ik vind er echt geen zak aan.. 0,00 is hier goed aan imo
Related topics
Active topics in Andere muziek
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
Gewoon slechte dubstep. Verplaatsen maar!
Foute quote, ik doelde natuurlijk op RobertttD-Teq wrote:Waar heb ik gezegd dat jij niet weet wat hardstyle is?Deenite wrote:D-Teq wrote: In welk gedeelte van de track hoor jij hardstyle dan? Dit is gewoon pure dubstep. Hoort hier dus niet thuis.
Inderdaad, ik weet niet wat Hardstyle is. Kansloze reactie :facepalm: Ik denk dat jij eerder niet weet wat dubstep is.![]()
Dubstep wordt gedraaid op 140 BPM dit is duidelijk 150. Ook de sounds zijn echt geen dubstep sounds dit is vooral vanuit hardstyle technisch oogpunt gemaakt.
Wordt gewoon max op 140 gedraaid, anders verkracht je een beetje de sound. Tussen 140 en 145Lyst wrote: Ik heb geen verstand van dubstep, maar ik geloof niet dat er geen dubstep platen van 150 bpm zijn of uberhaupt een ander bpm dan 140.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Ik zie de lol hier niet van in.
Wat ik lees is dat veel dubstep op 140 bpm wordt gemaakt, maar dat er ook genoeg dubstep platen van 130-150 bpm zijn en tegenwoordig wordt dubstep op vrijwel alle bpm gemaakt.Deenite wrote:Wordt gewoon max op 140 gedraaid, anders verkracht je een beetje de sound. Tussen 140 en 145Lyst wrote: Ik heb geen verstand van dubstep, maar ik geloof niet dat er geen dubstep platen van 150 bpm zijn of uberhaupt een ander bpm dan 140.
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Ik zei het toch? Weer iedere week 1 release 
jambekkie wrote:Ik zei het toch? Weer iedere week 1 release

Ot: ik kan dit soort platen wel waarderen
Meeste platen worden op 140 gemastered met uitschieters tot 145 (denk ik aan Skrillex), wat niet wegneemt dat sommige artiesten op 145 draaien maar dat is voor elke artiest natuurlijk anders, naargelang zijn/haar stijl!Lyst wrote: Wat ik lees is dat veel dubstep op 140 bpm wordt gemaakt, maar dat er ook genoeg dubstep platen van 130-150 bpm zijn en tegenwoordig wordt dubstep op vrijwel alle bpm gemaakt.
Had meer positieve reacties verwacht.
Vind het zelf een geniaal plaatje!
Vind het zelf een geniaal plaatje!
-
THardtraxxer
- 258 posts member since 2010
- last seen Nov 2018
niet echt iets voor mij helaas!
Heerlijke plaat!
Kan niet wachten op No Idea
Hopelijk gaat ie Soundflip & Restless ook nog een keer vrijgeven of releasen
Kan niet wachten op No Idea
Hopelijk gaat ie Soundflip & Restless ook nog een keer vrijgeven of releasen
-
K
dit is echt pure kots, net als skrillex.
Heb een flinke afkeer tegen dubstep, maar ik kan dit wel redelijk waarderen!
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Dit nummer sla ik altijd over op het album.. Kan dubstep nog wel waarderen (af en toe een keer), maar deze plaat niet.
-
LHardtraxxer
- 103 posts member since 2012
- last seen Nov 2018
Dubstep hoeft niet 140 te zijn hoor, kan ook langzamer, tot veel sneller. Maar ben het met je eens dat dit toch echt Dub is.Deenite wrote:D-Teq wrote: In welk gedeelte van de track hoor jij hardstyle dan? Dit is gewoon pure dubstep. Hoort hier dus niet thuis.
Inderdaad, ik weet niet wat Hardstyle is. Kansloze reactie :facepalm: Ik denk dat jij eerder niet weet wat dubstep is.![]()
Dubstep wordt gedraaid op 140 BPM dit is duidelijk 150. Ook de sounds zijn echt geen dubstep sounds dit is vooral vanuit hardstyle technisch oogpunt gemaakt.
Dit is volgens mij dubstyle.. oftewel een hardstyle/dubstep mix
Hoort hier wel thuis toch, al is het maar omdat ie ook op het album stond.
Ik hoor hier niets geen hardstyle in terug hoor.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Al die andere pavelow tracks waren verplaatst naar andere muziek. Deze dus ook! 
kaboem wrote:dit is echt pure kots, net als skrillex.
Dubstyle heeft hardstyle melodieen en kicks. Deze zijn hier totaal niet aanwezig.Forsyte wrote:Dit is volgens mij dubstyle.. oftewel een hardstyle/dubstep mixHoort hier wel thuis toch, al is het maar omdat ie ook op het album stond.
Dat dus. Dit is gewoon dubstep, ook al is het BPM iets hoger dan het gemiddelde. Anders kan je dadelijk voor elk ander BPM een nieuw genre gaan verzinnen. Hardstyle op 145 of 155 BPM is ook hardstyle.LaBierre wrote:Dubstep hoeft niet 140 te zijn hoor, kan ook langzamer, tot veel sneller. Maar ben het met je eens dat dit toch echt Dub is.Deenite wrote:D-Teq wrote: In welk gedeelte van de track hoor jij hardstyle dan? Dit is gewoon pure dubstep. Hoort hier dus niet thuis.
wat een stel azijnzeikers heb je hier toch ook zitten