View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on SoundCloud
https://ravensigh.bandcamp.com/album/va ... ease-vol-2 (<-- album waar die laatste mix mee opgebouwt is, niet 100% Techno maar zit wel flink wat van in)
Of neem wat half-tempo Acid Techno:
View on SoundCloud
Related topics
- View the latest post: Broken Balance - Techno Industrial
- View the latest post: New Techno Industrial Mix, Mixed by dave
- View the latest post: Dj Thera @ Techno Parade, Paris, 24 September 2016 - LIVE VIDEO SET
- View the latest post: 24/09/16 - DREAM NATION - After Techno Parade – Paris - France
- View the latest post: B-Freqz - Techno
Active topics in Andere muziek
Moderators
Deze is dik!Fothermucker wrote: View on YouTube
-
PHardtraxx Addict
- 1880 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Doet me denken aan een plaat die ik vroeger veel heb gedraaid. Alleen is die wel stuk sneller.Oxbow wrote:Deze is dik!Fothermucker wrote: View on YouTube
View on YouTube
Ticket voor zaterdag Factory 010, Undertone met onder andere Stephan Bodzin en Aril Brikha
Ongelofelijk veel zin in. Wat een held is Stephan Bodzin, hopen dat deze 2 sowieso gedraaid worden!
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
Had dus naar een verkeerde line-up gekeken, desondanks niet minder zin an 
Ik vind die duistere techno zoals Fothermucker heeft geplaatst erg vet. Ik heb alleen weinig verstand van deze muziek. Op welke feesten wordt dit vooral gedraaid? Lijkt me tof om eens te bezoeken 
-
SHardtraxxer
- 514 posts member since 2012
- last seen Dec 2018
-
SHardtraxxer
- 514 posts member since 2012
- last seen Dec 2018
28 november Intercell in de H7 Warehouse, Amsterdamcorneelwr wrote:Ik vind die duistere techno zoals Fothermucker heeft geplaatst erg vet. Ik heb alleen weinig verstand van deze muziek. Op welke feesten wordt dit vooral gedraaid? Lijkt me tof om eens te bezoeken
⋄ Ansome live
⋄ J. Tijn
⋄ Plukkk
⋄ Ayarcana
⋄ Scenedrone
⋄ Phobia
⋄ Clusion
https://www.facebook.com/events/487785221395518/
Heel ziek.
Zie nu dat je zelf ook draait. Veel (voor mij) onbekende tracks, klinkt lekker
View on YouTube
mega vet gedaan
mega vet gedaan
View on YouTube
Holy shit wat vet dit. Wat anders dan beuktechno natuurlijk maar wist anders ook niet waar ik het moest posten.
Holy shit wat vet dit. Wat anders dan beuktechno natuurlijk maar wist anders ook niet waar ik het moest posten.
-
SHardtraxx Newbie
- 45 posts member since 2013
- last seen Jul 2016
Niet naar Morse? Lijkt me echt een feestje voor jou 
Richardd wrote:Niet naar Morse? Lijkt me echt een feestje voor jou
Hebben we overwogen en ik stelde het voor maar de locatie daar vorig jaar tijdens Era vond ik te ruk. Iets met kou en helaas wouden een 2-tal mensen niet weer de pond pakken... Locatie waar Reaktor nu word gehouden ben ik tijdens ADE geweest en was echt heerlijk.
Het was natuurlijk sarcastisch bedoeld. Morse en Era zal wel dezelfde organisatie zijn en samen werken met LYM toch?