Juist ja.
Related topics
- View the latest post: DUBSTEP - The Ultimate Throwback Mix by Geck-o
- View the latest post: Broken Balance - Large Industrial/Crossbreed Mix #2 (Incl D&B & Dubstep)
- View the latest post: Ran-D & Adaro - In for the Dubstep Kill (Crypsis Mashup)
- View the latest post: 22/11/14-FREAKZ-4 STAGES/TECHNO>DUBSTEP>TRANCE>HARDCORE
- View the latest post: 11/23/2013-Excess Overdrive @ Marseille - 3ROOMS/ ELECTRO ► TECHNO ► DUBSTEP ► DRUM&BASS ►HARDTECHNO ► HARDCORE
Active topics in Andere muziek
Moderators
Dat kun je volgens mij best in 1 bericht verwerken 
Last edited by Daveytl on 02 Nov 2010 22:50, edited 1 time in total.
igor leer is om alles in 1 bericht te zetten 
EDIT:
MACHTIG
EDIT:
Kijk Rogii zo doen wij dat
Wij zoeken ook het bij behoorden filmpje op youtube en gebruiken de Youtube tags
{youtube}http://www.youtube.com/watch?v=jsIPqFr_IhU{/youtube} maar dan met [ deze haakjes
Zo dus
) gewoon weg GENIAAL
En dat allen proppen we in ÉÉN post
Wij zoeken ook het bij behoorden filmpje op youtube en gebruiken de Youtube tags
{youtube}http://www.youtube.com/watch?v=jsIPqFr_IhU{/youtube} maar dan met [ deze haakjes
Zo dus
Rogii wrote:Borgore - Ice CreamView on YouTube
Rogii wrote:Borgore - Kinder SurpriseView on YouTube
Rogii wrote:Chrispy - PredatorView on YouTube
Rogii wrote:Cookie monsta - ginger pubesView on YouTube
Rogii wrote:cookie monsta - antichristView on YouTube
Rogii wrote:cookie monsta - blissView on YouTube
Persoonlijk vind ik die laatste (Me WantRogii wrote:cookie monsta - me want cookieView on YouTube
) gewoon weg GENIAAL En dat allen proppen we in ÉÉN post
View on YouTube
Heerlijk van af de eerste drop
Maarrr dan de drop op 1:53 is gewoon nog beter dan de k/d ratio van een atoombom

Heerlijk van af de eerste drop
Maarrr dan de drop op 1:53 is gewoon nog beter dan de k/d ratio van een atoombom
-
CHardtraxx Newbie
- 13 posts member since 2010
- last seen Nov 2010
Agree.Rickie wrote:is wel oke maar luister liever naar drum n' bass
meest commerciele dubstep nummerHARDSTYLE_XD_tbse wrote:View on YouTube
wel leuk voor de nieuwkomers bij dubstep, ik heb die track zelf ook veel geluisterd in het begin, maar wil nu toch wel wat meer ruigere shit
heb het normaal gesproken niet zo met dubstep..
maar laatst liet een vriend van me wat nummers horen waarvan ik er 2 tog wel instant
vond
View on YouTube
View on YouTube

maar laatst liet een vriend van me wat nummers horen waarvan ik er 2 tog wel instant
View on YouTube
View on YouTube
idd was de 1ste dubstep nummer dat ik geluisterd heb, vond het echt een heerlijk nrRavenwood wrote:meest commerciele dubstep nummerHARDSTYLE_XD_tbse wrote:View on YouTube![]()
wel leuk voor de nieuwkomers bij dubstep, ik heb die track zelf ook veel geluisterd in het begin, maar wil nu toch wel wat meer ruigere shit
nu luister ik ook wat ruigere dubstep (niet dat ik vaak dubstep luister maar heb toch zo mijn mommentjes
ik weet niet of ie al gepost is maar deze was ook zooooo lekker op ansarat!!
View on YouTube
Deadmau5 is proefjes aan het doen met Dubstep op zijn nieuwe Album 4x4=12
het lukt nog best goed moet ik zeggen.
oostzaner wrote:Deadmau5 is proefjes aan het doen met Dubstep op zijn nieuwe Album 4x4=12
hij ook al :S waarom gaat zo'n held zich verlagen tot zoiets
Idd hij doet het erg goedoostzaner wrote:Deadmau5 is proefjes aan het doen met Dubstep op zijn nieuwe Album 4x4=12
Verlagen?djpatt wrote:oostzaner wrote:Deadmau5 is proefjes aan het doen met Dubstep op zijn nieuwe Album 4x4=12
ja verlagen, vind het helemaal niks. en als hij het al doet wie gaan er dan nog meer volgenTeknizion wrote:Verlagen?djpatt wrote:oostzaner wrote:Deadmau5 is proefjes aan het doen met Dubstep op zijn nieuwe Album 4x4=12
Skrillex is ook getekend bij mau5trap, alhoewel skrillex wat lochte plaatjes heefT!djpatt wrote:ja verlagen, vind het helemaal niks. en als hij het al doet wie gaan er dan nog meer volgenTeknizion wrote:Verlagen?djpatt wrote:
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
haha lol, die post ik net een pagina terug !Timmer wrote: