Phase 2 schreef:
Als je geen reactie krijgt vinden ze je tracks gewoon niet goed genoeg.
ow ? heb je wel eens wat opgestuurd en hoe wist jij dat ze het beluisterd hadden ? ik ben een data junk, hou ik er ook van om het te kunnen volgen oftewel tracken, ik zie dat 99% niet beluisterd wordt.
Phase 2 schreef:
vaak worden de demo's wel geluisterd.
jubs bij sommige labels zeker.
Phase 2 schreef:
e begint een label omdat je muziek aan het publiek wilt tonen dan is naamsbekendheid of een goede promotiestrategie toch handig om kenbaar te worden bij het publiek. Maar goed dan is een eigen keuze.
nee je begint een label althans ik ben hem begonnen omdat wat wij maken vet vinden, dus logischerwijs. Naamsbekendheid komt van zelf Phase

.
Dat aansluiten of tracks uit brengen bij een bestaande groot label garantie is voor goede promotie of iets dergelijks is onzin. Ken iemand binnen mijn vriendenkring die bij Spinninrecords yubz je leest het goed Spinnin heeft uitgebracht, beter kan je niet krijgen, met moeite 600 hits heeft gehaald en nog best onbekend is gebleven

Ben het met je eens dat het handig is om verschillende kanalen te gebruiken voor alle partijen (Y)
Phase 2 schreef:
Verder raad ik je aan nog eens kritisch naar je tracks te luisteren.
Is al gedaan, album 2 is al beter en gemasterd, album 3 en 4 is in de maak en moet nog beter worden and so on . Volgens mij is dat de bedoeling van albums releasen, kwalitatieve groei

.
Mijn visie:
Wachten tot je die 1ne ultieme track gaat schrijven of wachten tot een bestaand label het goed vind dan ben je over 10 jaar nog niet klaar en zijn er 10 jou voor gegaan, spreek uit ervaring
Gwoon die stap zetten, groeien, ondernemen en lol hebben in muziek maken.