Ja vroeger vaak geweest. Maar dan praten we over meer dan 10 jaar geleden toen ik zelf 18-19 jaar was.Sarabande wrote:Zo lekkere bump en moest goed zoeken, maar was wel benieuwd of er al eens mensen naar een psytrance-feest zijn geweest.
Zaterdag misschien naar Psy-Fi en ben wel heel benieuwd hoe hippie zo'n psytrance-feest nou echt is en of dat wel iets voor mij is, aangezien ik mezelf niet echt vind passen tussen al die excentrieke figuren die ik zie op de aftermovie. Maar ik vind de muziek (psytrance/darkpsy/psycore) wel heel vet, zeker als ik aan het trippen ben.
Ik 'paste' ook totaal niet tussen het publiek, hoewel ik wel een beetje 'alto' was. Maar dat maakt helemaal niet uit omdat iedereen juist heel erg open, eensgezind en toegankelijk is. Wat dat betreft hetzelfde als bij hardstyle.
Als jij er heen gaat met vooroordelen over hoe vreemd iedereen wel niet is, dan is het meer jouw probleem. Zij zullen jou niet raar aan gaan kijken omdat je geen dreadlocks en yoga pants aan hebt hoor.
Gewoon gaan. Genieten van de muziek en open staan voor de sfeer!
Ik vind dit dus juist HET psy trance volk.Fothermucker wrote:View on YouTube
Nooit verwacht dat dit in Leeuwarden zou zijn![]()
Beetje apart volk, maar dit ziet er echt heel vet uit imo.
Ik vind het dus ook best wel bijzonder dat psytrance na al die jaren opeens zo gegroeid is en op main stages wordt gedraaid. Dit genre bestaat echt al zo lang.