Hier een Frenchcore topic
Alles wat je kwijt wilt over Frenchcore
Alles wat je kwijt wilt over Frenchcore
Dit, maar dat zijn vooral de enorm oude Frenchcore tracks.Cruelty wrote:Ik vind een paar Frenchcore tracks wel leuk. Maar het volk.
Ik vind dat juist wel chill, krijg je niet van die opgefokte tyfusherrie. Lekker nummertje trouwensrobin92 wrote: Vind ook die nummers lekker zonder die clap om de 2 kicks.
Dat haalt die drive er zo erg uit vind ik.
Bijvoorbeed
View on YouTube
Le Baskrobin92 wrote:Sjongejonge kansloze reacties, heb er persoonlijk ook niet veel mee. Maar als je niet nuttigs te melden hebt post dan niets. Zou mooi zijn als hier opeens 50 frenchcore liefhebbers op het forum komen en elk Hardstyle Topic volspammen met reacties zoals langzame kutmuziek!![]()
Maar goed ot:
Album Replay van The Speed Freak heb ik wel eens opstaan.
Verder vind ik Radium altijd wel leuk. die 50,000 en 100,000 freaks mixxen luisteren wel lekker weg.
En Le Bask heeft leuke plaatjes..
View on YouTube
View on SoundCloud
Of onderweg naar een feest of op de terug weg altijd mensen met een portable speakertje met frenchcore als je met de trein bent.Zymic wrote:Als ik denk aan frenchcore denk ik aan de defqon 1 camping.. frenchcore everywhere![]()
Oeh, thanks voor die Le Bask set, die had ik gemist. Het concept Frenchcore vind ik af en toe erg leuk, alleen zijn mijn voorkeuren erg beperkt. Le Bask is vrijwel 100% wat ik zoek in Frenchcore en de rest valt er al snel buiten.robin92 wrote:View on SoundCloud
Defqon 2013 camping. Zaten voor de ingang van terrein naar de blue, zat er op de hoek van het looppad een tentje die stroom aftapte van een licht paal. Vanaf vrijdag 16:00u tot maandag 11:00 u non stop Frenchcore en af en toe terror. Geen moment rust gehad, kan er nog steeds van balen. Beveiliging wilde er ook geen eind aan maken. Kijk ieder zijn ding maar, POK POK POKKE HERRIEZymic wrote:Als ik denk aan frenchcore denk ik aan de defqon 1 camping.. frenchcore everywhere![]()
Maar het is wel lekker op zn tijd, word je lekker wakker van als je moe bent
Gelukkig niet, zou wat zijn, "Dit is niet mijn smaak zet eens uit". :')!!RTM93 wrote: Beveiliging wilde er ook geen eind aan maken.
Het feit dat ze stroom aftapte is wat logischer denk ik.Maximumraver wrote:Gelukkig niet, zou wat zijn, "Dit is niet mijn smaak zet eens uit". :')!!RTM93 wrote: Beveiliging wilde er ook geen eind aan maken.
Ligt het aan mij of is dit voor een groot deel geen Frenchcore? Dit ligt vrij dicht tegen Tieum en dat soort hardere hardcore aan. Dat vind ik wel vet.
Oh wtf, gewoon compleet overheen gelezen!Broken Balance wrote:Het feit dat ze stroom aftapte is wat logischer denk ik.Maximumraver wrote:Gelukkig niet, zou wat zijn, "Dit is niet mijn smaak zet eens uit". :')!!RTM93 wrote: Beveiliging wilde er ook geen eind aan maken.
De schuldige zijn denk ik The Sickest Squad en Dr. Peacock.dawasiknie wrote:Ligt het aan mij of is dit voor een groot deel geen Frenchcore? Dit ligt vrij dicht tegen Tieum en dat soort hardere hardcore aan. Dat vind ik wel vet.
Frenchcore is verder eentonige saaie muziek waarvan ik een zenuwinzinking krijg en ik vind het jammer dat dit meer populariteit heeft gewonnen dan industrial.
Dit. Pokkeherrie, 0,0 diepgang, fanbase bestaande uit uitsluitend idioten... Nee Frenchcore laat ik mooi aan me voorbij gaandawasiknie wrote:Frenchcore is verder eentonige saaie muziek waarvan ik een zenuwinzinking krijg