Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 22:36 

Hardtraxxer

toffee schreef:
Waarom is hij als Geck-e niet bekender? Zijn tracks vallen denk ik best in de smaak bij een groot deel house/electro liefhebbers.

Ben het er niet compleet mee eens wat zijn sound is best apart en dat is altijd even wennen voor vreemden.

Maar dat heeft iig alles te maken met het label waar je releases op hebt. Als je bij een groot label als spinnin tekent ben je eigenlijk al binnen. Je track krijgt dan 100x meer aandacht, binnen een maand mag je 'samenwerken' met een tiesto of sander van doorn en een jaar later sta je op ultra. Zo werkt het ongeveer in de house scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 19:29 

Hardtraxxer

https://soundcloud.com/geckoNL/uit-je-dak

:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 19:45 

Hardtraxx Veteran

Je bent me voor :P Lekker plaatje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 21:34 

Hardtraxx Addict

Ziek nummertje :worship: enige is dat ik persoonlijk niet zo weg ben van die detuned synth in de eerste climax.

Oh en kijk eens, Rainbow Dash vind het nummer ook leuk :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 22:37 

Hardtraxx Addict

Skyscraper schreef:
toffee schreef:
Waarom is hij als Geck-e niet bekender? Zijn tracks vallen denk ik best in de smaak bij een groot deel house/electro liefhebbers.

Ben het er niet compleet mee eens wat zijn sound is best apart en dat is altijd even wennen voor vreemden.

Maar dat heeft iig alles te maken met het label waar je releases op hebt. Als je bij een groot label als spinnin tekent ben je eigenlijk al binnen. Je track krijgt dan 100x meer aandacht, binnen een maand mag je 'samenwerken' met een tiesto of sander van doorn en een jaar later sta je op ultra. Zo werkt het ongeveer in de house scene.

Nou als Spinnin ervoor kiest omdat met jou te doen. Geldt echt niet voor iedere artiest bij Spinnin. Verder duwt Spinnin je ook echt wel bepaalde richting op. Dat moet je als artiest maar willen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2014 10:45 

Hardtraxx Veteran

Uit Je Dak is heerlijk. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2014 17:26 

Hardtraxxer

Komt dus een soort van album aan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2014 13:28 

Hardtraxxer

Edit: verkeerde topic
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 22:49 

Hardtraxx Veteran

Genieten ^^