Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2016 03:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze eigenlijk naar aanleiding van de setjes van Solis gemaakt, daar zit een hoop lekker spul tussen, maar ook voor mij persoonlijk ook een hoop tracks in de richting die ik eigenlijk totaal niets vind (future house onder andere :P ). Dat is geen sneer overigens, knap dat je het al zo lang doet en inmiddels volgens mij aan aardig aantal vaste luisteraars hebt :D .

Voor de liefhebbers. Ik ben van plan vaker setjes van een uur vol met lekkere house, deep house, tech house, (UK) Garage en alles in deze richting te maken :) Hierbij de eerste. Die eigen track is niet gemastered, dat is ook duidelijk aan de kwaliteit in vergelijking met de rest te horen helaas. Hopelijk met volgende eigen tracks dat de kwaliteit wat hoger ligt :$ :P

01.Mant - Freedom
02.Codec - Open Mind
03.Celcius - Attrition
04.Huxley & Shenoda - Premier
05.Rachel K Collier - Predictions (Billon Remix)
06.Holt Blackheath - Don't Cry
07.Vanilla Ace & Lee M Kelsall Ft. Shane Blackshaw - Content
08.SCALES - Loves Got Me High (Sonny Fodera Remix)
09.Hide&Seek & Sweet Beat - Love Not War
10.Codec - Feel
11.Dr Meaker - Don't Think It's Love (Real Connoisseur Remix)
12.Fake Forward & Amba Shepherd - Rewind
13.Drake Ft. Sampha - Too Much (Jessie Andrews & Jason Burns Remix)
14.Mandal & Forbes ft. Dani Clay - Never Let Go
15.Clean Bandit - Nightingale (Gorgon City Remix)
16.Dusky - 4T4
17.Oliver Heldens & Shaun Frank ft. Delaney - Shades Of Grey (Rawbin Bootleg)

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2016 16:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Deze eigenlijk naar aanleiding van de setjes van Solis gemaakt, daar zit een hoop lekker spul tussen, maar ook voor mij persoonlijk ook een hoop tracks in de richting die ik eigenlijk totaal niets vind (future house onder andere :P ). Dat is geen sneer overigens, knap dat je het al zo lang doet en inmiddels volgens mij aan aardig aantal vaste luisteraars hebt :D .


Thanks! Leuk om te lezen :)
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek