Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Hardwell heeft in de TL wel het als collab. Lijkt me toch dat hij de goeie informatie door krijgt?
Hardtraxxer
791 posts member since 2009
last seen Jun 2023
patrickjeb wrote:Hardwell heeft in de TL wel het als collab. Lijkt me toch dat hij de goeie informatie door krijgt?
Dat is een hele andere plaat, collab met R3hab
K
Hardtraxxer
331 posts member since 2014
last seen 22 hours ago
View on SoundCloud

Komt uit op 23 oktober ! :thumbsup:
Y
Hardtraxxer
579 posts member since 2009
Volgende week zie ik 'm weer eens @ PRJCT Music Festival, zin an! :thumbsup:
Hardtraxxer
809 posts member since 2014
last seen Jul 2026
Youri! wrote:Volgende week zie ik 'm weer eens @ PRJCT Music Festival, zin an! :thumbsup:
Hoop voor je dat ze zijn microfoon een keertje afpakken, dan zal het verder een heerlijke set worden denk ik :)
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Jep! Alleen jammer dat ie moet afsluiten, komt dan wel wat hs in zijn set voor. Maar heb hem liever prime time met zijn nieuwe nummers.

PRJCT tickets zijn te vinden op I'm in, je wint geheid..
Hardtraxxer
584 posts member since 2014
last seen Oct 2025
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 4 days ago
Randleman wrote: Tracklist:
01 R3hab & Headhunterz - Won't Stop Rocking [SPINNIN']
02 Steve Aoki & Headhunterz - The Power Of Now [ULTRA]
03 Calvin Harris & Disciples - How Deep Is Your Love (Calvin Harris & R3hab Remix) [COLUMBIA (SONY)]
05 Shaun Frank & KSHMR feat. Delaney Jane - Heaven [SPINNIN']
08 R3hab vs. Skytech & Fafaq - Tiger [SPINNIN']
16 Headhunterz vs. Ian Carey feat. Michelle Shellers - Rise Once Again (Headhunterz Mashup) [SPINNIN' / REVEALED]
17 W&W & Headhunterz - Shocker [MAINSTAGE (ARMADA)]
:loving: :loving:
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
View on YouTube

Half uur lange guestmix van Heady op Spinnin' Sessions #129.

2e helft van het filmpje :)

Zijn nieuwe collab met Crystal Lake zit erin, waarschijnlijk 'The Universe Is Ours' op 48:48.
Hardtraxxer
503 posts member since 2013
last seen Oct 2021
Godverdomme wat lekker! :drool:
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
View on SoundCloud

Ripje :P
Hardtraxx Veteran
8655 posts member since 2013
last seen 2 days ago
Moet eerlijk toegeven dat ik dat Spinnin Sessions mixje best vet vind :cool:
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Hij post de laatste tijd wel meer over z'n verleden of lijkt dat nou zo? Nu weer z'n eerste persfoto. Mooie herinneringen..
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
sonnebloem wrote:Hij post de laatste tijd wel meer over z'n verleden of lijkt dat nou zo? Nu weer z'n eerste persfoto. Mooie herinneringen..
Viel mij ook op. Cyber die een plaatje mag remixen. Zullen we het HHz komt terug vuurtje een beetje opstoken?
M
Hardtraxx Veteran
TiMOTHYb wrote:
sonnebloem wrote:Hij post de laatste tijd wel meer over z'n verleden of lijkt dat nou zo? Nu weer z'n eerste persfoto. Mooie herinneringen..
Viel mij ook op. Cyber die een plaatje mag remixen. Zullen we het HHz komt terug vuurtje een beetje opstoken?
Is nog geen officiele remix, is Cyber wel mee bezig.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Las het ja, maar er zal toch wel iets van instemming geweest zijn?
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Zou tof zijn als hij weer met een sterke hardstyle plaat komt. Maar stiekem vind ik de muziek die hij tegenwoordig maakt ook best wel lekker.

Raar verhaal trouwens van die Cyber (nog niet officiële) remix. Heeft hij nou eerst stems enzo gekregen om vervolgens te horen dat het misschien toch niet officieel kan worden gereleased?
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Wel jammer als het niet een officiele remix wordt.

Vind Cyber toch wel een van de betere nieuwkomers in de scene, waarbij ik denk dat die het heel ver gaat schoppen. Officiele Doomed remix is alleen maar gunstig voor Cyber. Heb stukjes gehoord op Snapchat en die kloken ook zeker niet slecht..
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
zou hhz nog eens op een hs feest worden geboekt? Of zou project one nog eens terugkomen? Dat lijkt me zo ziek om mee te maken :worship:
Z
Hardtraxxer
311 posts member since 2015
last seen Dec 2015
sonnebloem wrote:zou hhz nog eens op een hs feest worden geboekt? Of zou project one nog eens terugkomen? Dat lijkt me zo ziek om mee te maken :worship:
Ja, die kans zit er dik in dat hij nog is voor een hardstyle feest geboekt gaat worden.
Hardtraxx Veteran
4805 posts member since 2014
online now
volgens mij heeft hij zelf aangegeven dat ook wel te willen doen, iets tijdmachine achtigs bijvoorbeeld
M
Hardtraxx Veteran
Hij wou best meedoen aan Defqon Legends, maar hij was toen niet in Nederland dacht ik?
Hardtraxx Veteran
4914 posts member since 2015
Mitzinator wrote:Hij wou best meedoen aan Defqon Legends, maar hij was toen niet in Nederland dacht ik?
Klopt, hij was naar EDC Las Vegas datzelfde weekend, om daar te netwerken enzo
EDC LV is qua bezoekersaantallen ruim 2x zo groot als een defqon of mysteryland ofzo :P dus wel redelijk belangrijk
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
Norther66 wrote:
Mitzinator wrote:Hij wou best meedoen aan Defqon Legends, maar hij was toen niet in Nederland dacht ik?
Klopt, hij was naar EDC Las Vegas datzelfde weekend, om daar te netwerken enzo
EDC LV is qua bezoekersaantallen ruim 2x zo groot als een defqon of mysteryland ofzo :P dus wel redelijk belangrijk
2x?? maak daar maar 4x van :D
Hardtraxx Veteran
4914 posts member since 2015
Ik dacht iets van 130.000 bezoekers per dag, tegen een 60.000 van defqon :P