Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
pfft doe mij maar lekker korsakoff en evil activities, dat is niet van dat domme boemboemboem zoals dit zit nog geeneens melodie echt lachwekkend :') :') :') dat je hier naar kan luisteren


xd

Dus elk nummer moet zoiezo een melodie bevatten? Veel van deze nummers hebben veel meer inhoudt dan de gemiddelde track van Evil Activities hoor. Neem nou Ophidian - End the Earth ( :loving: ).. Daar zit zo ongelofelijk veel sfeer in, technisch is het ongelofelijk hoogstaand. Ik ben jaren geleden gestopt met luisteren naar hardcore, júíst omdat het allemaal hetzelfde ging klinken met al die simpele melodietjes. De enige hardcore die ik nog leuk vind, zijn juist de industriëlere tracks van Ophidian, Switch Technique, Synapse, Sei2ure en ga zo maar door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Project 141 schreef:
pfft doe mij maar lekker korsakoff en evil activities, dat is niet van dat domme boemboemboem zoals dit zit nog geeneens melodie echt lachwekkend :') :') :') dat je hier naar kan luisteren


xd

Dus elk nummer moet zoiezo een melodie bevatten? Veel van deze nummers hebben veel meer inhoudt dan de gemiddelde track van Evil Activities hoor. Neem nou Ophidian - End the Earth ( :loving: ).. Daar zit zo ongelofelijk veel sfeer in, technisch is het ongelofelijk hoogstaand. Ik ben jaren geleden gestopt met luisteren naar hardcore, júíst omdat het allemaal hetzelfde ging klinken met al die simpele melodietjes. De enige hardcore die ik nog leuk vind, zijn juist de industriëlere tracks van Ophidian, Switch Technique, Synapse, Sei2ure en ga zo maar door.


eens, mainstream heeft nog maar een paar artiesten die iets andere proberen binnen de mainstream en industrial hardcore is gewoon heel varieerend omdat het eigenlijk nooit het zelfde is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 16:39 
 

in dit topic ga ik nog veel leren over artiesten en nieuwe tracks! industrial :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 01:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker







Top 3 Industrial Tracks van dit jaar :love:

(Eigenlijk staat Inanimate op 4 nummer 2 blijft toch echt Art (Placid K Remix) en dat is mainstream)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 22:06 
 
Hardtraxx Addict

Valt I:Gor hier onder? Want dat is echt een fucking held.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

I:Gor heeft voor zover ik weet Industrial Hardcore en Crossbreed (DnB) op zijn naam staan.

Trouwens mijn top 4 uit 2011 (niet op volgorde)
-
-
-
- Tymon & Ophidian - The Room
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 09:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MacMichael schreef:
Valt I:Gor hier onder? Want dat is echt een fucking held.

Sommige tracks zeker, kijk maar eens naar zijn remix van Tymon - Gucci.. Als je dan kijkt naar 4 My Soldiers zou je hem ook onder (Crossbreed) DNB kunnen zetten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 20:39 
 
Hardtraxx Addict

STAN- schreef:
MacMichael schreef:
Valt I:Gor hier onder? Want dat is echt een fucking held.

Sommige tracks zeker, kijk maar eens naar zijn remix van Tymon - Gucci.. Als je dan kijkt naar 4 My Soldiers zou je hem ook onder (Crossbreed) DNB kunnen zetten :)

Ik denk toch wel dat het meeste onder Crossbreed valt toch? Althans, ik luister vrij veel van 'm en er zit eigenlijk niets industrials tussen voor zover ik weet.

Satronica, is dat nou industrial? Want daar is nog wel eens twijfel over heb ik gelezen. En wat in godsnaam is Satronica - Last Caress :p.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vele artiesten zijn niet per definitie Industrial producers of acts. Zo ook Satronica niet, hij heeft een zeer gevarieerde stijl.. Kijk maar eens naar de Blood On Fire release, Kill It is een snoeiharde (Industrial) Hardcore track maar ook de originele versie van Life Blood Pain Death staat er op (zou bij god niet weten wat voor stijl dat precies is, techno ofzo?).. Het is dus lastig te zeggen of Satronica echt Industrial is
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 19:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Je kan geen artiesten in hokjes plaatsen
Nummers wel (De meeste dan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Je kan geen artiesten in hokjes plaatsen
Nummers wel (De meeste dan)

Idd.
Al zal het echt wel eens voorkomen dat 1 bepaalde artiest alleen (nog) maar nummers heeft die je tot 1 genre kan rekenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 03:24 
 
Hardtraxxer

satronica en i:gor vallen beide onder industrial... crossbreed is ook een vorm van industrial hardcore (gecombineerd met drum n bass...)

satronica maakt niet alleen industrial hardcore maar ook echte industrial...
tegen de powernoise aan enzo... maar er zijn mensen die vinden dat terrorfakt ook powernoise is en niet onder de industrial hardcore geschaard mag worden, maar hij zit er ook precies tussenin, en ik vind dat het een echte industrial artiest is
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 12:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind dit nummer leuk

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickie schreef:
Ik vind dit nummer leuk

Oké.










Dat vind ik ook :D Moet toch maar eens wat meer werk van Fracture 4 gaan zoeken.. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 14:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die laatste release van hem op love HZ is erg lekker :loving:
Ken verder eigenlijk geen nummers van hem op de collab met TOA na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 16:22 
 
Hardtraxxer

fracture 4 begint wil een aardige heldenstatus te krijgen hoor... heeft niet superveel releases, maar ze zijn wel allemaal erg sterk

wat F4 tipjes
http://www.discogs.com/Fracture-4--Caps ... ter/184108
http://www.discogs.com/Various-A-Long-T ... ter/351918
http://www.discogs.com/Fracture-4-Alone ... ter/185117

en idd die Love HZ release is echt onzettend goed! een van de betere releases dit jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 17:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Meer informatie graag! Deze stijl is zo supervet :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 00:29 
 
Hardtraxxer

wat wil je? labels, releases, artiesten, tracktitels? roept u maar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 01:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Meagashira. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 11:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

carnage schreef:
wat wil je? labels, releases, artiesten, tracktitels? roept u maar :)


Heb jouw label eens doorspit en vind jouw releases met Cluster en Industrial Frequency wel wat! Voor de rest luister ik ook graag liedjes van N-Vitral, Frame Of Mind, Bartoch, Negative A, Counterfeit, Tymon,... Zeer uitlopend eerlijk gezegd. Ben nog maar net begonnen in deze stijl, en dat zijn toch de artiesten die ik het meeste beluister.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fracture 4 - I Never Want To See Your Face Again :loving:

Godverdomme, die kicks, die sfeer.. Niet alleen beukt 'ie heel goed door, ook het muzikale aspect kom in deze track erg goed naar voren imo. 100% Buy waardig! Binnenkort eens even halen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 13:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Fracture 4 - I Never Want To See Your Face Again :loving:

Godverdomme, die kicks, die sfeer.. Niet alleen beukt 'ie heel goed door, ook het muzikale aspect kom in deze track erg goed naar voren imo. 100% Buy waardig! Binnenkort eens even halen


Kaboem heeft mij die gisteren laten horen en ik was meteen verkocht! Ongelofelijk sfeer en wat een kicks! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 14:49 
 
Hardtraxx Veteran

ik ben er ook verliefd op :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom!

Hou je van Industrial?

FLAAAAAAUWWW!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 16:41 
 
Hardtraxxer

jRn schreef:
Meagashira. :worship:

verkeerde topic :P
is gewoon mainstream met een donker randje (alhoewel die laatste dingen ook dat donkere randje kwijt zijn helaas)

Helya schreef:
carnage schreef:
wat wil je? labels, releases, artiesten, tracktitels? roept u maar :)


Heb jouw label eens doorspit en vind jouw releases met Cluster en Industrial Frequency wel wat! Voor de rest luister ik ook graag liedjes van N-Vitral, Frame Of Mind, Bartoch, Negative A, Counterfeit, Tymon,... Zeer uitlopend eerlijk gezegd. Ben nog maar net begonnen in deze stijl, en dat zijn toch de artiesten die ik het meeste beluister.


ok cool...dat is idd goed om te beginnen
check ook dit eens dan:

Rude Awakening
Broken Rules
Peaky Pounder
Sandy Warez
Unexist
Tieum
Alice D
Toysfornoise
The Outside Agency
Redmore/Travon/Deadface
The Relic/Cubic Nomad (alhoewel Cubic meer Industrial Technoid is, maar toch)
Skim
Mescalinum United/Acardipane/E-Man/Hypnotizer

En als je dan weer een stapje verder wil (industrial/powernoise, uk-hardcore, frenchcore e.d.) dan kom je bij deze dingen uit
Terrorfakt
The Peoples Republic Of Europe
Acrosome
The Horrorist
Converter
Aphasia
Hardcoholics
Manu Le Malin
Hellfish
Wumpscut
Bryan Fury
Lauren Hô
Belladonnakillz
I:Gor
Fifth Era (dit is echte doomcore)
The DJ Producer

En dan heb je nog een volgende stap (dan kom je tegen de breakcore, doomcore en andere zware shit aan) waar je artiesten vind als:
Venetian Snares
Panacea (vooral drum n bass)
Doormouse
Theeq
Unibomber
Otto Von Schirach
Nasenbluten/Bloody Fist
µ-Ziq/Mike Paradinas
Shitmat
Hrvatski
Kettel
Bong-Ra


Maar ik denk dat je je het beste kunt beperken tot de eerste groep nu... vooral het laatste lijstje is voor ver gevorderden :P
(onzin natuurlijk he... maar tis wel hele heftige shit)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek