Volgens mij niet heel veel mensen die carnaval hier vieren of wel ?
Related topics
- View the latest post: Boys van Hardstyle Carnaval - Hardstyle Carnaval Is Hier (Official Hardstyle Carnaval 2017 Anthem)
- View the latest post: Alpha2 & Jack Of Sound - Das Weite Carnaval Land (Jack's Carnaval Edit)
- View the latest post: ID - New Kids On The Block 14
- View the latest post: ID - New Kids On The Block 13
- View the latest post: Opposite's Ft. Gers & Sef - Broodje Bakpoa (New Kids on the block & making of ervan
Active topics in Andere muziek
Moderators
Ja vind hem geniaal
.
Ik zag em een paar daagjes geleden.. Melkkoe word wel erg uitgebuit he?
ik welGreenX wrote:Ja vind hem geniaal.
+1, onze plaats staat er bekend om, ineens zie je allemaal nieuwe gasten hier met carnaval en daarna nooit meer!_dp_ wrote:ik welGreenX wrote:Ja vind hem geniaal.
Zo verleidelijk die laatste zin hè
GA BIER GOOIE!!!
Carnaval in Gruusbek!
nog maar 4 weekjes ofzo 
-
G
ik niet wssGreenX wrote:Ja vind hem geniaal.
maar hij is wel geniaal
maar ook precies wat Khadber zegt
ik ga wel carnaval vieren, maar of ik hier nou blij van word.. 
Ik denk dat ik maar is oordoppen mee ga nemen met carnaval..
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
hahaha of ik t nu wel of niet leuk vind maakt niet zoveel uit, met carnaval zing ik het toch gewoon keihard mee 
+1, carnaval zijn gewoon 4 dagen dat ik schijt aan heb wat er voor muziek er gedraaid zolang ik maar mee kan blêrehfreddyadu8 wrote:hahaha of ik t nu wel of niet leuk vind maakt niet zoveel uit, met carnaval zing ik het toch gewoon keihard mee
Oh god, dit word flink bier gooien met carnaval! Heb er zin aaaaan
ehm jongens als jullie even goed luisteren horen jullie dat hij juist zegt: geen bier gooienTeknizion wrote:Oh god, dit word flink bier gooien met carnaval! Heb er zin aaaaan
het is alleen een beetje fout ondertitelt door die gast op youtube.
carnaval in oldenzaal
word weer feesje bouwen
vorigjaar afterparty bij iemand thuis gedaan huis was wel beetje kapot buren aan de deur muziek te hard dit jaar weer
vorigjaar afterparty bij iemand thuis gedaan huis was wel beetje kapot buren aan de deur muziek te hard dit jaar weer
ken niet wachten om deze volleborst mee te zingen over een paar weken

Wat me ook wel vet lijkt is om als zo'n newkids verkleed te gaan op carnaval 
pff niet orgineel..Frankert wrote:Wat me ook wel vet lijkt is om als zo'n newkids verkleed te gaan op carnaval
inderdaad, dit jaar zien we teveel new kids en teveel michael jackson's_dp_ wrote:pff niet orgineel..Frankert wrote:Wat me ook wel vet lijkt is om als zo'n newkids verkleed te gaan op carnaval
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
haha ja inderdaad,, Ik ga als KONIJNstynch wrote:inderdaad, dit jaar zien we teveel new kids en teveel michael jackson's_dp_ wrote:pff niet orgineel..Frankert wrote:Wat me ook wel vet lijkt is om als zo'n newkids verkleed te gaan op carnaval
Haha paar jaar geleden toen dat nummer met die konijntjes zo'n grote hit was waren er ook veel konijnen in ehv. Was echt tof!Timmer wrote:haha ja inderdaad,, Ik ga als KONIJNdat wordt echt grappig
Zin in carnaval!!!
En indd...als new kids gaan getuigt niet echt van originaliteit....
En indd...als new kids gaan getuigt niet echt van originaliteit....
en vorig jaar ging iedereen als the Joker uit batmandawasiknie wrote:Haha paar jaar geleden toen dat nummer met die konijntjes zo'n grote hit was waren er ook veel konijnen in ehv. Was echt tof!Timmer wrote:haha ja inderdaad,, Ik ga als KONIJNdat wordt echt grappig