TnxNegert wrote:Future bass. Mijn favoriete future bass plaat:D-Ruz wrote:Hoe heet deze stijl? Supervet!
View on YouTube
Related topics
Active topics in Andere muziek
Moderators
Nu een aantal keer gehoord en echt een héle vette plaat 
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Bron?
-
THardtraxx Elite
- last seen Jun 2026
Headhunterz was bij RTL late night toen Jake Reese de alternative mix live ging doen, later zag ik ergens in een reactie dat hhz er alleen was omdat hij die mix dus mee heeft geproduceerd, kan die reactie zo niet meer terugvinden.
Als je op youtube zoekt op'Run wild headhunterz remix' krijg je deze volgens mij ook.
HHZ zijn manager had dat inderdaad op FB gezet.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Ja dacht ergens gelezen te hebben dat ie die naam had in de W&W podcast, haha.tijntjuh120 wrote:Headhunterz was bij RTL late night toen Jake Reese de alternative mix live ging doen, later zag ik ergens in een reactie dat hhz er alleen was omdat hij die mix dus mee heeft geproduceerd, kan die reactie zo niet meer terugvinden.Als je op youtube zoekt op'Run wild headhunterz remix' krijg je deze volgens mij ook.
Nee is mij te 'soft'. Liever zijn oude stijltje dan..
Ga eens heel snel terug je hok in Spuit 11Ronzz wrote:Nee is mij te 'soft'. Liever zijn oude stijltje dan..
-
THardtraxx Elite
- last seen Jun 2026
Waarom? Platen als Nothing can hold us Down, Once Again, Another You enz. zijn veel harder.ErikZ wrote:Ga eens heel snel terug je hok in Spuit 11Ronzz wrote:Nee is mij te 'soft'. Liever zijn oude stijltje dan..
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Wat een hersenloze reactie is dit zeg, haha. Ik vind dit ook te soft en daarnaast doet het me ook helemaal niks.ErikZ wrote:Ga eens heel snel terug je hok in Spuit 11Ronzz wrote:Nee is mij te 'soft'. Liever zijn oude stijltje dan..
net als Live Before We Die, beide erg lekkere tracks
View on YouTube
Release is op 9 mei
Release is op 9 mei
Vorige week weer live gehoord
Epische plaat.
En iedereen (ook ik) maar denken dat ie samen met KSHMR was
En iedereen (ook ik) maar denken dat ie samen met KSHMR was
In Chilie draaide hij deze maand weer eens een volle Hardstyle set
Waarschijnlijk weet hij dat ze daar gek van zijn en past de set op het publiek aan
Waarschijnlijk weet hij dat ze daar gek van zijn en past de set op het publiek aan
Maar hij wordt dan toch juist als housemeneer geboekt? Wel vet hoor, daar niet van.
Officieel wel denk ik, maar afhankelijk van het land en publiek past hij de set aan vermoed ik
-
THardtraxx Elite
- last seen Jun 2026
View on YouTube
/fanboy/
/fanboy/