daniel en zelf naar Robert Hood te gaan. Draaide ineens zaaddodend traag en blij, was niet waar ik zin in had. Gelukkig genoeg gezellige mensen om me mee te vermaken.
Hierna drie kwartier buiten gechilld met m'n vriendin en een maat, terwijl ik in de tent Karenn hoorde beuken, gauw naar binnen gegaan en me gevoegd bij The Skribbler en Jordi, Karenn draaide echt heerlijk !
Surgeon was heerlijk beuken, vloog bijna door het plafond. Perc & Truss en AnD waren echt abnormaal vet, eerste act nog nooit gezien maar keek hier echt naar uit ! Wat een kicks kwamen hier voorbij zeg, pfff....
Stonden midvooraan, iedereen deed echt lekker lomp mee en ook veel dames die helemaal uit hun plaat gingen, waande me een beetje op een hardstyle feest waar de sfeer er ook goed in zit

. Normaal zit iedereen toch wat meer in z'n eigen bubbel bij techno feestjes. AnD ging echt loeihard, kon geen genoegen krijgen van hun distorted kicks ! Schrok me wel af en toe dood van de knallen van het vuurwerk...
Tent was helaas wel echt bloedheet, kon m'n shirt uitwringen na afloop:P. Kluisjes waren zwaar kut, met z'n allen een trap op van 1 meter breed in een smalle oplegger....
Klein maar zeer fijn festival !