Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 14:33 

Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
lastig, kan heel leuk worden ^^

het wordt iig eerder leuk dan vorig jaar :D

toen was het naar mijn idee echt teveel techhouse
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 14:37 

Hardtraxx Veteran

Ja dat hoorde ik al! Benieuwd wat dit gaat worden, sj & rm kunnen veel kanten op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 14:45 

Hardtraxx Veteran

Nicky Romero
Ryan Marciano
Sunnery James

enige boeiende, maar goed heb toch al iets anders die dag, kan daardoor helaas ook niet naar wish maarja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 15:28 

Hardtraxx Veteran

Tickets gewonnen met de Bols actie! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 16:07 

Hardtraxx Veteran

jaloeeers :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 18:21 

Hardtraxxer

Kijk best wel uit naar dit feest, ben benieuwd wat ze dit jaar voor show neerzetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 17:54 

Hardtraxx Veteran

Dit was leuk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 19:20 

Hardtraxxer

Blij dat ik niet ben gegaan als ik die setjes luister. Wat een saai gedoe zeg. Afsluiten met een dj als Mark Knight is echt treurig, dan moet je gewoon een beuker neerzetten a la Hardwell. Fedde Le Grand mogen ze ook wegdoen, die staat er zowat elk jaar en is het gewoon niet. Saaie standaard setjes met traag mixwerk, woehoe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 19:25 

Hardtraxx Veteran

Duke schreef:
Blij dat ik niet ben gegaan als ik die setjes luister. Wat een saai gedoe zeg. Afsluiten met een dj als Mark Knight is echt treurig, dan moet je gewoon een beuker neerzetten a la Hardwell. Fedde Le Grand mogen ze ook wegdoen, die staat er zowat elk jaar en is het gewoon niet. Saaie standaard setjes met traag mixwerk, woehoe.

mark knight is inderdaad erg stom na nicky romero. Verder vind ik de tracklistjes allemaal dik in orde hoor! Wat had je anders verwacht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 22:38 

Hardtraxx Veteran

Duke schreef:

fedde stond er vorig jaar niet ;)
en hij had best een fijn setje
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2013 01:12 

Hardtraxxer

@Teupie: Ik vind gewoon dat Sensation wat 'epischer' mag worden. Big Room sounds passen gewoon zo veel beter bij een Sensation in een volle Arena. SJRM/Fedde/M.Knight zijn allemaal wel aardige dj's , maar het kan in mijn optiek zo veel beter. Mijn ideale Sensation line up:

22:00-23:30 Mr White/Nic Fanciulli (warm up)
Opening
23:30-01:00 Nicky Romero
01:00-02:00 W&W
02:00-03:30 Axwell
03:30-04:45 Deniz Koyu
04:45-06:00 Hardwell

Dit zou echt briljant zijn + het zijn allemaal djs (buiten W&W) die al op eerdere Sensation edities hebben gedraaid. Zou dus prima mogelijk moeten zijn aangezien ze blijkbaar wel in het profiel passen dat ID&T voor ogen heeft.

@AniThing: Nee maar hij staat er standaard minstens eens in de 2 jaar. Maar ik ben dan ook geen Fedde fan. Laatste keer dat ik 'm zag sloot hij 7th Sunday af en dat was ook 3 keer niks. Veel te veel slappe nummers met traag mixwerk, terwijl je daarvoor dj's had als Jordy Dazz en Laidback Luke die er veel meer tempo in gooide.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek