Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 192  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 18:15 

Hardtraxxer

^ Jezus wat een dikke track

Toch nog Katharsis ticket weten te bemachtigen :D

wordt goudt
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 22:58 

Hardtraxx Elite

Om jullie even van een heel leuk muziekje te voorzien :love:

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2016 16:48 

Hardtraxxer

10 uur lang collabs special (speedy j & chris liebing) 22 okt elementenstraat warehouse.. O.M.G. :drool:
Wie gaat er hier nog meer naar Katharsis btw? Was daar vorig jaar en wel een van de ziekste feesten die ik tot nu toe heb meegemaakt, kan t zeker aanraden als je van duistere techno/industrial houd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2016 11:13 

Hardtraxxer

alexxie schreef:
Wie gaat er hier nog meer naar Katharsis btw?

Als ik nog een ticket kan vinden.

Deze release, en dan met name Daydream :loving: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2016 23:09 

Hardtraxx Veteran

ramon038 schreef:
Om jullie even van een heel leuk muziekje te voorzien :love:

Dit soort platen zijn live echt die heerlijke treinen-techno, non-stop rammen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 10:21 

Hardtraxx Elite

Nog meer leuks

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 17:06 

Hardtraxx Veteran

Ik heb bij dit soort tracks juist altijd het ultieme techno-trein gevoel.

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 18:50 

Hardtraxxer

Ik heb hier al de ultieme technotreintrack gepost, Rvde - 90's hammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 20:43 

Artiest

In het kader van treinen:

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 21:10 

Hardtraxxer

^ Heel vet!

Nooit meer stoppen

en nu we toch bezig zijn

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2016 14:51 

Hardtraxxer

Mijn god wat heb ik zin in Katharsis. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2016 14:13 

Hardtraxx Veteran

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2016 17:07 

Hardtraxxer

Katharsis :loving: :loving: :loving: :loving:

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2016 18:17 

Hardtraxxer

Katharsis was zo ontzettend sick!

Kilawatt opende al vrij stevig, SNTS was daarna vol gas sloopwerk, toen ging sigha ff een paar stapjes terug maar was ook lekker,
toen Stanislav Tolkachev met lekkere vage industrial, tommy four seven ging daarna nog ff in de 5e versnelling met misschien wel de hardste techno/industrial set die ik ooit heb meegemaakt, en paula temple sloot af met ook een hele dikke set. Zaal 3 werd ook lekkere hardcore gedraait vanaf een uurtje of 5. xd

Overtreft wat mij betreft de editie van vorig jaar. (L)
Minpuntjes waren de hitte en dan vooral in zaal 2, dat sloeg helemaal nergens op, ben daar misg maar 20 mins geweest in totaal, klein stukje traversable wormhole en ancient methods en ik keek er erg naar uit, maar na 3 minuten D.A.S.D.A. trok ik het al niet meer, leek wel 50 graden daar binnen. Het geluidsyssteem was een van de beste die ik ooit heb gehoord, maar het stond wel heeel erg hard zo nu en dan, vooral tijdens SNTS naar mijn idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2016 19:07 

Hardtraxxer

Ja zaal 2 was fucking warm idd, maar vond de hitte het wel waard. Vatican Shadow (L) (L) (L) (L)
D.A.S. D.A. was ook echt heel erg vet, zo jammer dat alles kapot ging na ~20 minuten. ''For some reason the electricity shut down behind the stage and the serviced mixer broke.''

Hier sfeerimpressie van Tommy, voor mij ook 1 van de lompste sets die ik heb meegemaakt.
https://www.facebook.com/groups/raaddep ... 780689831/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2016 19:37 

Hardtraxxer

Dat nummer ging snoeihard idd, pff wat een set was dat zeg niet normaal. Had al hoge verwachtingen van hem, maar die heeft hij meer dan waargemaakt. :worship:

Vond het wel erg jammer van zaal 2. Hele bijzondere lineup, en iedereen stond live, maar die hitte vond ik gewoon niet te doen, en het geluid vond ik tegenvallen maar dat kwam meer omdat het in zaal 1 zo absurd hard stond. Zonde, anders had ik veel meer tijd doorgebracht in die zaal, waren veel namen waar ik erg naar uitkeek. Had het gelezen over D.A.S.D.A. inderdaad, sneu voor ze, die paar minuten die ik er stond toen ze begonnen klonken erg lekker. Volgend jaar hopelijk op mainstage. :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2016 20:57 

Hardtraxx Elite

Bekende vocals he, Bold Action en Geck-o? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2016 15:04 

Hardtraxx Veteran

Wat was Rotterdamse Rave gaaf ! Zelden zo'n goede sfeer meegemaakt op een technofeest tijdens de laatste uurtjes in de beuktent !

Binnengekomen bij Tommy Four Seven, draaide al erg lekker en ik kwam er meteen goed in. Vriendin wilde helaas naar buiten vanwege het mooie weer en ben even buiten geweest, om haar daarna achter te laten bij Joey Daniel en zelf naar Robert Hood te gaan. Draaide ineens zaaddodend traag en blij, was niet waar ik zin in had. Gelukkig genoeg gezellige mensen om me mee te vermaken.

Hierna drie kwartier buiten gechilld met m'n vriendin en een maat, terwijl ik in de tent Karenn hoorde beuken, gauw naar binnen gegaan en me gevoegd bij The Skribbler en Jordi, Karenn draaide echt heerlijk !

Surgeon was heerlijk beuken, vloog bijna door het plafond. Perc & Truss en AnD waren echt abnormaal vet, eerste act nog nooit gezien maar keek hier echt naar uit ! Wat een kicks kwamen hier voorbij zeg, pfff....

Stonden midvooraan, iedereen deed echt lekker lomp mee en ook veel dames die helemaal uit hun plaat gingen, waande me een beetje op een hardstyle feest waar de sfeer er ook goed in zit :P. Normaal zit iedereen toch wat meer in z'n eigen bubbel bij techno feestjes. AnD ging echt loeihard, kon geen genoegen krijgen van hun distorted kicks ! Schrok me wel af en toe dood van de knallen van het vuurwerk...

Tent was helaas wel echt bloedheet, kon m'n shirt uitwringen na afloop:P. Kluisjes waren zwaar kut, met z'n allen een trap op van 1 meter breed in een smalle oplegger....

Klein maar zeer fijn festival !
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2016 17:27 

Hardtraxx Elite

Flinke hype rondom deze track na Awakenings, terecht ook imo. Komt vrijdag uit, maar nu al op spotify :)

https://play.spotify.com/album/0BFlDVWmYjvC9Q8rYzzIu1
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2016 20:16 

Hardtraxx Elite

Ruim half uurtje flinke herrie ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2016 12:04 

Hardtraxx Veteran

Fothermucker schreef:
Flinke hype rondom deze track na Awakenings, terecht ook imo. Komt vrijdag uit, maar nu al op spotify :)

https://play.spotify.com/album/0BFlDVWmYjvC9Q8rYzzIu1

Bij lange na niet zijn beste nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2016 16:09 

Hardtraxx Veteran

Wel een heerlijke plaat, deep house achtige bassline maar toch beukend a la techno. Uiteraard niet z'n beste plaat, dat blijft U said U :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2016 20:04 

Hardtraxxer

Acid remixje voor Axel Picodot's acid ep op Raven Sigh :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2016 21:28 

Hardtraxx Veteran

(Stevige) acidtechno ben ik altijd wel voor in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2016 14:15 

Hardtraxx Elite

:love:
Vorige  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 192  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek