Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2010 00:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Yo,

Dit jaar is in schijndel weer paaspop te vinden, 2 dagen achter elkaar volle bak, met verschillende soorten muziek. En natuurlijk hans kazan :lol:

Www.paaspop.nl voor meer info.

Afbeelding

Waarschijnlijk ben ik dit jaar op paaspop aanwezig, of alleen de zondag of beide dagen. ik sta dan wss alleen bij de extrema stage, misschien dat ik nog wat mainstage meepak.

http://www.paaspop.nl/TimeTable/Extrema/
http://partyflock.nl/party/168690:Paaspop.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2010 09:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hier pas ik voor. Hoop wel Awake ann. & Awake fest 10 years mee te pakken. Dan heb ik m'n alternatieve stijlen weer f gehad haha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2010 17:54 
 
Hardtraxx Veteran

BZB :worship: is echt dikke shit
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2010 20:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
BZB :worship: is echt dikke shit

haha daar ga ik dus niet voor, koning pinterman
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 01:07 
 
Hardtraxx Veteran

Timmer schreef:
BZB :worship: is echt dikke shit


Die gaan ook op WiSH Outdoor (Bij ons in het dorp) komen, samen met WC experience en ook Charly Lownoise en Menthal theo zijn bekend gemaakt!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2010 02:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Timmer schreef:
BZB :worship: is echt dikke shit


Die gaan ook op WiSH Outdoor (Bij ons in het dorp) komen, samen met WC experience en ook Charly Lownoise en Menthal theo zijn bekend gemaakt!! :yay:


wish schijnt wel dik te zijn!

ik heb btw mn kaartjes voor paaspop, ik ga beide dagen en heb camping erbij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2010 18:04 
 
Hardtraxx Veteran

BZB is echt geniaal.. Maar het publiek wat er op afkomt is echt minder! Dat bestaat uit puur beuken,, heb ze al 6 keer gezien ofz. Gewoon ver van dat beuken gaan staan en mee lalleee ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2010 18:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
BZB is echt geniaal.. Maar het publiek wat er op afkomt is echt minder! Dat bestaat uit puur beuken,, heb ze al 6 keer gezien ofz. Gewoon ver van dat beuken gaan staan en mee lalleee ;)

haha idd klopt heb BZB ook al wel keer live gezien. Ik dacht echt van wtf zijn jullie mee bezig toen ze allemaal zo lomp begonnen te beuken.. Ben daar toch maar ff niet tussen gaan staan. Ze maken er wel een mooi showtje van.
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek