Active topics in Andere muziek

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
S
Hardtraxxer
819 posts member since 2011
last seen Apr 2017
toffee wrote:Waarom is hij als Geck-e niet bekender? Zijn tracks vallen denk ik best in de smaak bij een groot deel house/electro liefhebbers.
Ben het er niet compleet mee eens wat zijn sound is best apart en dat is altijd even wennen voor vreemden.

Maar dat heeft iig alles te maken met het label waar je releases op hebt. Als je bij een groot label als spinnin tekent ben je eigenlijk al binnen. Je track krijgt dan 100x meer aandacht, binnen een maand mag je 'samenwerken' met een tiesto of sander van doorn en een jaar later sta je op ultra. Zo werkt het ongeveer in de house scene.
Hardtraxxer
572 posts member since 2012
last seen Apr 2021
View on SoundCloud

:woot:
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Je bent me voor :P Lekker plaatje :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1450 posts member since 2013
last seen Apr 2017
Ziek nummertje :worship: enige is dat ik persoonlijk niet zo weg ben van die detuned synth in de eerste climax.

Oh en kijk eens, Rainbow Dash vind het nummer ook leuk :yes:
P
Hardtraxx Addict
1880 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Skyscraper wrote:
toffee wrote:Waarom is hij als Geck-e niet bekender? Zijn tracks vallen denk ik best in de smaak bij een groot deel house/electro liefhebbers.
Ben het er niet compleet mee eens wat zijn sound is best apart en dat is altijd even wennen voor vreemden.

Maar dat heeft iig alles te maken met het label waar je releases op hebt. Als je bij een groot label als spinnin tekent ben je eigenlijk al binnen. Je track krijgt dan 100x meer aandacht, binnen een maand mag je 'samenwerken' met een tiesto of sander van doorn en een jaar later sta je op ultra. Zo werkt het ongeveer in de house scene.
Nou als Spinnin ervoor kiest omdat met jou te doen. Geldt echt niet voor iedere artiest bij Spinnin. Verder duwt Spinnin je ook echt wel bepaalde richting op. Dat moet je als artiest maar willen.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Uit Je Dak is heerlijk. :worship:
Hardtraxxer
482 posts member since 2011
last seen May 2016
Komt dus een soort van album aan ^^
Hardtraxxer
572 posts member since 2012
last seen Apr 2021