Dat nummer vind ik wel leuk om te horen,maar die clip is gewoon geniaal bedacht.
Active topics in Andere muziek
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
ik hoorde hem laatst op tmf ik vind hem geweldig lekker vage duitse plaat, alleen duitsers kunne zoiets bedenken en het een hit maken 
me duitse leraar zette dit nummer op in de klas. 
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
In Berlijn aantal keer gehoord..... KUTnummer
-
RHardtraxx Veteran
oostzaner wrote:me duitse leraar zette dit nummer op in de klas.
Ik vind hem geniaal haha.
Niet ''goed'' ofzo maar puur om het totaal eigen zijn een geniale plaat.
-
RHardtraxx Veteran
ja precies datThund3R wrote:Ik vind hem geniaal haha.
dit is echt gewoon een kut nummer 
net als die ene Wie is Loesje
word je ook helemaal gek van. die nummers blijven maar in je kop zitten, Nein Mann. Daar gaat loesje, met dat leuke blousje
hatelijk dat soort nummers
net als die ene Wie is Loesje
word je ook helemaal gek van. die nummers blijven maar in je kop zitten, Nein Mann. Daar gaat loesje, met dat leuke blousje
hatelijk dat soort nummers
-
Q
- 5 posts member since 2010
- last seen Nov 2010
leuk dat jullie mijn mash up hebben ingesloten op dit topicGuide4U wrote:Knas, je kan ziek veel met die plaat, heerlijk om te draaien
ik vond bij nein mann alleen de vocals goed en KNAS vond ik te kaal van zichzelf
vandaar de combinatie =P
-
RHardtraxx Veteran
idd mooi geluktQuinoBeatsNL wrote:leuk dat jullie mijn mash up hebben ingesloten op dit topicGuide4U wrote:Knas, je kan ziek veel met die plaat, heerlijk om te draaien
ik vond bij nein mann alleen de vocals goed en KNAS vond ik te kaal van zichzelf
vandaar de combinatie =P
mwaah leeg vind ik Knas niet, het is een echt Angello stijltje, die platen kunnen mij haast ook alleen live bekorenQuinoBeatsNL wrote:
leuk dat jullie mijn mash up hebben ingesloten op dit topic
vandaar de combinatie =P
-
Q
- 5 posts member since 2010
- last seen Nov 2010
ja ik moet zeggen dat die wel heel slecht uitgewerkt is XD
gewoon nein mann afspelen, versnellen, stilzetten, en een ander hardcore nummer starten
en vervolgens maakt de MC er wel een leuke tekst van, als ze daar een acapella van zouden maken en een
geheel eigen remix van zouden maken.. dan zou ik t opzich wel vet vinden dus t idee is er maar de uitwerking..
gewoon nein mann afspelen, versnellen, stilzetten, en een ander hardcore nummer starten
en vervolgens maakt de MC er wel een leuke tekst van, als ze daar een acapella van zouden maken en een
geheel eigen remix van zouden maken.. dan zou ik t opzich wel vet vinden dus t idee is er maar de uitwerking..