Holy shit wat vet dit. Duistere sfeer met redelijk lompe kicks en fijne distortion die niet te overdreven is.
View on YouTube
Related topics
- View the latest post: Broken Balance - Techno Industrial
- View the latest post: New Techno Industrial Mix, Mixed by dave
- View the latest post: Dj Thera @ Techno Parade, Paris, 24 September 2016 - LIVE VIDEO SET
- View the latest post: 24/09/16 - DREAM NATION - After Techno Parade – Paris - France
- View the latest post: B-Freqz - Techno
Active topics in Andere muziek
Moderators
Neem aan dat je peaky pounder bedoelt?Fothermucker wrote:7 - N-Vitral - Viisi (N-Vitral's Ultra New Super Hit Version)
Superzieke plaat trouwens.
Ja was foutje inderdaad. Was al aangepast op soundcloud maar hier nog niet
Even muziekje om het goed te maken.
View on YouTube
Even muziekje om het goed te maken.
View on YouTube
Tickets voor Wild Noiz 19 maart gewonnen, is dat wat?
Zit in het einde van de BR set van ruim een uur, heerlijk dezeMelvinFR wrote:View on SoundCloud
Oh staat er ook bij
Lekkere afsluiter van het weekend. Thanks!Joykill wrote:Come As You Are
-
SHardtraxxer
- 514 posts member since 2012
- last seen Dec 2018
Bazenplaatje van Blawan, zo vrolijk maar toch lomp tegelijk
View on YouTube
Heel intens
View on YouTube
Nieuwe van Recondite
View on YouTube
View on YouTube
Heel intens
View on YouTube
Nieuwe van Recondite
View on YouTube
Vriend van mij heeft vrijkaarten voor Awakenings zondag en vraagt of ik mee ga: Awakenings · Ben & Marcel special
Wat kan ik verwachten
?
Wat kan ik verwachten
Rauwe, Berlijnse techno. Ik zou zeggen, zoek even een setje op van de heren. Omdat ze heeeeeeel lang mogen draaien, verwacht ik een mooie opbouw in de set. Ben er zelf niet bij, maar ik ga denk ik de volgende keer wel voor een Berlijnse Awakenigs editie ipv weer ELDX.
Wel zin in though
Wel zin in though
Nice! Als je meer van dit spul hebtFothermucker wrote:Nieuwe van Recondite
View on YouTube
View on YouTube
Deze al tijdje aan het luisteren
Kwam dit gisteren tegen toen youtube een random volgende video erop zette:
View on YouTube
Volgens het internet is het Techno, dus denk dat dit het juiste topic is.
View on YouTube
Volgens het internet is het Techno, dus denk dat dit het juiste topic is.
Ik zelf zou dit niet scharen onder techno, maar eerder onder deephouse.
Ik ben geen Techno/House kenner dus zou t niet weten, maar alle sites inclusief Wikipedia, Discogs en Beatport scharen het onder techno, vandaar.
Deep House is dit ook echt niet
Moeilijk in hokjes te plaatsen idd
Moeilijk in hokjes te plaatsen idd
Hmm nja ik ken wel het hokje "melodic techno", dus misschien is het dat welLyst wrote:Ik ben geen Techno/House kenner dus zou t niet weten, maar alle sites inclusief Wikipedia, Discogs en Beatport scharen het onder techno, vandaar.
Vannacht naar Awakenings geweest. Ben niet echt een techno kenner ofzo maar dit was wel echt een heel lekker feestje hoor 
Zo zeg inderdaad. Clouds die een heerlijk verrassende openingsset neerzette (we waren er pas om 23.30brianfct65 wrote:Vannacht naar Awakenings geweest. Ben niet echt een techno kenner ofzo maar dit was wel echt een heel lekker feestje hoor
Ohja AnD. Tja. Weinig diepgang, alleen maar raggen. Na een kwartier gegaan