Koelkast schreef:
Joykill schreef:
Vannacht voor de eerste keer in m'n leven een cave-rave bezocht
Is dat het tegenovergestelde van een sausage fest?
Stonden met ruim 300 man de hele nacht diep in een grot te beuken, dus eigenlijk was het wel gewoon een sausage-fest als je erover nadenkt, huh/wat.
Nee, was echt gruwelijk nice om zoiets meegemaakt te hebben. Zo'n (letterlijk, underground)sfeer heb ik nog nooit meegemaakt op welk hardstyle/techno feest dan ook. Als je de kans krijgt om zo'n illegale rave te bezoeken moet je die zeker nemen.
Werden met een touringsbus vol feestmensen/avonturiers/gelukszoekers ergens op een (voor mij) onbekende locatie gedropt ergens in België. Vanaf daar in stilte naar de ingang van de grot gelopen. Daar werden we opgewacht door leden van de organisatie die ons de weg wezen naar de spot. In de grot was er (natuurlijk) geen licht, wat al een sfeer met zich meebracht. Eenmaal aangekomen op de juiste spot zagen we al een paar honderd man de tijd van hun leven hebben.
Wist in eerste instantie niet wat ik moest verwachten en wat voor slag volk er op zulke gelegenheden afkomt, maar het was perfect naar mijn inziens. De muziek was fenomenaal (voornamelijk bunkertechno, op het laatst schranz), evenals het geluid en ook de mensen die hierop af kwamen. Geen junks, verloren zielen, huisdieren, of wat dan ook. Drank (etc) mocht je natuurlijk zelf meenemen, maar de organisatie bood ook de mogelijkheid om daar iets te kopen. Ook werd er lachgas verkocht, voor degene die dat zelf niet bij zich hadden en kregen we voordat we we op 'excursie' gingen huisregels voorgeschoteld om niemand kwijt te raken en op te letten etc, wat voor een relatief veilig gevoel zorgde.
Oxbow schreef:
Joykill schreef:
Scalameriya - Ourorobos
Wow dit klinkt echt heel dik, meer aanraders in dit straatje?

Dit is ook wel een kneiter, maar ligt niet in hetzelfde straatje: