P
Hardtraxxer
305 posts member since 2014
last seen Feb 2016
Aangezien er een jumpstyle en een trap topic is, maar niet echt een Freestyle topic dacht ik laat ik er maar 1 openen. ^^

Freestyle For Dummies #1

View on SoundCloud

Freestyle For Dummies #2

View on SoundCloud

Freestyle For Dummies #3

View on SoundCloud

Freestyle For Dummies #4

View on SoundCloud

LNY TNZ Mixtape #1

View on SoundCloud

Blow The Speakers Mixtape #11

View on SoundCloud

Voor meer Blow The Speakers: https://soundcloud.com/blowthespeakersnl
Hardtraxxer
623 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Ja freestyle vind ik prima party muziek :thumbup:

Davoodi's BAM! mixtape (L)
View on SoundCloud

Bestien's mixtape is ook vet, iets meer jump, maar genoeg freestyle invloeden denk ik:
View on SoundCloud

Stromae - Humain A L'eau (Dj Snake Remix) (KETSWAREK Edit) :bomb:
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Wat bedoel je met Freestyle? Net zoiets als Pussy Lounge? Dat vind ik helemaal niets. Een enorme opbouw van bijvoorbeeld ambient helemaal naar industrial vind ik wel erg vet. Maar Pussy Lounge is meer Apres Ski meets Jump/Hardstyle.
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Ja ik begrijp ook niet helemaal hoe 'freestyle' nu kan worden gezien als een genre, aangezien het juist betekent dat de DJ de vrijheid heeft om alles te draaien wat hij wil...
P
Hardtraxxer
last seen Feb 2016
The Skribbler wrote:Ja ik begrijp ook niet helemaal hoe 'freestyle' nu kan worden gezien als een genre, aangezien het juist betekent dat de DJ de vrijheid heeft om alles te draaien wat hij wil...
Dat is precies hoe het bedoeld wordt.. Ik post ook niet voor niets Mixen en geen losse tracks. Het gaat om de manier van mixen. En niet om het benoemen van een bepaald genre. :list:

@lyst Idd zoiets als Pussyloung (Freestyle Circus). Je hoeft het ook niet leuk te vinden toch :thumbsup: De drukte bij bijv. Pussylounge verklaart toch dat er genoeg mensen zijn die het wel waarderen. :yes:
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Ja dat is ook niet zo gek, met de hoeveelheid hitjes die ze in willekeurige volgorde draaien. Maar van opbouw, spanningsbogen, thema's en dergelijke is niks terug te vinden in dergelijke setjes. Het is allemaal erg oppervlakkig.
P
Hardtraxxer
last seen Feb 2016
Lyst wrote:Ja dat is ook niet zo gek, met de hoeveelheid hitjes die ze in willekeurige volgorde draaien. Maar van opbouw, spanningsbogen, thema's en dergelijke is niks terug te vinden in dergelijke setjes. Het is allemaal erg oppervlakkig.

Zoals ik al zei, dat kan jij vinden is niks mis mee :D Toch is het Freestyle concept voor vele een goede instap voor de hardere stijlen. Wat ook opgepakt wordt in bijvoorbeeld Amerika. Daar waar mensen niet de interesses hebben in het wereldje van de hardstyle zoals wij dat kennen, vinden ze dit toch aantrekkelijk.