Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Bericht Geplaatst op 27 mei 2016 14:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

FLUME ZN ALBUM IS VANDAAG UITGEKOMEN EN HIJ GAAT OOK NAAR HMH EN ER GAAT OOK WAT HARDTRAXXERS DUS WORDT WEL GEZELLIG

HIER DE 1E TRACK VAN ZN ALBUM DE REST ZOEK JE ZELF MAAR

Bericht Geplaatst op 27 mei 2016 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Limited edition roze / paarse marbled vinyl jwz :cool:

Ik heb echt veel met de track met AlunaGeorge
Bericht Geplaatst op 27 mei 2016 16:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja heerlijk inderdaad, Take A Chance ook zo'n heerlijk sfeertje :loving:
Bericht Geplaatst op 27 mei 2016 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DIKKKKKKEEEE TOPPA MAAT!!

FLUME IS DE SHITT!!!!


MIJN FAVO FLUME PLAAT IS DEZE:

Bericht Geplaatst op 27 mei 2016 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JA KLINKT LEUK DIT BINNENKORT MAAR EENS DE REST BELUISTEREN
Bericht Geplaatst op 28 mei 2016 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

'Say It' vind ik het vetst.
Bericht Geplaatst op 30 mei 2016 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MATEN WAT EEN TERING DIK ALBUM IK HEB TERING VEEL ZIN IN ZIJN FISSA IN DE HMH DUS HE POAHHHH DAT GAAT BIZAR KLINKEN OVER DAT GELUIDSSYSTEEM.
Bericht Geplaatst op 30 mei 2016 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Flume baasje
Bericht Geplaatst op 30 mei 2016 19:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

3 is ook wel aardig baas.
Bericht Geplaatst op 01 jun 2016 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LOGFLUME1 HAS BROKEN DOWN!
Bericht Geplaatst op 01 jun 2016 20:31 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik vind dit dus echt ongelooflijke kutmuziek.
Bericht Geplaatst op 02 jun 2016 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat mag jij vinden Pommer :D Heb me gisteren even een beetje verdiept in Flume en ik vind het ontzettend gaaf.
Bericht Geplaatst op 02 jun 2016 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren het album geluisterd, maar ik vind er ook vrij weinig aan
Bericht Geplaatst op 02 jun 2016 14:13 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ontzettend gaaf album :worship:
Bericht Geplaatst op 02 jun 2016 21:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



dit was 1e track die ik hoorde van hem vgm wat was die van jullie
Bericht Geplaatst op 03 jun 2016 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sleepless!
Bericht Geplaatst op 03 jun 2016 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na 2-3 keer het album gedeeltelijk te hebben geluisterd ben ik verkocht. Heerlijke muziek :)
Bericht Geplaatst op 08 jun 2016 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fothermucker schreef:
wat was die van jullie



Luister hem nog regelmatig. :loving:
Bericht Geplaatst op 26 jul 2016 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Fothermucker schreef:
wat was die van jullie



Luister hem nog regelmatig. :loving:


Die ja, maar ook deze :loving: :loving: :loving:
Bericht Geplaatst op 27 jul 2016 15:15 
 
Hardtraxxer


BLIJFT GENIETEN GODVERDOMME..

Heb Skin op vinyl :yay:
Bericht Geplaatst op 11 aug 2016 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een maat en ik zijn op zoek naar 2 tickets voor Flume @ HMH. Kent iemand van jullie nog iemand die kaartjes verkoopt? We zijn bereid om een aantal ribben uit onze lijven te betalen voor een ticket.

Als je wat weet, kun je me dan PB'en? Thanks :)
Bericht Geplaatst op 12 aug 2016 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb kaarten :yay:
Bericht Geplaatst op 14 aug 2016 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fijn ploatie joah ^^
Bericht Geplaatst op 31 okt 2016 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog 4 dagen :yay:
Bericht Geplaatst op 31 okt 2016 23:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JA WORDT MOOI DENK IK VAST WEL
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek