Hiphop kan ik echt níet verdragen. Alleen die early '90 hiphop vind ik wel vet. Kom dus niet boven de 4,5 uit voor die Jay-z crap.
View on YouTube
View on YouTube
Lekker zomers nummertje, beetje standaard dat dan weer wel. 6,5.W0uT3R wrote:Hiphop kan ik echt níet verdragen. Alleen die early '90 hiphop vind ik wel vet. Kom dus niet boven de 4,5 uit voor die Jay-z crap.
View on YouTube
Wat een tievusherrie.Randleman wrote: Haha, dat is wel erg makkelijk. Maar goed, beter slecht verzonnen dat goed gejat![]()
btw die 2e YT dropoff van je is dan echt weer helemaal niks voor mij, een 4
View on YouTube
al de 2e keer dat ik hem post, maar blijft 'lekker'
Hmm, beetje standaard. Vind er niet veel bijzonders aan. 6je.
What the fuck. mag ik een 0,1 geven? wat een crap!chicken wrote:Hahaha, ook al houd ik niet van dit soort muziek, door nostalgie kan ik het niet lager dan een 7 geven.
Nog een poging, heb al een idee wat het cijfer gaat worden.![]()
View on YouTube
Lekker dezeRandleman wrote:ik heb wel genoeg SlamFM en Radio538 geluisterd en die komt me echt wel de strot uit!! een 3
View on YouTube
Vind het een beetje vaag eigenlijk, origineel is zowiezo vele malen beter. 4MacMichael wrote:Haha die is gaaf, vroeger veel geluisted. Leuk dat ik 'm nu weer hoor. 9/10
View on YouTube
Dit is nog minder voor mij! een 2
Vind het niet echt relaxend, eerder raarW0uT3R wrote: Dit is nog minder voor mij! een 2
Deze, is momenteel een van m'n favorietjes, zo chill:
View on YouTube
Wel leuk opzich, maar niet iets wat ik zelf zou aanzetten. Een 6,5The Axe wrote:ben niet zo van deze muziek maar "soms" kan ik dit wel waarderen.. en deze track kan ik waarderen.. een 7!
View on YouTube
even offtopic, dit lijkt op een heel bekend nummer geloof ik?? Iemand een naam?