H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
D-Ruz wrote:View on YouTube

Wellicht een nieuwe W&W & Headhunterz track? Staat een ID in deze tracklist van Hardwell op Spring Awakening

http://1001tracklists.com/tracklist/786 ... 06-13.html
Wat een vette track! Ik hoop zelfs dat hij van HHZ is.
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Meph0 wrote:
iMark wrote:HHZ heeft een remix gemaakt voor Avicii - Waiting for Love.
Deze dus:

View on YouTube
Vind dit echt een toffe plaat. Leuk dat de drop de zelfde melodie aanhoudt als de melodie zelf(ipv random geluidjes). Stuk leuker dan het origineel.
Hardtraxx Veteran
3209 posts member since 2011
last seen 41 minutes ago
Uit een interview met Wildstylez:
Ik wilde eigenlijk ook een track met Willem (Headhunterz) op het album zetten, maar dat ging niet echt meer. Hij moest zich gewoon echt even op niet-hardstyle focussen. We hadden wel al een opzetje liggen, maar die hebben we helaas niet afgemaakt.

En dat terwijl zijn nieuwe stijl toch goed zou passen op jouw album, op experimenteel vlak dan.
Ja inderdaad, maar ik denk dat het voor Headhunterz nu belangrijk is dat hij zich op zijn nieuwe muziekstijl richt. We vinden elkaar later nog wel in de studio, dat weet ik zeker.
http://www.hardnews.nl/de-nieuwe-wildst ... -en-album/
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Waiting For Love remix is uit trouwens :P
Hardtraxx Addict
1818 posts member since 2010
Mitzinator wrote:Waiting For Love remix is uit trouwens :P
Waar? Cat ID ofzo?
Hardtraxxer
739 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Mitzinator wrote:Waiting For Love remix is uit trouwens :P
View on YouTube
:love:
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
M
Hardtraxx Veteran
Uitgelekt dan xd
M
Hardtraxx Veteran
https://www.facebook.com/shilomusic/vid ... =2&theater

Shilo is terug? :D
Verder, die To Be Me was toch een collab met Oliver Heldens?
G
Hardtraxxer
755 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Mitzinator wrote:https://www.facebook.com/shilomusic/vid ... =2&theater

Ik dacht ik zet iets op deze pagina maar nee hoor jij was me weer voor natuurlijk haha :cry:

OT: Volgens mij heeft heady best wel wat tracks klaar liggen
Hardtraxxer
739 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Mitzinator wrote:https://www.facebook.com/shilomusic/vid ... =2&theater

Apart
Hardtraxxer
88 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat hij het SHILO-project nieuw leven in zou blazen. Waarschijnlijk wil hij deze track profileren als een wat zwaardere electro-house track maar dit nummer bevat naar mijn mening niet het SHILO-gevoel wat ik bij tracks als bijvoorbeeld Soundtrack of the Universe wel herken. Desalniettemin vind ik het een leuke plaat maar ik vind hem meer bij de Headhunterz naam als de SHILO naam passen. :)
Hardtraxxer
201 posts member since 2013
Wacht, ik snap er geen ruk van. Heeft hij nou al een edit gemaakt van een track die nog niet eens is gereleased?
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Mensen die uitgaan van collabs, is nooit ergens verteld of aangekondigd. Zelfde met Once Again...
Wel apart dat er een edit komt van een plaat die nog niet uit is ja xd
P
Hardtraxx Addict
1880 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Anonymous wrote:
AvixDJ wrote:
Phase 2 wrote: Als artiest mag je alleen maar switchen van stijl als de nieuwe stijl minder populair is dan de oude stijl.
Ben het hier niet echt mee eens :x beetje hetzelfde als iedereen die zegt dat hij het voor het geld doet, nou volgens mij had Headhunterz het al zeker niet slecht toen hij nog hardstyle maakte/draaide,

OT: vind dit wat minder, het nummer had niet echt geremixed hoeven worden wat mij betreft :P
volgens mij meende Phase 2 het wel echt
Haha inderdaad. Als een artiest naar een stijl switcht die populairder is (en meer geld mee kan verdienen) dan bestaat er automatisch veel haat en reacties dat iemand het voor het geld doet. Terwijl als iemand switcht naar een stijl die minder populair is en daardoor minder geld wordt verdiend dan is het ineens een held. Artiesten blijven ook gewoon mensen waar hun muzieksmaak bij wisselt, dat vergeten de meeste.
Hardtraxxer
584 posts member since 2014
last seen Oct 2025
Live your life werd op sensation gedraaid :drool: dikke smile toen dat gebeurde blijft een top plaat

View on YouTube
P
Hardtraxx Addict
1880 posts member since 2011
last seen Jun 2026
jonah_psvfan wrote:Wacht, ik snap er geen ruk van. Heeft hij nou al een edit gemaakt van een track die nog niet eens is gereleased?
Edit voor bij de release kan toch prima.
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Headhunterz moet uiteraard ook nog even een Future House track maken, maar verder doet hij helemaal waar hij zelf zin in heeft en loopt hij echt niet mee met de hype.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
heeft iemand meer info over heady en een collab met wiwek? zag z'n naam wel eens voorbij komen in tracklists maar heady stond er altijd maar bij met vraagtekens :P
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
View on YouTube
8 posts member since 2015
last seen Feb 2017
Randleman wrote:
iMark wrote:HHZ heeft een remix gemaakt voor Avicii - Waiting for Love.
Ook die andere remixes op die release zijn heerlijk.
Alleen die 2 Electronic remixes vind ik niks, die house tracks en dubstep wel :cool:
Marshmello en Sam Feldt remixes :loving: :loving: :loving:
Van Headhunterz en Carnage is ook tof, vind alleen de drop een beetje jammer aangezien de melodie geniaal gedaan is.
L
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
Zal het origineel dan een hardstyle plaat zijn geweest, dat die niet uitkomt...?
M
Hardtraxx Veteran
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Soundcloud voor de liefhebber
View on SoundCloud

Wat een heerlijk plaatje :loving:
L
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
Op zijn snapchat, ene laatste snap. Hoor je een nieuwe track. Lijkt veel op Turn the music up, miss een Heady remix?