Hardtraxxer
828 posts member since 2008
last seen Jul 2026
hotymoty wrote:
Wildstylerz wrote:Oke dan, deze plaat wordt even onaangekondigd gereleased.

Dat wil zeggen dat hij hier niks meer om geeft en een hardstyle album aan het maken is! :yay:
Nee, dat denk ik niet.
Geen idee. Denk wel dat ie ergens mee bezig is.
Hij is koning in dingen teasen etc etc net zoals toen die nieuwe plaat en het gebeuren met Project One/Qlimax.

Benieuwd naar zn nieuwe vlog.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
The Venator wrote:Redelijke plaat die Landslide. Doet me niet zoveel als z'n voorgaande platen.
Beetje afgegleden zeg jij?
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 14 days ago
Wildstylerz wrote:Dat wil zeggen dat hij hier niks meer om geeft en een hardstyle album aan het maken is! :yay:
Wat een boel onzin in 1 zin zeg :thumbdown:
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Ik hoop wel dat hij een album maakt! Hij is meester in het vertellen van verhalen. Ik denk dat ik voor (bijna) iedereen spreek, dat een album iets is, waar iedereen op zit te wachten!
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Wanneer komt er weer een vlogje?
H
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2025
Headhunterz heeft toch geen album op de planning, omdat de markt te snel beweegt. Hij is bang dat er maar een paar tracks wordt opgepikt. Hij heeft wel veel muziek in zijn inventaris, maar een album is onwaarschijnlijk.

Bron: Na 100x vragen op een livesessie van Headhunterz op Instagram?
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
online now
In reacties onder zijn Facebook foto van zijn optreden in Zuid-Afrika stond dat hij samen met Noisecontrollers een nieuwe track gemaakt zou hebben en deze gedraaid was.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Koen wrote:In reacties onder zijn Facebook foto van zijn optreden in Zuid-Afrika stond dat hij samen met Noisecontrollers een nieuwe track gemaakt zou hebben en deze gedraaid was.

:corn: :corn:
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Ik ben zo heady voor een nieuwe Heady hardstyle plaat :innocent:
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Heeft deze man al een standbeeld? Sluit zaterdag ff af met Saifam tribute. :worship:
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Lenny wrote:Heeft deze man al een standbeeld? Sluit zaterdag ff af met Saifam tribute. :worship:
Jezus, dat is wel heel Baas met de hoofdletter B. :worship:
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 5 days ago
Lenny wrote:Heeft deze man al een standbeeld? Sluit zaterdag ff af met Saifam tribute. :worship:
Dit doet hij dus blijkbaar vaker, aangezien hij dat laatst op een housefeest waar ik was ook deed. Voor de rest wel echt pauper house die hij draaide. Allemaal nummers die je ook gewoon kunt horen als je op stap gaat, of die al wat jaartjes oud zijn. Had toch iets anders verwacht.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Thommy wrote:
Dit doet hij dus blijkbaar vaker, aangezien hij dat laatst op een housefeest waar ik was ook deed. Voor de rest wel echt pauper house die hij draaide. Allemaal nummers die je ook gewoon kunt horen als je op stap gaat, of die al wat jaartjes oud zijn. Had toch iets anders verwacht.
Hij jaagde hier gewoon zijn eigen collectie erdoorheen. Ben best vaak bij hem geweest met zijn nieuwe stijl, nog geen een keer had ik die track gehoord. Dusja vaker?
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 5 days ago
Misschien is vaker ook niet de juiste verwoording. Maar heb hem 1 keer gezien als House dj en deze keer draaide hij dus ook de Saifam mash-up. Dus ik sluit niet uit dat hij dit vaker doet.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Stond dat ook niet op zn fb, ''closing the hhz way''?
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Aaaand it's finished. Sending it out for subtitles. Vlogs From Within episode 11 will be out in a few days!
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Magnetron wrote:
Aaaand it's finished. Sending it out for subtitles. Vlogs From Within episode 11 will be out in a few days!
Ik kijk daar altijd zo erg naar uit, echt vet om te zien keer op keer :corn:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Vanavond mogen we weer kijken kinders, Heady in Zuid-Afrika :cool:
Hardtraxxer
739 posts member since 2013
last seen 17 hours ago
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Wat een geniale vlog wederom, zit zo retestrak in elkaar! Lachen ook hoe die op een subtiele manier sommige vocalen in z'n teksten verwerkt.

'Your only limit is your own imagination'.
'If these where the last beats of my heart'.
'I never was too good at following rules'.
Hardtraxxer
149 posts member since 2015
last seen 10 days ago
Dat vond ik nou zo kazig :')

Ik vond die melo die 2x gespeeld werd wel tof, klonk als een hardstyle plaat ook!
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Robuust wrote:Dat vond ik nou zo kazig :')

Ik vond die melo die 2x gespeeld werd wel tof, klonk als een hardstyle plaat ook!
Is het ook
H
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2025
Vet! Ik vond die opera akkoorden echt heel vet op 9:02. Ik hoop dat hij dat ook in een track verwerkt, klinkt heel zuiver en vol met emotie! :$ :love:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
MelvinFR wrote:Wat een geniale vlog wederom, zit zo retestrak in elkaar! Lachen ook hoe die op een subtiele manier sommige vocalen in z'n teksten verwerkt.

'Your only limit is your own imagination'.
'If these where the last beats of my heart'.
'I never was too good at following rules'.
Mee eens. Ook vet dat deze wat minder 'serieus' was, dat vind ik eigenlijk de mooiste. Doet me weer denken aan de oude filmpjes van scantraxx en hhz.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Hahah gaaf om te zien weer ^^