Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Creativiteit in de hardstyle is nu openlijk op?

Het origineel is geweldig, dit is waardeloos.

Dit is geen hardstyle. Dit is Moombahton/Moombahstyle. Zit wel degelijk creativiteit in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Creativiteit in de hardstyle is nu openlijk op?

Het origineel is geweldig, dit is waardeloos.



creativiteit is al heel lang op in de hardstyle :D

dus moeten ze in een andere stijl creatief zijn en dat hebben ze nu dus gevonden.

van mij mogen ze dit iig wel vaker maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 12:49 
 
Hardtraxx Addict

Wat maakt het uit dat ze eens een ander genre produceren? Dit is voor een goede producer gewoon nodig om de creativiteit op peil te houden en ideeen kwijt te kunnen. Door het maken van andere genres kun je weer enorm veel inspiratie krijgen namelijk.

Ook leer je zo jezelf verschillende technieken aan wat weer ten goede komt van je sound in producties.

Ik vind het jammer dat mensen gelijk gaan roepen boehoehoehoehoeh de inspiratie is op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 19:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
hoebedoelje schreef:
Creativiteit in de hardstyle is nu openlijk op?

Het origineel is geweldig, dit is waardeloos.

Dit is Moombahton/Moombahstyle.



Klinkt eerder als 'doodgewone' electrohouse
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 21:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Blijkbaar is het allemaal wat moeilijk te begrijpen voor jullie, dus ik zal het uitleggen.

Dat dit geen hardstyle is begrijp ik, en dat vind ik alleen maar goed aangezien ik vrijwel niets met hardstyle heb.

Ik bedoelde; is de creativiteit op (in de hardstyle) aangezien er altijd maar bootlegs, Remixes en rip-off's van geweldige tracks worden gemaakt door de hardstyle producers die ons land 'rijk' is.

Verzin zelf eens iets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor een officiƫle remix word je meestal gevraagd, dus dat zal weinig met inspiratie te maken hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Blijkbaar is het allemaal wat moeilijk te begrijpen voor jullie, dus ik zal het uitleggen.

Dat dit geen hardstyle is begrijp ik, en dat vind ik alleen maar goed aangezien ik vrijwel niets met hardstyle heb.

Ik bedoelde; is de creativiteit op (in de hardstyle) aangezien er altijd maar bootlegs, Remixes en rip-off's van geweldige tracks worden gemaakt door de hardstyle producers die ons land 'rijk' is.

Verzin zelf eens iets.



of de hardstyle dj's van nu beginnen hardstyle ook niet meer boeiend te vinden waardoor ze uitwijken naar een ander genre
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
of de hardstyle dj's van nu beginnen hardstyle ook niet meer boeiend te vinden waardoor ze uitwijken naar een ander genre


Het is dan eigenlijk alleen niet meer boeiend omdat ze zelf geen inspiratie hebben voor het genre :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
AniThing schreef:
of de hardstyle dj's van nu beginnen hardstyle ook niet meer boeiend te vinden waardoor ze uitwijken naar een ander genre


Het is dan eigenlijk alleen niet meer boeiend omdat ze zelf geen inspiratie hebben voor het genre :P


inspiratie zullen ze wel hebben maar dan gaan de tracks alleen maar op elkaar lijken (wat je in veel gevallen al hebt)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 18:31 
 
Artiest

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 18:35 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Waarom niet onder Pavelow, die daar immers voor gemaakt is, dit is echt zonde :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 18:41 
 
Hardtraxx Elite

WOW, Lekkkkkkkeeeeeeerrrrrrrrrrrrr :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 18:49 
 
Hardtraxx Veteran

Had graag iets willen horen in de richting van Quatre Mains. Dit klinkt zeker niet verkeerd, maar ik ben benieuwd hoe ze hem gaan gebruiken in sets..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 18:50 
 
Hardtraxx Elite

bRt_ schreef:
Had graag iets willen horen in de richting van Quatre Mains. Dit klinkt zeker niet verkeerd, maar ik ben benieuwd hoe ze hem gaan gebruiken in sets..

Hard edit? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 18:55 
 
Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
Edit? :cool:

Waarschijnlijk, maar dan zou ik rechtstreeks voor een Noisecontrollers & Pavelow remix zijn gegaan. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 19:12 
 
Hardtraxx Veteran

Holy fuck, dit is vet!!!
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek