View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
Staan overigens wel meer lekkere nummers op dat album
Wtf, lijkt wel op de stijl van Original Sin (DnB)Hard Twins wrote:View on YouTube
Knife Party @ Ibiza 2011 (Studio Mix) 25 min. Ik draai hem de hele tijd al in de auto... erg lekker.XtD wrote:Hele fijne mix van 15 min van de mannen achter Pendulum: Knife Party
View on YouTube
Nummers zijn:
Porter Robinson - Unison (Knife Party Remix)
Swedish House Mafia - Save The World (Knife party Remix)
Knife Party - Tourniquet
Knife Party and Swedish House Mafia - Unnamed
Knife Party - Internet Friends
Knife Party - Fire Hive
Nero - Crush On You (Knife Party Remix)
Enjoy
Ik vraag me uberhaupt af waarom ze geen mixintro's maken in die tracks, of iig nauwelijks. Vind dat Knife party een beetje Skrillex over zich heen hebben, klinkt wel lekker opzich.PNXRMX wrote:Wat was dat slecht gemixt zeg. Kan me herinneren dat er nogal vaak 2 totaal niet passende melodieen/akkoorden over elkaar heen gingen. Kun je produceren, gooi je bij het mixen alle principes van harmonie maar wegXtD wrote:Hele fijne mix van 15 min van de mannen achter Pendulum: Knife Party
View on YouTube
Nummers zijn:
Porter Robinson - Unison (Knife Party Remix)
Swedish House Mafia - Save The World (Knife party Remix)
Knife Party - Tourniquet
Knife Party and Swedish House Mafia - Unnamed
Knife Party - Internet Friends
Knife Party - Fire Hive
Nero - Crush On You (Knife Party Remix)
Enjoy
Ok, is dus Original SinKryptica wrote:Hard Twins wrote:*filmpje*
Wtf, lijkt wel op de stijl van Original Sin (DnB)
Ben geen groot fan van dubstep maar vind Porter Robinson z'n muziek wel vetXtD wrote:Wat een ziek nummer! Gelijk ff Spitfire EP downloaden
Was al een Pendulum fan, maar Knife Party rockt ook lekker
p-stylez wrote:Hoe heet die track van Sinisters Souls die werd gedraaid voor B-Front begon met zijn set op Q-Base? Die met die Industrial invloeden?
Was een DJ Hidden track. Drastic heet die.p-stylez wrote:Hoe heet die track van Sinisters Souls die werd gedraaid voor B-Front begon met zijn set op Q-Base? Die met die Industrial invloeden?
Dus dat is deze? View on YouTubeDakpan wrote:Was een DJ Hidden track. Drastic heet die.p-stylez wrote:Hoe heet die track van Sinisters Souls die werd gedraaid voor B-Front begon met zijn set op Q-Base? Die met die Industrial invloeden?
Komt later dit jaar uit op Hidden Tracks 002.