Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 12:28 
 
Hardtraxxer

Goedendag.
Ik heb de eerste paar pagina's hier even doorgelopen en zag nog niks over het volgende;
Volgende week ga ik een ruime week op vakantie, een roadtrip, of voor de mensen die het kennen de Carbage Run. Nu heb ik al wel redelijk van alles wat op me telefoon, (duitse hits, hardstyle, techno, house) maar ik zoek eigenlijk nog meer leuke/foute/vergeten nummers etc.

Daarom ik vroeg mij af of iemand een afspeellijst of iets van mixjes heeft waar echt alles aan bod komt. Van de Vengaboys tot top 40 tot happy hardcore tot RnB en noem maar op. Leukste in natuurlijk ook van die oude vergeten hitjes te hebben die grappig zijn om keer weer te horen.

Cheers
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je zou eens kunnen kijken naar de cd's van Q-music foute uur, of top 500 van foute uur of van de 90's/00's. Mocht je dit nog niet gedaan hebben, dan kom je nog veel verrassingen tegen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 12:54 
 
Hardtraxxer

Thommy schreef:
Je zou eens kunnen kijken naar de cd's van Q-music foute uur, of top 500 van foute uur of van de 90's/00's. Mocht je dit nog niet gedaan hebben, dan kom je nog veel verrassingen tegen. :thumbup:


Thx voor je reactie!
Heb indd wel eens gekeken en ook zeker verscheidende dingen eruit gehaald.
Maar ik ben eigenlijk meer op zoek naar de net iets minder bekende/mainstream(niet voor niks in de top ;p) platen die dus net niet in aanmerking komen voor zo'n top ........ Als je begrijpt wat ik bedoel.
Ook zoek ik niet alleen maar van zulke nummers, maar ook hedendaagse toppers etc. Daarom hoopte ik dat iemand een playlist/mix heeft, daar zie je vaak wel leuke verassingen terug komen
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek