Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2009 12:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Een vriend van me is net zo gek van hiphop als ik van hardstyle, we spammen elkaar dan ook dood met elkaars muziek.
Nu werd het tijd dat ik het nieuwe album van Raekwon ging luisteren, en het beviel!

Only Built For Cuban Linx 2 is misschien nog wel beter dan z'n voorloper. Als je van ECHTE hiphop houdt, dus niet van die Ali B/Lil wayne bende, is dit misschien wel wat voor jou. Met nummers als New Wu, House of Flying Daggers en m'n persoonlijke favoriet Cold Outside.
Denk niet dat er veel mensen zijn die hier van luisteren, maar hier is de tip iig :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2009 18:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Een vriend van me is net zo gek van hiphop als ik van hardstyle, we spammen elkaar dan ook dood met elkaars muziek.
Nu werd het tijd dat ik het nieuwe album van Raekwon ging luisteren, en het beviel!

Only Built For Cuban Linx 2 is misschien nog wel beter dan z'n voorloper. Als je van ECHTE hiphop houdt, dus niet van die Ali B/Lil wayne bende, is dit misschien wel wat voor jou. Met nummers als New Wu, House of Flying Daggers en m'n persoonlijke favoriet Cold Outside.
Denk niet dat er veel mensen zijn die hier van luisteren, maar hier is de tip iig :cool:


link?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2009 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik luister veel eminem en postman. die tmf 'hiphop' is geen flikker aan en ook nog is hartstikke nep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2009 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb zo'n hekel aan die Marokkanen hiphop/rap :yawn: Die muziek(&luisteraars) is zoo nep :')

(Bedoel hier overigens niet jouw hiphop mee Mol, maar dat heb je zelf waarschijnlijk al wel door)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2009 07:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hop hop hop
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2009 08:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Een vriend van me is net zo gek van hiphop als ik van hardstyle, we spammen elkaar dan ook dood met elkaars muziek.
Nu werd het tijd dat ik het nieuwe album van Raekwon ging luisteren, en het beviel!

Only Built For Cuban Linx 2 is misschien nog wel beter dan z'n voorloper. Als je van ECHTE hiphop houdt, dus niet van die Ali B/Lil wayne bende, is dit misschien wel wat voor jou. Met nummers als New Wu, House of Flying Daggers en m'n persoonlijke favoriet Cold Outside.
Denk niet dat er veel mensen zijn die hier van luisteren, maar hier is de tip iig :cool:

Als je daarvan houdt adviseer ik je om je wat meer te verdiepen in 90's hiphop. Persoonlijk ben ik enorm fan van Westcoast-rap uit die periode, maar ik heb hier ook Enter the 40 Chambers van de Wu-tang Clan liggen. Absolute aanrader, duistere platen met uitstekende raps.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2009 11:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja zeker, 90's zo wel West als East zit veel lekkers tussen. Ik noem eens Mobb Deep bijv.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2009 12:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hiphop :thumbdown: :thumbdown:

haha
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek