Hihi, je probeert wanhopig het niveau hoog te houden tussen al deze commerciële dubstep he?Dakpan wrote:View on YouTube
Related topics
- View the latest post: DUBSTEP - The Ultimate Throwback Mix by Geck-o
- View the latest post: Broken Balance - Large Industrial/Crossbreed Mix #2 (Incl D&B & Dubstep)
- View the latest post: Ran-D & Adaro - In for the Dubstep Kill (Crypsis Mashup)
- View the latest post: 22/11/14-FREAKZ-4 STAGES/TECHNO>DUBSTEP>TRANCE>HARDCORE
- View the latest post: 11/23/2013-Excess Overdrive @ Marseille - 3ROOMS/ ELECTRO ► TECHNO ► DUBSTEP ► DRUM&BASS ►HARDTECHNO ► HARDCORE
Active topics in Andere muziek
Moderators
Ja maar het slaat dus totaal niet aan merk ik al.Paling wrote:Hihi, je probeert wanhopig het niveau hoog te houden tussen al deze commerciële dubstep he?Dakpan wrote:View on YouTube
Heb de CD van Switch Technique gedownload pas, moet hem nog luisteren 
Ik vind het zekers wel lekkerDakpan wrote:Ja maar het slaat dus totaal niet aan merk ik al.Paling wrote:Hihi, je probeert wanhopig het niveau hoog te houden tussen al deze commerciële dubstep he?Dakpan wrote:FILMPJE
Dat Switch Technique is dan miss wel wat rauwer, maar wel een stuk eentoniger, kan je eerder bij die industrial crap indelen.. doe mij die skrillex remix of nieuwe van Fresh maar

Dr staat al n paar dagen n previes van UKF van online, dus als je die download heb je m ook gewoon.Kryptica wrote:Ja ik heb gehoord dat die track al geleaked is
Eerder bij Industrial.. Jij weet waar je het over hebt zo te horen.Wesz91 wrote:Dat Switch Technique is dan miss wel wat rauwer, maar wel een stuk eentoniger, kan je eerder bij die industrial crap indelen.. doe mij die skrillex remix of nieuwe van Fresh maar![]()
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Juist, jij weet ook waar je 't over hebt :')Dakpan wrote:Eerder bij Industrial.. Jij weet waar je het over hebt zo te horen.Wesz91 wrote:Dat Switch Technique is dan miss wel wat rauwer, maar wel een stuk eentoniger, kan je eerder bij die industrial crap indelen.. doe mij die skrillex remix of nieuwe van Fresh maar![]()
Die van Switch is 10x meer Dubstep dan Skrillex z'n meuk hoor.
Miss wel commerciëler maar wel stukken beter vind ik.
Dat switch technique is echt wel zo industrial als de pest, look it up, just like I did...
Dit is miss 't enige plaatje van ze wat bij Dub mag indelen, industrial dub
Ik vind het plaatje van Switch Technique die hier staat echt een stuk meer dubstep dan Skrillex hoor. Skrillex zit echt tegen de electro aan, heeft in ieder geval veel electro-invloeden. Over het algemeen is ST zeker meer Industrial based, maar dit is gewoon een dubstep nummerWesz91 wrote:Juist, jij weet ook waar je 't over hebt :')Dakpan wrote:Eerder bij Industrial.. Jij weet waar je het over hebt zo te horen.Wesz91 wrote:Dat Switch Technique is dan miss wel wat rauwer, maar wel een stuk eentoniger, kan je eerder bij die industrial crap indelen.. doe mij die skrillex remix of nieuwe van Fresh maar![]()
Die van Switch is 10x meer Dubstep dan Skrillex z'n meuk hoor.
Miss wel commerciëler maar wel stukken beter vind ik.
Dat switch technique is echt wel zo industrial als de pest, look it up, just like I did...
Dit is miss 't enige plaatje van ze wat bij Dub mag indelen, industrial dub
Ik zei ook niet alleen die van Skrillex, maar ook die van Fresh, dat is sws meer Dubstep..
Natuurlijk heeft de Levels remix genoeg electro invloeden, maar het is en blijft een Dubstep track!
Heel leuk en aardig dat switch technique, dat ze een dub nr proberen te maken, maar laten ze het maar lekker bij de industrial houden.
Maar weer back to the tracks:
View on YouTube
Nog een short mix:
View on YouTube
Natuurlijk heeft de Levels remix genoeg electro invloeden, maar het is en blijft een Dubstep track!
Heel leuk en aardig dat switch technique, dat ze een dub nr proberen te maken, maar laten ze het maar lekker bij de industrial houden.
Maar weer back to the tracks:
View on YouTube
Nog een short mix:
View on YouTube
Last edited by Wesz91 on 16 Dec 2011 13:46, edited 1 time in total.
Fack it, ga der niet verder op in ook, bepaal jij maar wie de dubstep artiesten zijn en wie niet, kan je blijkbaar goedDakpan wrote:Wesz91 hou maar op haha.
-
NHardtraxxer
- 51 posts member since 2011
- last seen May 2017
Wat een toeval, ik ben voor het eerst hun cd aan het luisteren en die heb ik net opstaanNvidia wrote:Geen idee waar ik dit onder moet kwalificeren...
View on YouTube
Gruwelijke track in ieder geval![]()
![]()
Beter dan jij zo te zienWesz91 wrote:Fack it, ga der niet verder op in ook, bepaal jij maar wie de dubstep artiesten zijn en wie niet, kan je blijkbaar goedDakpan wrote:Wesz91 hou maar op haha.
Eerder dubstep
Switch Technique, my friend, is crossbreed/dnb
Met switch technique komt je toch uiteindelijk in het industrial topic dusja..Genres: drum & bass, hardcore, industrial hardcore
Leuk dat ze enkele industriële dub nrs hebben..
Ze?Wesz91 wrote:Met switch technique komt je toch uiteindelijk in het industrial topic dusja..Genres: drum & bass, hardcore, industrial hardcore
Leuk dat ze enkele industriële dub nrs hebben..
Switch Technique heeft 0 echt Industrial nummers, hou aub op wesz91.
Wat vind je van de CD XtD? Vind hem persoonlijk de beste CD van 2011, dus heb de dubbel-CD en vinylset gekocht.
Ze/hij, #care
En toch vind je ze op een label waar dnb/industrial door word gemaakt, en vindje ze terug in 't industrial topic.
Can you explain that to me then? oh all-knowing oracle
Het is dus 'crossbreed' waar over gepraat word, weer wat geleerd maargoed,
vind het wel gezegend verder, maak me niet verder druk om die klere herrie, moet wel een steekie bij je los zitten of je bent in een flinke pot LSD gevallen wil je dat kunnen waarderen.
UKF for the win
View on YouTube
En toch vind je ze op een label waar dnb/industrial door word gemaakt, en vindje ze terug in 't industrial topic.
vind het wel gezegend verder, maak me niet verder druk om die klere herrie, moet wel een steekie bij je los zitten of je bent in een flinke pot LSD gevallen wil je dat kunnen waarderen.
UKF for the win
View on YouTube
Das weer een beetje beledigend naar de mensen die het leuk vinden of niet dan..Wesz91 wrote:Het is dus 'crossbreed' waar over gepraat word, weer wat geleerd maargoed,
Ik vond de helft van de cd wel goed, de andere helft nietDakpan wrote:Ze?![]()
Switch Technique heeft 0 echt Industrial nummers, hou aub op wesz91.
Wat vind je van de CD XtD? Vind hem persoonlijk de beste CD van 2011, dus heb de dubbel-CD en vinylset gekocht.
De nummers met Mindustries en Deathmachine en tracks als Cursed Angel Revisited vind ik echt heel erg vet.
En over dat wel/niet Industrial, mensen maken er bij Hardcore (want daar valt het nou eenmaal onder) een sport van om zoveel mogelijk subgernes te creëren. Crossbreed vind ik nou gewoon onder Industrial thuishoren, de andere helft van de cd valt meer onder DnB. Of dat officieel zo is weet ik niet, maar in die categorie stop ik het gewoon voor mezelf
Dus omdat iemand het in het Industrial topic plaatst is het industrial? Wanneer ik een Brennan Heart track in het speedcore topic plaats is het gelijk speedcore?Wesz91 wrote:Ze/hij, #care
En vooralsnog is Switch z'n eigen label nog steeds een DnB label en heeft die releases gehad op bv 175 en PRSPCT. Staan nou niet bepaald bekend om hun Industrial he.
Vind Bone Grinder zelf ook 1 van de dikste van het album, maar die Prey Remix en Edge of Chaos doen het ook erg goed.XtD wrote: Ik vond de helft van de cd wel goed, de andere helft nietDe ene helft vind ik een beetje crossbreed/industrial wat ik wel heel tof kan vinden, de andere kant komt voor mij meer in de buurt van dnb/breakcore, en daar kan ik echt niet van houden.
De nummers met Mindustries en Deathmachine en tracks als Cursed Angel Revisited vind ik echt heel erg vet.
Om wat aan het topic toe te voegen:
View on YouTube
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Volgende week Bratkilla zien (samen met SkisM enz..), wordt wel leuk denk ik zo 
Dakpan jij fucking held
Ook een lekker nummertje indd 
zo ff geen UKFdubstep shit
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
http://snd.sc/rBStQM
View on YouTube
View on YouTube