E
Wie gaat er naar RH? :)

ik ga op de zaterdag knalle
S
Timmer gaat er zaterdag heen met zijn vriendengroep. Vriend van mijn zusje gaat er ook heen (zit in die vriendengroep) alleen heeft hij zijn enkelband ingescheurd dus ik denk niet dat het er in zit voor hem. Ik zou het graag nog wel eens een keer mee willen maken.
E
ik weet niet waar je woont maar bij de uitgaansbus.nl kun je nog tickets voor zaterdag + busreis kopen. 39-46 euro kost zoiets.
S
biscuit wrote:ik weet niet waar je woont maar bij de uitgaansbus.nl kun je nog tickets voor zaterdag + busreis kopen. 39-46 euro kost zoiets.
Ik ga al naar Fusion ;).
E
stefaneke wrote:
biscuit wrote:ik weet niet waar je woont maar bij de uitgaansbus.nl kun je nog tickets voor zaterdag + busreis kopen. 39-46 euro kost zoiets.
Ik ga al naar Fusion ;).
hmmmm...

wat is beter: een bierdouche en varkensstift of strak van de energy, pillen en kapotte schoenzolen van het stampen?
:P

de keus is voor mij makkelijk :evil:
Hardtraxx Addict
1937 posts member since 2010
last seen Nov 2013
Wie is Rowwen Heze?
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 11 days ago
Hidden Source wrote:Wie is Rowwen Heze?
Houden zo
E
Hidden Source wrote:Wie is Rowwen Heze?
cultuurbarbaar
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
niks voor mij :D
Hardtraxx Elite
2107 posts member since 2010
last seen Feb 2018
biscuit wrote:
stefaneke wrote:
Ik ga al naar Fusion ;).
hmmmm...

wat is beter: een bierdouche en varkensstift of strak van de energy, pillen en kapotte schoenzolen van het stampen?
:P

de keus is voor mij makkelijk :evil:
voor mij ook. het 2de. douchen kan ik thuis wel.
Hardtraxx Elite
2474 posts member since 2009
last seen Apr 2016
gister geweest ik was zo blauw als een smurf :D en zo nat en zat als ik weet niet wat :beer:
E
hdhessel wrote:gister geweest ik was zo blauw als een smurf :D en zo nat en zat als ik weet niet wat :beer:
dit jaar was ook echt heldig. beter dan de 2 vorige edities
D
wou er wel bij zijn omdat rowwen heze altijd wel goeie nummers maakt maar helaas niet geweest.
wel is het leuk om snel en ongecontroleerd bier te drinken :beer:
Hardtraxx Elite
2474 posts member since 2009
last seen Apr 2016
het opbouwen,feesten en afbreken zit er weer op voor mij !

was een top week !