Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 10:30 

Hardtraxx Veteran

Fabian Kempe @ Defqon.1 2012 ORANGE Saturday

Tracklist:
N/A

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 11:47 

Hardtraxx Veteran

Heerlijke sfeer in deze set! _0_
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 20:04 

Artiest

Ik was er bij wat een set zeg :worship: !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 20:06 

Aan het typen...

Jammer dat ie techno-achtig spul draaide, is het enige spul van hem dat me totaal niets doet (techno in het algemeen al niet), anders had alleen voor hem een kaartje gekocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 20:10 

Hardtraxx Elite

Iets terustig voor mij! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 12:20 

Hardtraxx Veteran

Goeie pokkoe vor thuis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 15:46 

Hardtraxx Veteran

Het is net of het 1 lang intro is, niks voor mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 15:53 

Hardtraxx Addict

Sorry hoor, maar het is net alsof je een uur lang naar hetzelfde zit te luisteren. Totaal niet mijn ding, ga er bijna door slapen zeg. Even offtopic: Fabian Kempe is toch Ultraform of zeg ik iets helemaal verkeerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 19:03 

Hardtraxx Addict

hsgroningen schreef:
Sorry hoor, maar het is net alsof je een uur lang naar hetzelfde zit te luisteren. Totaal niet mijn ding, ga er bijna door slapen zeg. Even offtopic: Fabian Kempe is toch Ultraform of zeg ik iets helemaal verkeerd?

Ja dit is Ultraform.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 23:48 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Jammer dat ie techno-achtig spul draaide, is het enige spul van hem dat me totaal niets doet (techno in het algemeen al niet), anders had alleen voor hem een kaartje gekocht.

Heb je techno wel ns live/op een feest meegemaakt? Dat maakte bij mij een enorm verschil. Vond het thuis niks aan, maar toen ik eenmaal de zaal binnenliep bij m'n 1e Awakenings... meteen verliefd eigenlijk :P

Ook van deze set genoten op Defqon, perfect getimed, juist op het moment dat ik het meest slaperig/dromerig was :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 15:55 

Hardtraxx Addict

PNXRMX schreef:
Lyst schreef:

Heb je techno wel ns live/op een feest meegemaakt? Dat maakte bij mij een enorm verschil. Vond het thuis niks aan, maar toen ik eenmaal de zaal binnenliep bij m'n 1e Awakenings... meteen verliefd eigenlijk :P

Ook van deze set genoten op Defqon, perfect getimed, juist op het moment dat ik het meest slaperig/dromerig was :)

Hehe ja.
Vooral als je iets op hebt. Dan is techno echt ideale muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 12:39 

Aan het typen...

Kan me niet voorstellen dat ik dit live wel kan waarderen, hardtechno misschien nog wel, maar dat was ik na een kwartier vorig jaar op Decibel ook wel zat. :P Techno is me sowieso veel te langzaam en mist enorm veel energie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 00:15 

Hardtraxxer

Heerlijke achtergrondmuziek, vooral tijdens het leren heel ontspannend. Op een feest heb ik het nog nooit meegemaakt eigenlijk, mijn vrienden zijn niet zo ruimdenkend. Die ontdekken de house net pas xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 13:51 

Hardtraxx Veteran

Blijft een bazige set! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 14:08 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Kan me niet voorstellen dat ik dit live wel kan waarderen, hardtechno misschien nog wel, maar dat was ik na een kwartier vorig jaar op Decibel ook wel zat. :P Techno is me sowieso veel te langzaam en mist enorm veel energie.

Hoe kan je hardtechno nou langzaam vinden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 15:38 

Hardtraxx Veteran

Ritsurt schreef:
Lyst schreef:

Hoe kan je hardtechno nou langzaam vinden?

Vindt ie niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 12:12 

Donateur

Eyoung schreef:
Ik was er bij wat een set zeg :worship: !!

Ik ook, en zoveel mensen stonden er niet! :P

Persoonlijk vond ik er niet echt heel veel aan, allemaal inderdaad een beetje te rustig.

Volgens mij heb ik de set ook niet volledig meegemaakt, ben waarschijnlijk versnaperingen gaan halen en toiletten bezocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 11:56 

Hardtraxx Elite

Lyst schreef:

Je moet de energie uit andere dingen halen dan uit het gebeuk, meer uit de alsmaar doorgaande flow die zo nu en dan tot een climax komt. Live meemaken helpt inderdaad heel erg bij het waarderen van techno :)

Het Fabian Kempe alias vind ik erg vet, maar doet me tegelijkertijd helemaal niks als de geluidskwaliteit niet in orde is, dus met deze set kan ik weinig helaas...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 16:10 

Donateur

Het vreemde was ook dat het tussen energiekere acts was geplaatst.
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek