Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 23:25 
 

XtD schreef:
En dan deze natuurlijk nog:


:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2011 03:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Naja mij maakt het niks uit, maar vind het gewoon beetje nutteloos :lol:

Achja bij hardstyle zitten ze net zo goed te bitchen over wat waar hoort.

Ohnee wacht hier bitchen we er niet over. Want iedereen kan t wel onderscheiden omdat indsutrial niet echt toegankelijk is dus alleen mensen die het echt mooi vinden en het kennen luisteren het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 12:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Eigenlijk zit dit best tussen frenchcore en IHC.
Maar dit is mijn soort industrial. Harde scherpe screeches, en een Flink overdistorte ruige kick met een goed tempo.



Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 13:52 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Die eerste track klinkt net alsof ik naar een filmpje zit te kijken van een feest opgenomen met een bar slechte camera. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Die eerste track klinkt net alsof ik naar een filmpje zit te kijken van een feest opgenomen met een bar slechte camera. :x


Dit is meer jouw ding:

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 00:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Die eerste track klinkt net alsof ik naar een filmpje zit te kijken van een feest opgenomen met een bar slechte camera. :x


Ook maar n heel klein fanclubje. Maarja hoe meer distortion hoe beter voor mij. Maarja dat krijg je als je industrial mixt met frenchcore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 10:47 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik snap dat niet, hoe meer distortion des te beter. Dus jij luistert ook het liefst op opgeblazen speakers?
Dr moet toch nog wel enige muziek waarde aanzitten? Natuurlijk kan distortion wat toevoegen, maar die distortions die helemaal voluit staan, maken het niet harder, enkel onzuiverder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 11:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik snap dat niet, hoe meer distortion des te beter. Dus jij luistert ook het liefst op opgeblazen speakers?
Dr moet toch nog wel enige muziek waarde aanzitten? Natuurlijk kan distortion wat toevoegen, maar die distortions die helemaal voluit staan, maken het niet harder, enkel onzuiverder.

Haha ik snap het ook niet inderdaad, sommigen klikken inderdaad net alsof het is opgenomen van een festival ofzo. :P

Dan vind ik dit beter, zit nog een beetje sfeer etc in. Hoewel het sowieso niet mijn muziek is:

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 03:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik snap dat niet, hoe meer distortion des te beter. Dus jij luistert ook het liefst op opgeblazen speakers?
Dr moet toch nog wel enige muziek waarde aanzitten? Natuurlijk kan distortion wat toevoegen, maar die distortions die helemaal voluit staan, maken het niet harder, enkel onzuiverder.


Jij misschien niet. Ik wel. ik kan de muzikale waarde van overdistortion vinden.
Peaky pounder zei volgens mij is wij zijn de enige die uit herrie harmonie kunnen halen.

Wat ik uit overdistortion haal is agressie, en lomp ragwerk. Heb je ooit bij een frenchcore stage gestaan of een zware IHC stage? goed voorbeeld is Club R_aw of T3DM. Dan krijg je geen opgeblazen speakers, anders kan het natuurlijk onmogelijk geproduced zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 14:23 
 
Hardtraxxer

Wat is de BPM hiervan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 16:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan verschillen, vind zelf de wat tragere industrial het vetste .. DJ's als N-Vitral & Peaky Pounder draaien dit over het algemeen, heeft ook wat meer hardtechno beinvloeding. Oa The Outside Agency & Mindustries draaien over het algemeen op een wat hoger tempo
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 14:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

denk dat lyst deze ook wel kan waarderen:





Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 13:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Interplaats van alle tracks te posten kun je ook gewoon zeggen dat Lyst Genosha(175) misschien is moet gaan beluisteren.

Ik vind TOA wel vet maar dat valt bij mij vaak onder de noemer Crossbreed ookal maken ze ook gewone industrial.

Paar uitschieters die ik wel vet van TOA vind





Laatste is wat meer breakcore eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 19:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geen idee of dit onder de noemer industrial valt (is het misschien te traag voor?), maar wat wel aansluit qua duisterheid:



Kennen jullie nog meer van dergelijke lome producties met diepe bassen erin? 't Is nauwelijks meer een track te noemen, maar haast een soundscape ofzo. Te geniaal. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 00:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

valt geloof ik onder darkcore, je zou Ybrid of Manu le Malin uit kunnen proberen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 01:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hexxys schreef:
Geen idee of dit onder de noemer industrial valt (is het misschien te traag voor?), maar wat wel aansluit qua duisterheid:



Kennen jullie nog meer van dergelijke lome producties met diepe bassen erin? 't Is nauwelijks meer een track te noemen, maar haast een soundscape ofzo. Te geniaal. :)


Dit is geen industrial en ook geen darkcore,

The Relic valt onder Doomcore, Nog meer artiesten die dit doen zijn Zanthrax en Moleculez en Mental Wreckage deels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 11:12 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ze hebben het soms wel eens over hokjes bij hardstyle, maar een artiest hoort in een subgenre? Het ligt er toch maar net aan wat voor track hij maakt? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hexxys schreef:
Geen idee of dit onder de noemer industrial valt (is het misschien te traag voor?), maar wat wel aansluit qua duisterheid:



Kennen jullie nog meer van dergelijke lome producties met diepe bassen erin? 't Is nauwelijks meer een track te noemen, maar haast een soundscape ofzo. Te geniaal. :)


Probeer Fifth Era & ▲NGST – Beyond The Realms Of Doom eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 13:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

N-vitral is eindbaas :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 02:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ze hebben het soms wel eens over hokjes bij hardstyle, maar een artiest hoort in een subgenre? Het ligt er toch maar net aan wat voor track hij maakt? :huh:


Klopt maar The Relic maakt echt alleen Doomcore.
Ik plaats artiesten niet in hokjes maar nummers wel. En dat is best easy bij hardcore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 09:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wtf Doomcore? xd Wat is dat nou weer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 11:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@eMule, @D-Nemacyst en @Dakpan: bedankt voor de tips, ik ga ze luisteren! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 17:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker


:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gucci wearing motherfucker :D! Vind de I:Gor remix toch wel wat beter, samples klinken beter en daarnaast vind ik die mechanische kicks van die gekke pool ook heel vet :D

Neemt natuurlijk niet weg dat mijn buren het origineel ook kennen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 00:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Wtf Doomcore? xd Wat is dat nou weer :lol:


Zoals ze het zeggen, Tracks met een doemsfeer, niks vrolijks in de track. Nummers zijn over het algemeen traag en de kicks hebben meestal of veel punch en niks erachter of veel erachter en amper een punch

Hier n paar voorbeelden.





Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek