Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 21:15 
 

Hahahaha wat zielig weer die Hardstyle addict niets kan tegen onze stijl op boys.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 10:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Hahahaha wat zielig weer die Hardstyle addict niets kan tegen onze stijl op boys.


Dit is meer geen stijl. Die tekst is ook zo zielig :lol:

Valt meer onder die huppelkutjes muziek als gas met die lollie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 10:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Spablauw schreef:
Hahahaha wat zielig weer die Hardstyle addict niets kan tegen onze stijl op boys.


Dit is meer geen stijl. Die tekst is ook zo zielig :lol:

Valt meer onder die huppelkutjes muziek als gas met die lollie.

Het zit 'm bij deze muziek ook juist in de ironie. Je denkt toch niet echt dat Gas op die Lollie alleen door kleuters en chromosoomrijken geluisterd wordt (waar het in eerste instantie wel op lijkt)?

Ik dacht de eerste keer ook 'wat is deze shit slecht', en toen las ik dat FeestDJRuud net bij TopNotch getekend had.. Ineens ging het knopje bij me om ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 12:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wat maakt het uit waar iemand tekent?

Ik heb hem meerdere keren horen draaien en hij draait gewoon een dezelfde hitjesparade die elke kroeg dj draait. En zijn nummers zijn echt tenenkrommend irritant en spreken qua muziek en tekst ook gewoon dat soort huppelkutjes volk aan. Plus zijn sounds zijn zo basic als wat, en klinken gewoon als samples.

Daar overtuig je mij niet mee dat je een goeie producer en/of dj bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldige plaat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 15:18 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Wat maakt het uit waar iemand tekent?

Ik heb hem meerdere keren horen draaien en hij draait gewoon een dezelfde hitjesparade die elke kroeg dj draait. En zijn nummers zijn echt tenenkrommend irritant en spreken qua muziek en tekst ook gewoon dat soort huppelkutjes volk aan. Plus zijn sounds zijn zo basic als wat, en klinken gewoon als samples.

Daar overtuig je mij niet mee dat je een goeie producer en/of dj bent.


die sounds aan het begin komen uit nexus (een plugin om muziek mee te maken, die iedereen kan gebruiken)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 15:47 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Wat maakt het uit waar iemand tekent?

Ik heb hem meerdere keren horen draaien en hij draait gewoon een dezelfde hitjesparade die elke kroeg dj draait. En zijn nummers zijn echt tenenkrommend irritant en spreken qua muziek en tekst ook gewoon dat soort huppelkutjes volk aan. Plus zijn sounds zijn zo basic als wat, en klinken gewoon als samples.

Daar overtuig je mij niet mee dat je een goeie producer en/of dj bent.

Hier ben ik het wel echt mee eens, FeestDjRuudkan niet produceren.
Door Tot Het Einde is een drama, en zijn zogenaamde hardstyle/gabber kicks
(whatever) zijn altijd van die Blutonium boy samples of iets dergelijks.
Maar aan de andere kant is hij live wel echt een entertainer,het ook echt een symphatieke gast.
Datzelfde heb ik bij Mr Polska en de Nouveau riche groep etc. , wel een reden dat ik ze respecteer.
Maar om mijn mening duidelijk te maken, Boaz kan echt wel kwalitatief goed produceren.
Luister bijvoorbeeld Nooit Meer Slapen, of Allermooiste Feestje

The Venator schreef:

die sounds aan het begin komen uit nexus (een plugin om muziek mee te maken, die iedereen kan gebruiken)

Wat wil je daar mee zeggen dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 15:51 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Nooit meer slapen is kwalitatief net zo goed onder de maat >.< Allermooiste feestje is ok, maar ook niet bepaald hoogstaand productiewerk. Ik denk dat menig amateurproducer hier op Hardtraxx kwalitatief hoogwaardigere tracks maakt dan deze Boaz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 16:04 
 
Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Nooit meer slapen is kwalitatief net zo goed onder de maat >.< Allermooiste feestje is ok, maar ook niet bepaald hoogstaand productiewerk. Ik denk dat menig amateurproducer hier op Hardtraxx kwalitatief hoogwaardigertracks maakt dan deze Boaz.

Ik vind bij Boaz wel eens dat de afmix wat beter kan, maar ik zie echt niet wat er verder zo slecht aan is? Je kuntd zeggen de vocalen, maar als het puur om de beat draait. Ik kan zo een handvol hardstyle producers opnoemen die niet onder doen voor Boaz.

The Partysquad & Boaz - Oh My is toch wel een perfect voorbeeld van wat ik daar boven noemde;
De afmix had zelfs ik beter kunnen doen, maar dat maakt een productie naar mijn mening niet gelijk onder de maat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 16:10 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Als je als leek al kunt horen dat de afmix beter kan, dan is het dus wel onder de maat. Bovendien is de muziek die hij maakt nu ook niet bepaald technisch heel moeilijk. Nee dit is gewoon een producer met de juiste mensen/hype om zich heen, zoals wel vaker bij die doelgroepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 16:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarom worden Boaz en YC in godsnaam vergeleken met DJ Hidden of hardstyle producers :lol:

Dit is pure simpele party hiphop/trap/house/whatever in het zelfde rijtje als de jeugd van tegenwoordig.
deze jongens weten heel goed waar ze mee bezig zijn, en dat is muziek maken wat aanslaat bij een groot publiek op feestjes.

wat jullie doen is hetzelfde als Aphex Twin of Venetian Snares vergelijken met Crookers of Vato Gonzalez om vervolgens de laatste twee weg te cijferen als slechte amateur producers omdat Venetian Snares en Aphex Twin complexere muziek maken ipv simpele fidget house.


Bovendien zijn de beats die Boaz heeft gecreeerd op het Nouveau Riche album wel degelijk creatief en innovatief. Geen enkele andere hiphop act had nog gedaan wat zij deden, in binnen- of buitenland.

Overigens vind ik deze track en die track van JeBroer die ook in 'andere muziek' staat zwaar kut. :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 16:42 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Omdat DJ Hidden een kwalitatief erg goede producer is en dit soort tracks kwalitatief gezien, dus los van de stijl en los van hoe simpel het is, daar totaal niet in de buurt komen. Dat mensen vervolgens gaan beweren dat Boaz een geweldige producer is kan ik met mijn hoofd gewoon niet bij. Zelfs beginnende Hardstyle producers als The Anarchist bijvoorbeeld zijn technisch al een heel stuk verder dan deze Boaz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 16:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Omdat DJ Hidden een kwalitatief erg goede producer is en dit soort tracks kwalitatief gezien, dus los van de stijl en los van hoe simpel het is, daar totaal niet in de buurt komen. Dat mensen vervolgens gaan beweren dat Boaz een geweldige producer is kan ik met mijn hoofd gewoon niet bij. Zelfs beginnende Hardstyle producers als The Anarchist bijvoorbeeld zijn technisch al een heel stuk verder dan deze Boaz.


Maar in de hardstyle scene ligt de lat tegenwoordig sowieso al een stuk hoger. Muziekaal gezien en technisch gezien.

Wat dat betreft kan je die soort muziek beter vergelijken met de jump/tek scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 17:09 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Of Boaz gewoon geen geweldige producer noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 19:31 
 
Hardtraxx Veteran

Sunboom schreef:
echt niemand maakt deze shit.

Dat heeft een reden. Pestherrie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Mr. Polska - Vlammen Mixtape

1. CROOKERS & DIGI - STIAAH!
2. STEPH-GATTA VLOERA [EXCLUSIVE]
3. KID DE BLITS FT LEO-BENZINE [EXCLUSIVE]
4. BOAZ V/D BEATZ - FLONTI STACKS PT.2
5. BOAZ V/D BEATZ - BREAKOE
6. CROOKERZ - TRILLEX (RETROHANDZ REMIX)
7. RONNIE FLEX-IN EEN JET [EXCLUSIVE]
8. RONNIE FLEX-COMBINATIES
9. THE PARTYSQUAD FT. DIPLO - POV (RADIO EDIT)
10. MAJOR LAZER FT. THE PARTYSQUAD - MASH UP THE DANCE
11. TAI & DIPLO - BOOTY DROP
12. APACHE & SNAILS - BUBBLE GUN
13. MR. POLSKA - VLAMMEN (PROD. BOAZ V/D BEATZ)
14. MR. POLSKA - HAUSA WAUSA (ROYAL S REMIX)
15. LEFENSMANNEN-HELDEN [EXCLUSIVE]
16. KOSHENS - GAL A BUBBLE (MAJOR LAZER & BRO SAFARI & ECT! ECT! REMIX)
17. FOXSKY - THE WHIP
18. AVIICI & NICKY ROMERO - I COULD BE THE ONE (HARDWAVE REMIX)
19. BOAZ V/D BEATZ - 99 LIGHTS
20. JEBROER-AU AU
21. MR.POLSKA-GENERATIE STAMPEN [EXCLUSIVE]
22. FEEST DJ RUUD & DJ PUNISH - CAN'T STOP MOOMBAHRAVING
23. JEBROER - ALLEMAAL LICHTEN
24. THE PARTYSQUAD & BOAZ V/D BEATZ - OH MY (ROYAL S REMIX)
25. BOAZ V/D BEATZ FT. MR POLSKA EN AMERILDO -TIETEN IN DE LUCHT [EXCLUSIVE]
26. FEEST DJ RUUD & DJ PUNISH - BIG BOYS STILL DON'T CRY
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 17:09 
 
Hardtraxx Addict

paar fijne promo's, verder een slechte mixtape
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 18:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind het echt een verschrikkelijke tape, totaal random door elkaar gemixt, volumeverschillen tot en met en echt hele gare samples van Polska er doorheen...

Doe mij maar de Yellow Claw tapes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 18:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

(Hoewel SHEMMA WAAR HEB JE DEZE GEVONDEN! best grappig is, haha.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek