Hardtraxx Elite
2085 posts member since 2012
last seen 22 hours ago
Begin hardtechno nu ook meer te waarderen :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
ESKALIEREN :love: Wat een geniale plaat hahaha
Hardtraxxer
572 posts member since 2012
last seen Apr 2021
STAN- wrote:Iemand trouwens die de eerste track kent uit de Syndicate aftermovie van dit jaar?
geen idee, maar ik zou het ook graag willen weten
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
Koelkast wrote:
STAN- wrote:Iemand trouwens die de eerste track kent uit de Syndicate aftermovie van dit jaar?
geen idee, maar ik zou het ook graag willen weten
Het is in ieder geval een track van Sutura, die op zijn laatste album is gereleased (datum: 28/11/2012).. Heb het album alleen nog niet binnen en weet zo ook niet welke track het precies is
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
[quote="STAN-"]Shiiiiiiiiiiiiit wat een lineup dit! :worship:
DaY-már
Dither
Jan Fleck
UlsT
Live: Ivee :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:
Live: Waldhaus
/quote]

Maak Dither ook Schranz? Wist ik helemaal niet, benieuwd naar die producties. Die set op Qore van hem was echt goddelijk..
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
De lijn tussen Schranz en veel Industrial is maar klein he ;) Vaak staan op Schranz feesten ook gewoon Industrial artiesten in de line up.
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
View on YouTube

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Misschien hier toch maar heen, niet echt heel netjes van me om hierover na te denken, omdat ik eerst beloofd had naar de Freaqshow te gaan en door geld gebrek het ticket moest verkopen, maar dan wel eventueel hier heen gaan :$
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Woei, zin in vanavond! :D
Hardtraxxer
last seen Apr 2021
STAN- wrote:View on YouTube

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :woot: :love:
Hardtraxx Elite
2055 posts member since 2011
last seen Apr 2015
Vertel me Chris, hoe was het?
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
jRn wrote:Vertel me Chris, hoe was het?
Gruwelijk vet! Wat een muziek en wat ging het los. Damn, Awakenings gaat zeker vaker bezocht worden :D
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Oke ik ben dit dus ook steeds meer te waarderen. Wat zijn nu de artiesten wie ik moet kennen zeg maar, zoals die sutura plaat is echt gruwelijk dik
R
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
Jason Little, Waldhaus, Jan Fleck, DaY-már, Sven Wittekind, Fernanda Martins, Frank Kvitta, Angel
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
Minupren, Boris S, Arkus P, Pet Duo zijn ook zeker aanraders
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Man man, dat zijn behoorlijk wat namen :P ook nog iets waar ik de muziek vandaan kan halen? :whistle:
R
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
Ja ik heb nu maar de meest bekende genoemd, Waldhaus, Jan Fleck, Jason Little etc maken naar mijn mening de hardere Hardtechno, meer richting industrial, Fernanda Martins bv was rustiger.

Ik kijk vaak gewoon voor setjes op LSDB en ik zoek gewoon veel op youtube, op Beatport staat ook wel aardig wat Schranz. Als ik nummer heb gevonden pluk ik hem gewoon van zippyshare :P

Dit is meer Feranda Martins, Pet Duo achtig.
View on YouTube

En dit is meer Jason Little, Waldhaus, Jan Fleck, Minupren
View on YouTube

Dit is ook vet :)

View on YouTube

View on YouTube
Hardtraxxer
last seen Apr 2021
Jurheinen wrote:Man man, dat zijn behoorlijk wat namen :P ook nog iets waar ik de muziek vandaan kan halen? :whistle:
Vergeet Miss Djax en DJ Rush niet.
Toch een soort van 'iconen' of 'legends' in de hardtechno
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
Wat is Angel toch ook een lekker wijf zeg ^^

Ritsurt wrote:Ja ik heb nu maar de meest bekende genoemd, Waldhaus, Jan Fleck, Jason Little etc maken naar mijn mening de hardere Hardtechno, meer richting industrial, Fernanda Martins bv was rustiger.
Dat is dus (volgens mij?) het verschil tussen Schranz en Hardtechno. Als ik die namen een beetje in moet delen die genoemd zijn kom ik op zoiets uit:

Hardtechno:
Sven Wittekind
Fernanda Martins
Frank Kvitta
Pet Duo

Schranz:
Jason Little
Waldhaus
Jan Fleck
DaY-már
Minupren
Boris S
Arkus P
Angel
R
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
Ja zo'n vermoeden heb ik, staat nergens beschreven dat het ook zo is, maar als je kijkt naar bv de Refuse stage op Decibel staan er voornamelijk namen als Feranda Martens, Frank Kvitta, Daniela Haverbeck (ook gruwelijk geil :P ) etc die toch tandje rustiger draaien dan bijvoorbeeld de USB stage (United Schranz Board) op Qbase waar namen als Jan Fleck, Stormtroop, Tymon, Waldhaus en Jason Little staan
Hardtraxxer
last seen Apr 2021
Ritsurt wrote:Daniela Haverbeck (ook gruwelijk geil :P )
Daar heb ik een keer mee staan praten op een feestje een electro feestje (ze stond daar als Rapunzel).
Geen idee wie t was. Ik kwam eigenlijk alleen even de set van Lee Mac checken. Half uur later zie ik haar opeens achter de decks staan. :P
R
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
View on YouTube

Daniela Haverbeck
Miss Djax
Frank kvitta
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2015
Wellicht aanwezig mits er een paar leuke Hardtraxxers gaan. Mijn vrienden zijn Awakenings en Bakermat-technosletjes.
R
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
Zal graag willen maar geen van mijn vrienden luisteren Hardtechno helaas dus vrees dat het hem niet gaat worden.
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2015
Richaaard wrote:Zal graag willen maar geen van mijn vrienden luisteren Hardtechno helaas dus vrees dat het hem niet gaat worden.
Beetje vice-versa hier. Hoewel er vast wel een paar leuke HT'ers gaan. En Perron is niet groot dus die heb je zo gevonden.