Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 18:23 

Hardtraxx Addict

Ik dacht dat ik het setje die ik laatst heb gedraait bij het eindejaarsfeest op Feniks Talent kon beschouwen als het begin van meer draaien, dus hier ontstaat The Exociety :) het zelf nog een beetje moeite met de naam, dus die ga ik heel misschien nog veranderen.
Maar in ieder geval, deze 'serie' zal vooral gevariëerd blijven. Nergens aan vast zitten, gewoon energieke en eclectische muziek.

Dit keer is het 126-128BPM, met verschillende genres waaronder maar niet gelimiteerd tot House, Deep House, Bass House en Eclectic. Voor de rest, muziek waar ik geen genre aan kan koppelen ^^
[zippy]http://www19.zippyshare.com/v/3594351/file.html[/zippy]

Tracklist:
01. Mike Mago - The Show
02. Herzeloyde - Hey
03. The Villars ft. K-Therine - Bringing Me Back (Broke One Remix)
04. Broke One - Roy Batty
05. Mike Mago - Galactic (Broke One Remix)
06. Trap Door. - Luv Thang (Ra's Al Fatale Remix)
07. Den Ishu - Expand Your Mind
08. 123Mrk - Unrest (Liar Remix)
09. Metome - Noctilucent Cloud
10. Chris Brown & Benny Benassi - Beautiful People
11. Twisted Grooves - You're Dreaming
12. Breach - Grey Matter
13. Archie - 20% Cooler
14. Tomás Urquieta - Smoke Signal (Sines Remix)
15. Timoka - Borogoves

Opgenomen om mijn BeatMix (wat een kak ding is het, kan niet wachten tot ik een Traktor Kontrol S4 kan kopen).

Er zitten een paar slechte overgangen in, en de Luv Thang remix is er ontzettend distorted uitgekomen (jammer), maar ja, het doel van mijn DJ'en is om muziek te delen en dat is naar mijn idee aardig gelukt ^^

Ik heb geen verwachting voor wanneer ik weer een setje ga opnemen, maar ik heb nog een set opnieuw te doen ivm vergeten op te nemen, dus die komt misschien binnenkort wel.
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek