was geslaagdCruelty wrote:Hardtraxx meeting @ Obscuur X Artefact. Zin in.
Related topics
- View the latest post: Broken Balance - Techno Industrial
- View the latest post: New Techno Industrial Mix, Mixed by dave
- View the latest post: Dj Thera @ Techno Parade, Paris, 24 September 2016 - LIVE VIDEO SET
- View the latest post: 24/09/16 - DREAM NATION - After Techno Parade – Paris - France
- View the latest post: B-Freqz - Techno
Active topics in Andere muziek
Moderators
Godverdomme een flinke knaller, dit...Fothermucker wrote:
was leuk
yo post m meteen 2 keer yolo
Last edited by Fothermucker on 29 May 2016 19:31, edited 2 times in total.
Weet niet zeker of ik deze niet al ooit gepost heb, maar yolo dikke plaat. Klapte er ook goed op
View on YouTube
View on YouTube
Howly shit, vette plaat.Cruelty wrote:Keepsakes - Galso In Camo
Na vrijdag toch wel wat geïnfecteerd geraakt met het techno-virus, was leuker dan verwacht.
Heeft iemand nog wat artiestennamen voor me die harde, smerige industriële techno maken (voor zover je het zo kan noemen
Vrijdag toch wel boven verwachting vermaakt, wat een gruwelijk lomp spul zit er tussen.
ArchivOne en Ayarcana vond ik het vetste, 138 solo viel nogal tegen, die ''vocals'' waren echt gruwelijk irritant.
ArchivOne en Ayarcana vond ik het vetste, 138 solo viel nogal tegen, die ''vocals'' waren echt gruwelijk irritant.
Op een gegeven moment stond hij gewoon met die microfoon tegen de muur te rammenFluxion wrote:''vocals''
Thanks, zal vanavond eens luisteren.The Skribbler wrote:@Naad:
Scalameriya, VSK, Ansome![]()
![]()
bohhhh je zou die maar live hebben meegemaakt in amsterdam studio'sThe Skribbler wrote: Scalameriya, VSK,
View on YouTube
View on YouTube
Verder is dit ook wel redelijk industrieel
View on YouTube
Leuke trivia over die laatste plaat van je Demy, Caustic Window is gewoon een alias van Aphex Twin he?
Bron: https://www.discogs.com/artist/48-Caustic-Window
Demy? Wie is Demy nou weer. Noem artiesten gewoon bij hun artiestennaam.
Ik weet G, heb ik laatst gepost in wtf-momentjes topic :pJordi wrote:Leuke trivia over die laatste plaat van je Demy, Caustic Window is gewoon een alias van Aphex Twin he?
nog ff ramme
View on YouTube
-
MHardtraxxer
- 333 posts member since 2015
- last seen Feb 2026
gaat lekker iddCruelty wrote:View on SoundCloud
De Remix EP van Sensive's release!
Sensive - Suprok (14anger Remix). Deze is heerlijk.
Kan trouwens niet naar Modular helaas, die 2square stage line up is best dik (voor mij) en het is lekker om de hoek, maar heb al wat anders staan. Ga wel Rotterdamse Rave festival, staan ook hele dikke namen, sowieso goed om te zien dat er wat meer festivals in Rotterdam komen met goede line ups.
-
MHardtraxxer
- 333 posts member since 2015
- last seen Feb 2026
De Radiation Area liegt er niet om in ieder geval, zal wel vanaf begin af aan het hardere werk zijnCruelty wrote:Hier ben ik ook bij, net ticket gehaald. Zin in!Makreel wrote:Ga wel Rotterdamse Rave festival, staan ook hele dikke namen, sowieso goed om te zien dat er wat meer festivals in Rotterdam komen met goede line ups.
Ik ben ook heel de dag bij die area ja
View on YouTube
Vind deze zo heerlijk he, lekker diepe subtiele kick en dan fijn sfeertje. Ja
View on YouTube
Vind deze zo heerlijk he, lekker diepe subtiele kick en dan fijn sfeertje. Ja
-
SHardtraxxer
- 514 posts member since 2012
- last seen Dec 2018
-
SHardtraxxer
- 514 posts member since 2012