Wie gaat er op zondag op Defqon ook naar Yellow? Pet Duo 
Wil dat wel eens meemaken dusRaven wrote:Wie gaat er op zondag op Defqon ook naar Yellow? Pet Duo
Wil dat wel eens meemaken dusRaven wrote:Wie gaat er op zondag op Defqon ook naar Yellow? Pet Duo
Hangt natuurlijk af van de time table, maar ben dr wel benieuwd naarRaven wrote:Wie gaat er op zondag op Defqon ook naar Yellow? Pet Duo
Denk dat ik de halve dag te vinden ben op die stage, er is naar mijn mening te weinig aanbod in schranz (in ieder geval in Groningen op Cloud 9 na) dus daar even flinks hakkeng.Raven wrote:Wie gaat er op zondag op Defqon ook naar Yellow? Pet Duo
Sowieso zijn er weinig Schranz feesten in heel Nederland.M-arijn wrote:Denk dat ik de halve dag te vinden ben op die stage, er is naar mijn mening te weinig aanbod in schranz (in ieder geval in Groningen op Cloud 9 na) dus daar even flinks hakkeng.Raven wrote:Wie gaat er op zondag op Defqon ook naar Yellow? Pet Duo
Ik vind de drive/ritme zooo heerlijk
Helemaal mee eens.STAN- wrote:Sowieso zijn er veel te weinig Schranz feesten in heel Nederland.M-arijn wrote:Denk dat ik de halve dag te vinden ben op die stage, er is naar mijn mening te weinig aanbod in schranz (in ieder geval in Groningen op Cloud 9 na) dus daar even flinks hakkeng.Raven wrote:Wie gaat er op zondag op Defqon ook naar Yellow? Pet Duo
In Nimma? Instant go.Unknown wrote:21 juli hardtechnonight van Ti-Ta-Techno
DI 21-07: HARDTECHNO - entree €8
Daniela Haverbeck || Roberto Cavani || Krimi
Zo dit was me een feestje wel zegUnknown wrote:Dinsdag schranzen in Nijmegen met Daniela Haverbeck
Ik vond er echt geen fuck aan. Met 40 man binnen, geluid dat gewoon te hard stond stond, en totaal geen sfeer. Haverbeck zelf viel ook tegen. Draaide (zeker in het begin) heel erg soft naar mijn idee.Unknown wrote:Zo dit was me een feestje wel zegUnknown wrote:Dinsdag schranzen in Nijmegen met Daniela HaverbeckDaniela Haverbeck was tof, maar Roberto Cavani was het echt hoogtepunt, maximaal hard schranzen was dat. Geluid stond zuiver en echt kei hard
Af en toe heb ik even op het dakterras zitten uitrusten en afkoelen en je voelde de tegels gewoon op en neer gaan van de bass