Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 10:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt heel vet inderdaad :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 11:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker



Nieuwe band van Howard van Killswitch Engange, eerste demo.
Zijn al wat meer uit dacht ik.

EDIT

Ja hier is hun eerste clip


Zo te zien houd Howard wel wat van z'n geniale clean vocalen.
Maar deze band is wel ietsjes ruiger dan KSE heb ik het idee tot nu toe.

EDIT 2

Verdomme alle goeie bands krijgen nieuwe albums, nieuwe LP, Amity Affliction en nu zie ik net ook nog Bury Tomorrow
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 16:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Frijolrojo schreef:
vind die ''zachtere'' vocals echt fuuuucking nice, echt a la alternative rock achtig maar dan net harder, moeilijk uit te leggen haha. ff downloaden! 2:38 vind ik beste stuk

Silverstein is misschien wel iets voor jou


En Story Of The Year
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 20:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Cruelty schreef:
Frijolrojo schreef:
vind die ''zachtere'' vocals echt fuuuucking nice, echt a la alternative rock achtig maar dan net harder, moeilijk uit te leggen haha. ff downloaden! 2:38 vind ik beste stuk

Silverstein is misschien wel iets voor jou


En Story Of The Year


haha yes allebei ken ik al :D zeker goede bands. ik zit de laatste tijd deze te luisteren om lekker te ontspannen
ben nu ff al mijn muziek van mijn oude ipod over aan het zetten naar mijn nieuwe computer. heb zin om ff wat oude bands weer terug te luisteren :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 20:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat nummer van The Amity Affliction is echt nice ja, ik moet eens wat meer van hun luisteren, kende ze nog helemaal niet eigenlijk.

Devil You Know is inderdaad wel een stuk ruiger ja, Seven Years Alone is niet verkeerd ^^

Bury Tomorrow kende ik ook nog niet, vind die harsh vocals wat minder, cleans zijn wel nice.

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 10:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Haha dat nummer van Sum heb ik helemaal kapot gedraaid toen :P Vaak op mee gedrumd.

Nog twee leuke.



Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



:loving: Misschien al gepost, maar zo heel goed hou ik dit topic niet echt in de gaten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 21:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:



haha wow wat een ripoff van deze track gewoon zelfde riff. chimaira trouwens ALTIJD +1 :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2014 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:love:

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2014 10:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik weet niet hoor maar die van Haste The Day gaat en stukje sneller met andere akkoorden en er zitten nog wat pull-offs en hammer-ons tussen. Zulke rock riffjes lijken vaak op elkaar.

En @ STAN-
Sick Puppies is een chille band ja. Ik vind deze gruwelijk.



En Girl On Fire doet me heel erg denken aan een combo van Sum41 en Story Of The Year
Misschien dat je dat ook vet vind, maar ik denk dat je dat al wel kent.

Ook nog een leuk kanaal is UNFD
https://www.youtube.com/watch?v=b8kmHFe ... _9lQh9burR

Allemaal Australische Hard-Rock, Altern-Metal, Post-Hardcore en Metalcore.
Australie heeft veel goeie bands daar in (The Amity Affliction, Dream On Dreamer, Saviour, In Hearts Wake)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2014 11:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nog wat leuke ontdekt







23 Mei nieuwe album van Bury Tomorrow :D
Ben normaal niet heel erg van Metalcore, maar die mix van scream/grunt en een geniale clean vocalist maakt veel goed.

En het eerste album van Devil You Know (Nieuwe band van de oude zanger van Killswitch Engage, Howard) is ook al een tijdje uit (THE BEAUTY OF DESTRUCTION)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2014 13:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

3e post, maar is het waard :P

2e single van het nieuwe album van The Amity Affliction



En hij is weer goed :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2014 16:58 
 
Hardtraxx Newbie

Foo fighters komt met een nieuw album. Kan alleen maar positief zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 16:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
3e post, maar is het waard :P

2e single van het nieuwe album van The Amity Affliction

link

En hij is weer goed :D

Leuk maar ik vind Pittsburgh beter :P

Eens iets anders van mijn kant:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 18:50 
 
Hardtraxx Newbie

Zelf eens een remastering gemaakt van mijn all time favorite :D

https://www.youtube.com/watch?v=T8zDiLjOW2c
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 16:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Met Joël Birch van The Amity Affliction (De Screamer, of hoe je dat ook zegt)



Die breakdowns nadat hij We Are Divine zingt :cool:
Leuke band dit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2014 17:26 
 
Hardtraxxer

Vinden jullie van het metal album van Pentakill? (Fictionele band in het spel League of Legends)

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2014 19:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mist toch wel wat imo. Weinig variatie, alleen maar snelle solo's en snelle stukken powerchords met het zelfde riffje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 00:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

happen to come across this gem, wat een plaat. wat hou ik toch van bands zoals, interpol, editors, white lies etc. Net uit impuls nieuwe album van white lies gekocht, ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2014 17:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2014 20:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Haha Hand Of Blood, Need For Speed Most Wanted :thumbsup:
Vond persoonlijk Tears Don't Fall altijd de beste, maar deze vond ik als eerste.


Coheed & Cambria vond ik altijd een beetje de softere versie van Dream Theater :P
Maar wel nice, deze vooral.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2014 22:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat is denk ik ook een van de eerste die ik ken :P Ken het allemaal dankzij een bepaald spel :$

Die van C&C kende ik nog niet maar best een leuk nummer :)


De vocals van Vazard - Who I Really Am trouwens.

Een van me favoriete nummers van Story of the Year


En een van me favorieten van Sum 41 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 10:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker



Nieuwe single van Rise Against. Hij is leuk maar vind hem niet zo sterk als de eerste platen van de vorige albums.
Het nieuwe album The Black Market is uit op 15 Juli
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 20:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ik ga m zo even beluisteren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2014 12:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik luister hem nu op het moment

Keys To The Kingdom, best een leuke interlude. Alleen ik vind de screams van chester nooit zo geweldig.

All For Nothing (feat. Page Hamilton) Beetje een basis nummer, ben ook niet zo fan van Page Hamilton. Dit klinkt meer als een oude demo van LP. Het is beter dan het electronische maar niet geweldig imo.

Guilty All The Same (feat. Rakim) Lekker tempo. Niet echt de stijl die ik had verwacht. Ik heb het idee dat ze de stem van chester niet echt hebben gemastered, wat goed is want zingen kan hij wel degelijk, maar wat equalizing had wel gemogen. Het is een vet nummer, klinkt alleen meer als een Sum41 nummer. En mijn god wat duurt ie lang. Het laat wel het instrumentele vermogen van LP zien.

The Summoning Weer een rare interlude

War Oke, opzich een grappig nummer. Maar dit klinkt wederom als Blink-182/Sum41.

Wastelands Klinkt op het eerste gehoor al weer als iets uit de oude LP doos. Alleen het geheel doet me wel wat denken aan We Come For You. Maar toch lekker nummer, beste tot nu.

Untill It's GoneWat tragere LP, leuk. Alleen jammer dat ze niet meer zo hevig op de powerchords zijn als in Meteora. Mooi gezongen, wel leuker dan Wastelands.

Rebellion (feat. Daron Malakian) Apart nummer, doet me wat denken aan Cold. Vind hem niet zo geweldig. Weet niet of die Daron zingt. Maar vind in de coupletten het gezang enorm eentonig. Refreinen zijn wel mooi.

Mark The Graves Ah daar zijn de powerchords. Voor de rest meh. Heeft zn leuke stukken maar daar is alles ook mee gezegd. Vette solo, dat wel.

Drawbar (feat. Tom Morello) Cool Tom Morello, de gitarist van Rage Against The Machine :D. Lekkere vage gitaar geluidjes. Maar die zitten er niet in. Wel een lekker rustgevend nummer. Na wat kijken blijkt dat Tom Morello inspiratie hiervoor heeft gegeven.

Final Masquerade Lekkere dit, goed gitaar en keyboard werk. Dikke plaat :D. Beste van het album.

A Line In The Sand Hier merk ik wel echt een fusie tussen Sum41 en Linkin Park. De plaat is lekker veelzijdig, maar wederom weer enorm lang.

Over het algemeen vindt ik het album een verbetering van de laatste 2. Maar ik vond persoonlijk Minutes To Midnight net iets beter, en alles wat daarvoor komt veel beter.
Alles van Meteora en Hybrid Theory vindt ik nog steeds veel beter. Het lijkt wel of ze hier rock stijlen van andere bands hebben gebruikt op een paar nummers na. Ze gaan nu veel meer naar de Punk rock hoek dan de Nu-Metal hoek waar ze eerst zaten.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek