Related topics
- View the latest post: Planet House Music Presents Euphoria #001 by Coyotunez (HOUSE)
- View the latest post: Leon Artez - Color Outside The Lines (Cross-over Genre Mix) (House/Tech-House/Deep House/Techno/Trance)
- View the latest post: [House - Disco - Tech House] Roman Anthony - Reborn #22
- View the latest post: [House - Disco - Tech House] Roman Anthony - Reborn #21
- View the latest post: Sound Twisters - Sunny House (Dance, Tropical, Deep-House and a little Disco)
Active topics in Andere muziek
Moderators
Klinkt opzich wel goed, vind um alleen een beetje saai
En de korte 'pauze' op 3:51 vind ik ook niet echt lekker wanner de climax erin komt.
Thanks gasten! Afmix en overgang daar nog een beetje aan werken en dan vind ik 't wel mooi geweest, eens kijken of iemand 'm uit wil brengen ofzo. Kan 't altijd proberen he. 
-
K
hidde wrote:Hardtraxx niet leuk vinden?
Dat dusStokbrood wrote:Klinkt opzich wel goed, vind um alleen een beetje saaiEn de korte 'pauze' op 3:51 vind ik ook niet echt lekker wanner de climax erin komt.
Dat kan.kaboem wrote:hidde wrote:Hardtraxx niet leuk vinden?nop
Het saaie vind ik persoonlijk niet, maar dat komt denk omdat dit "mijn" genre is.Jeeens__ wrote:Dat dusStokbrood wrote:Klinkt opzich wel goed, vind um alleen een beetje saaiEn de korte 'pauze' op 3:51 vind ik ook niet echt lekker wanner de climax erin komt.
Ik luister ook heel veel househidde wrote:Dat kan.kaboem wrote:hidde wrote:Hardtraxx niet leuk vinden?nop
Het saaie vind ik persoonlijk niet, maar dat komt denk omdat dit "mijn" genre is.Jeeens__ wrote:Dat dusStokbrood wrote:Klinkt opzich wel goed, vind um alleen een beetje saaiEn de korte 'pauze' op 3:51 vind ik ook niet echt lekker wanner de climax erin komt.
Verder ga ik er naar kijken, thanks guys!
Die stilte voor de climax, neemt alle energie weg die je hebt opgebouwd in je lead, en das spijtig.
Anders vind ik dit echt een hele leuke track!
Welke vst's heb je hiervoor allemaal gebruikt?
Voor de bassline Massive, leadsynths Sylenth, Truepiano voor piano, 3xosc voor subbass en white noise. qua fx camelphat, ohmicide en standaard zooi uit fl. 
Zal kijken naar die stilte. Persoonlijk vind ik juist dat met zo'n stilte de drop er harder opklapt, maar ga kijken hoe t andrrs zou kunnen. thanks man!
Zal kijken naar die stilte. Persoonlijk vind ik juist dat met zo'n stilte de drop er harder opklapt, maar ga kijken hoe t andrrs zou kunnen. thanks man!
Door die stilte kan idd die drop er heel goed uitkomen,hidde wrote:Voor de bassline Massive, leadsynths Sylenth, Truepiano voor piano, 3xosc voor subbass en white noise. qua fx camelphat, ohmicide en standaard zooi uit fl.
maar ookal is het een "stilte", ik mis er iets in.. kan niet echt omschrijven wat.
Bij je eerste climax komt de drop veel beter tot z'n recht
Last edited by Jeeens__ on 04 Jun 2012 14:45, edited 1 time in total.
De verhoudingen kloppen nog niet helemaal sommige instrumenten staan veelste hard. Klinkt trouwens best wel vet ik zou het wel draaien denk ik. Het clipt ook een beetje maar dat is misschien wel de bedoeling, voor mij is het wel een beetje storend. De geluiden moeten meer de ruimte krijgen.