Active topics in Andere muziek

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 26 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 53 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Fabian Kempe @ Defqon.1 2012 ORANGE Saturday

Tracklist:
N/A

View on SoundCloud
B
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2017
Heerlijke sfeer in deze set! _0_
E
Artiest
126 posts member since 2012
last seen Nov 2025
Ik was er bij wat een set zeg :worship: !!
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Jammer dat ie techno-achtig spul draaide, is het enige spul van hem dat me totaal niets doet (techno in het algemeen al niet), anders had alleen voor hem een kaartje gekocht.
D
Hardtraxx Elite
2349 posts member since 2012
last seen Apr 2017
Iets terustig voor mij! ^^
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Goeie pokkoe vor thuis.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 13 days ago
Het is net of het 1 lang intro is, niks voor mij :P
B
Hardtraxx Addict
1622 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Sorry hoor, maar het is net alsof je een uur lang naar hetzelfde zit te luisteren. Totaal niet mijn ding, ga er bijna door slapen zeg. Even offtopic: Fabian Kempe is toch Ultraform of zeg ik iets helemaal verkeerd?
Hardtraxx Addict
1134 posts member since 2010
last seen Feb 2019
hsgroningen wrote:Sorry hoor, maar het is net alsof je een uur lang naar hetzelfde zit te luisteren. Totaal niet mijn ding, ga er bijna door slapen zeg. Even offtopic: Fabian Kempe is toch Ultraform of zeg ik iets helemaal verkeerd?
Ja dit is Ultraform.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Lyst wrote:Jammer dat ie techno-achtig spul draaide, is het enige spul van hem dat me totaal niets doet (techno in het algemeen al niet), anders had alleen voor hem een kaartje gekocht.
Heb je techno wel ns live/op een feest meegemaakt? Dat maakte bij mij een enorm verschil. Vond het thuis niks aan, maar toen ik eenmaal de zaal binnenliep bij m'n 1e Awakenings... meteen verliefd eigenlijk :P

Ook van deze set genoten op Defqon, perfect getimed, juist op het moment dat ik het meest slaperig/dromerig was :)
S
Hardtraxx Addict
1417 posts member since 2012
last seen Jul 2015
PNXRMX wrote:
Lyst wrote:Jammer dat ie techno-achtig spul draaide, is het enige spul van hem dat me totaal niets doet (techno in het algemeen al niet), anders had alleen voor hem een kaartje gekocht.
Heb je techno wel ns live/op een feest meegemaakt? Dat maakte bij mij een enorm verschil. Vond het thuis niks aan, maar toen ik eenmaal de zaal binnenliep bij m'n 1e Awakenings... meteen verliefd eigenlijk :P

Ook van deze set genoten op Defqon, perfect getimed, juist op het moment dat ik het meest slaperig/dromerig was :)
Hehe ja.
Vooral als je iets op hebt. Dan is techno echt ideale muziek.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Kan me niet voorstellen dat ik dit live wel kan waarderen, hardtechno misschien nog wel, maar dat was ik na een kwartier vorig jaar op Decibel ook wel zat. :P Techno is me sowieso veel te langzaam en mist enorm veel energie.
S
Hardtraxxer
689 posts member since 2009
last seen Apr 2017
Heerlijke achtergrondmuziek, vooral tijdens het leren heel ontspannend. Op een feest heb ik het nog nooit meegemaakt eigenlijk, mijn vrienden zijn niet zo ruimdenkend. Die ontdekken de house net pas xd
B
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2017
Blijft een bazige set! :thumbsup:
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Lyst wrote:Kan me niet voorstellen dat ik dit live wel kan waarderen, hardtechno misschien nog wel, maar dat was ik na een kwartier vorig jaar op Decibel ook wel zat. :P Techno is me sowieso veel te langzaam en mist enorm veel energie.
Hoe kan je hardtechno nou langzaam vinden?
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Ritsurt wrote:
Lyst wrote:Kan me niet voorstellen dat ik dit live wel kan waarderen, hardtechno misschien nog wel, maar dat was ik na een kwartier vorig jaar op Decibel ook wel zat. :P Techno is me sowieso veel te langzaam en mist enorm veel energie.
Hoe kan je hardtechno nou langzaam vinden?
Vindt ie niet.
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
Eyoung wrote:Ik was er bij wat een set zeg :worship: !!
Ik ook, en zoveel mensen stonden er niet! :P

Persoonlijk vond ik er niet echt heel veel aan, allemaal inderdaad een beetje te rustig.

Volgens mij heb ik de set ook niet volledig meegemaakt, ben waarschijnlijk versnaperingen gaan halen en toiletten bezocht.
Hardtraxx Elite
2581 posts member since 2008
last seen May 2014
Je moet de energie uit andere dingen halen dan uit het gebeuk, meer uit de alsmaar doorgaande flow die zo nu en dan tot een climax komt. Live meemaken helpt inderdaad heel erg bij het waarderen van techno :)

Het Fabian Kempe alias vind ik erg vet, maar doet me tegelijkertijd helemaal niks als de geluidskwaliteit niet in orde is, dus met deze set kan ik weinig helaas...
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
Het vreemde was ook dat het tussen energiekere acts was geplaatst.