Related topics
- View the latest post: Alex Kidd vs. Kutski @ Defqon.1 2012 ORANGE Saturday
- View the latest post: CRO & Steenwolk | ORANGE | Friday | Defqon.1 2025
- View the latest post: This was the Orange @ Defqon.1 2025
- View the latest post: Scot Project @ Defqon.1 2025 (ORANGE - FRIDAY)
- View the latest post: CRO pres. Defqon.1 ORANGE Tributes
Active topics in Andere muziek
Moderators
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
-
BHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2017
Heerlijke sfeer in deze set! _0_
-
EArtiest
- 126 posts member since 2012
- last seen Nov 2025
Ik was er bij wat een set zeg
!!
Jammer dat ie techno-achtig spul draaide, is het enige spul van hem dat me totaal niets doet (techno in het algemeen al niet), anders had alleen voor hem een kaartje gekocht.
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
Iets terustig voor mij! 
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 13 days ago
Het is net of het 1 lang intro is, niks voor mij 
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Sorry hoor, maar het is net alsof je een uur lang naar hetzelfde zit te luisteren. Totaal niet mijn ding, ga er bijna door slapen zeg. Even offtopic: Fabian Kempe is toch Ultraform of zeg ik iets helemaal verkeerd?
Ja dit is Ultraform.hsgroningen wrote:Sorry hoor, maar het is net alsof je een uur lang naar hetzelfde zit te luisteren. Totaal niet mijn ding, ga er bijna door slapen zeg. Even offtopic: Fabian Kempe is toch Ultraform of zeg ik iets helemaal verkeerd?
Heb je techno wel ns live/op een feest meegemaakt? Dat maakte bij mij een enorm verschil. Vond het thuis niks aan, maar toen ik eenmaal de zaal binnenliep bij m'n 1e Awakenings... meteen verliefd eigenlijkLyst wrote:Jammer dat ie techno-achtig spul draaide, is het enige spul van hem dat me totaal niets doet (techno in het algemeen al niet), anders had alleen voor hem een kaartje gekocht.
Ook van deze set genoten op Defqon, perfect getimed, juist op het moment dat ik het meest slaperig/dromerig was
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Hehe ja.PNXRMX wrote:Heb je techno wel ns live/op een feest meegemaakt? Dat maakte bij mij een enorm verschil. Vond het thuis niks aan, maar toen ik eenmaal de zaal binnenliep bij m'n 1e Awakenings... meteen verliefd eigenlijkLyst wrote:Jammer dat ie techno-achtig spul draaide, is het enige spul van hem dat me totaal niets doet (techno in het algemeen al niet), anders had alleen voor hem een kaartje gekocht.
Ook van deze set genoten op Defqon, perfect getimed, juist op het moment dat ik het meest slaperig/dromerig was
Vooral als je iets op hebt. Dan is techno echt ideale muziek.
Kan me niet voorstellen dat ik dit live wel kan waarderen, hardtechno misschien nog wel, maar dat was ik na een kwartier vorig jaar op Decibel ook wel zat.
Techno is me sowieso veel te langzaam en mist enorm veel energie.
-
SHardtraxxer
- 689 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Heerlijke achtergrondmuziek, vooral tijdens het leren heel ontspannend. Op een feest heb ik het nog nooit meegemaakt eigenlijk, mijn vrienden zijn niet zo ruimdenkend. Die ontdekken de house net pas 
-
BHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2017
Blijft een bazige set! 
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Hoe kan je hardtechno nou langzaam vinden?Lyst wrote:Kan me niet voorstellen dat ik dit live wel kan waarderen, hardtechno misschien nog wel, maar dat was ik na een kwartier vorig jaar op Decibel ook wel zat.Techno is me sowieso veel te langzaam en mist enorm veel energie.
Vindt ie niet.Ritsurt wrote:Hoe kan je hardtechno nou langzaam vinden?Lyst wrote:Kan me niet voorstellen dat ik dit live wel kan waarderen, hardtechno misschien nog wel, maar dat was ik na een kwartier vorig jaar op Decibel ook wel zat.Techno is me sowieso veel te langzaam en mist enorm veel energie.
Ik ook, en zoveel mensen stonden er niet!Eyoung wrote:Ik was er bij wat een set zeg!!
Persoonlijk vond ik er niet echt heel veel aan, allemaal inderdaad een beetje te rustig.
Volgens mij heb ik de set ook niet volledig meegemaakt, ben waarschijnlijk versnaperingen gaan halen en toiletten bezocht.
Je moet de energie uit andere dingen halen dan uit het gebeuk, meer uit de alsmaar doorgaande flow die zo nu en dan tot een climax komt. Live meemaken helpt inderdaad heel erg bij het waarderen van technoLyst wrote:Kan me niet voorstellen dat ik dit live wel kan waarderen, hardtechno misschien nog wel, maar dat was ik na een kwartier vorig jaar op Decibel ook wel zat.Techno is me sowieso veel te langzaam en mist enorm veel energie.
Het Fabian Kempe alias vind ik erg vet, maar doet me tegelijkertijd helemaal niks als de geluidskwaliteit niet in orde is, dus met deze set kan ik weinig helaas...