Vandaag is de eerste track van zn nieuwe album "walk on water" samen met beyonce uitgebracht. 17-11 komt het album uit, ik zelf ben groot fan, ben super hyped over de komst van zn nieuwe album(EINDELIJK). 
Active topics in Andere muziek
Moderators
-
MHardtraxx Veteran
- 14188 posts member since 2013
Gvd zo hyped voor dit album.

Last edited by MYTZE on 31 Aug 2018 22:54, edited 1 time in total.
View on YouTube gister bij de MTV EMA's.
-
MHardtraxx Veteran
Vind m beter met Skylar 
patrickjumpeen wrote: 17-11 komt het album uit,

-
MHardtraxx Veteran
Luister niet heel vaak Eminem, maar walk on water aantal keer op de radio voorbij horen komen: 
-
MHardtraxx Veteran
Nieuwe single vannacht + album cover gerevealed.
http://www.eminem.com/news/revival-album-art-reveal

http://www.eminem.com/news/revival-album-art-reveal

View on YouTube Hier moet ik nog even aan wennen, weet niet zo goed wat ik hier van moet vinden. 
Hij staat op spotify! heb ze allemaal geluisterd, op het eerste gehoor vind ik er een paar extreem kut(met rock achtige beats). Over de rest ben ik zeer tevreden, zitten echt een paar toppertjes tussen 
-
FHardtraxxer
- 439 posts member since 2012
- last seen Sep 2018
Deels mee eens, vind die rock achtige beats juist wel vetpatrickjumpeen wrote:heb ze allemaal geluisterd, op het eerste gehoor vind ik er een paar extreem kut(met rock achtige beats).
Maar inderdaad op een paar tracks na, een erg lekker album
Wtf, sta echt te kijken van de positieve reacties hier. Vind het echt een verschrikkelijk klef en ongeïnspireerd album. In het niets te vergelijken met de bazige rauwe Eminem van 10 a 15 jaar terug.
Wou net zeggen, die collabs vind ik 100x niks. Staan 2/3 goeie nummers op (castle, arose), waar die laat zien dat ie het wel degelijk nog kan, maar het is alsof hij ervoor kiest om een andere kant op te gaan met zijn muziek.Pommer wrote:Wtf, sta echt te kijken van de positieve reacties hier. Vind het echt een verschrikkelijk klef en ongeïnspireerd album. In het niets te vergelijken met de bazige rauwe Eminem van 10 a 15 jaar terug.
Recensies zijn over het algemeen ook niet best. Album kreeg oa in de Veronica ook maar 1 ster (van de maximaal 5)Pommer wrote:Wtf, sta echt te kijken van de positieve reacties hier. Vind het echt een verschrikkelijk klef en ongeïnspireerd album. In het niets te vergelijken met de bazige rauwe Eminem van 10 a 15 jaar terug.
Walk on Water wel een fijne plaat. De rest nog niet geluisterd.
Tuurlijk is het bij lange na niet zo goed als the slim shady lp, marshall mathers lp of eminem show. Maarja dat niveau heeft ie al 15 jaar niet meer, dat gaat ook niet meer komen. Door dat geaccepteerd te hebben, vind ik dit best een prima album. Vind Revival bijv. beter dan encore en relapse.
Ik kan zn commerciële pop nummertjes van tegenwoordig vaak wel waarderen(wat een hoop zal schelen in mijn beoordeling in vergelijking met die van de meeste). Daarnaast vind ik dat ie in believe, framed, chloraseptic, castle en arose echt wel laat horen dat ie het niet helemaal verleerd is. De tracks met chaotische geluiden en rock samples vind ik dan wel echt vreselijk, daar moet ie echt mee stoppen.
Ben wel van mening dat zn pop nummers de overhand hebben gekregen, dit had hij wat mogen beperken. Ook mis ik de typische dr. dre beats..
Ik kan zn commerciële pop nummertjes van tegenwoordig vaak wel waarderen(wat een hoop zal schelen in mijn beoordeling in vergelijking met die van de meeste). Daarnaast vind ik dat ie in believe, framed, chloraseptic, castle en arose echt wel laat horen dat ie het niet helemaal verleerd is. De tracks met chaotische geluiden en rock samples vind ik dan wel echt vreselijk, daar moet ie echt mee stoppen.
Ben wel van mening dat zn pop nummers de overhand hebben gekregen, dit had hij wat mogen beperken. Ook mis ik de typische dr. dre beats..
omdat drugsPommer wrote:In het niets te vergelijken met de bazige rauwe Eminem van 10 a 15 jaar terug.
maar je hebt wel een punt...die heerlijke harde tracks waar die schijt heeft aan alles en iedereen mis ik wel een beetje
daarentegen....kan niet wachten tot z'n concert in juli
Heb niks met hiphop of rap, maar donderdag werd ik toch wel gehyped omdat Eminem wel een legende is en er een behoorlijke pricedrop was op Ticketswap (stonden er 500 op). Impulsief dus maar besloten om te gaan en dat was achteraf een hele goede keuze.AniThing wrote: daarentegen....kan niet wachten tot z'n concert in juli![]()