Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 10:37 
 
Hardtraxxer

Aangezien er een jumpstyle en een trap topic is, maar niet echt een Freestyle topic dacht ik laat ik er maar 1 openen. ^^

Freestyle For Dummies #1



Freestyle For Dummies #2



Freestyle For Dummies #3



Freestyle For Dummies #4



LNY TNZ Mixtape #1



Blow The Speakers Mixtape #11



Voor meer Blow The Speakers: https://soundcloud.com/blowthespeakersnl
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 19:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja freestyle vind ik prima party muziek :thumbup:

Davoodi's BAM! mixtape (L)


Bestien's mixtape is ook vet, iets meer jump, maar genoeg freestyle invloeden denk ik:


Stromae - Humain A L'eau (Dj Snake Remix) (KETSWAREK Edit) :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 19:06 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Wat bedoel je met Freestyle? Net zoiets als Pussy Lounge? Dat vind ik helemaal niets. Een enorme opbouw van bijvoorbeeld ambient helemaal naar industrial vind ik wel erg vet. Maar Pussy Lounge is meer Apres Ski meets Jump/Hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik begrijp ook niet helemaal hoe 'freestyle' nu kan worden gezien als een genre, aangezien het juist betekent dat de DJ de vrijheid heeft om alles te draaien wat hij wil...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 11:15 
 
Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
Ja ik begrijp ook niet helemaal hoe 'freestyle' nu kan worden gezien als een genre, aangezien het juist betekent dat de DJ de vrijheid heeft om alles te draaien wat hij wil...


Dat is precies hoe het bedoeld wordt.. Ik post ook niet voor niets Mixen en geen losse tracks. Het gaat om de manier van mixen. En niet om het benoemen van een bepaald genre. :list:

@lyst Idd zoiets als Pussyloung (Freestyle Circus). Je hoeft het ook niet leuk te vinden toch :thumbsup: De drukte bij bijv. Pussylounge verklaart toch dat er genoeg mensen zijn die het wel waarderen. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 11:23 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ja dat is ook niet zo gek, met de hoeveelheid hitjes die ze in willekeurige volgorde draaien. Maar van opbouw, spanningsbogen, thema's en dergelijke is niks terug te vinden in dergelijke setjes. Het is allemaal erg oppervlakkig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 11:34 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
Ja dat is ook niet zo gek, met de hoeveelheid hitjes die ze in willekeurige volgorde draaien. Maar van opbouw, spanningsbogen, thema's en dergelijke is niks terug te vinden in dergelijke setjes. Het is allemaal erg oppervlakkig.



Zoals ik al zei, dat kan jij vinden is niks mis mee :D Toch is het Freestyle concept voor vele een goede instap voor de hardere stijlen. Wat ook opgepakt wordt in bijvoorbeeld Amerika. Daar waar mensen niet de interesses hebben in het wereldje van de hardstyle zoals wij dat kennen, vinden ze dit toch aantrekkelijk.
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek