alles van camo & krooked ongeveer
Related topics
Active topics in Andere muziek
Moderators
Damn die release van Hardlog1k en eRRe is lekkkeeuurrrr 
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
View on YouTube
Wow.
Wow.
dat is industrial hardcore.MacMichael wrote:http://www.youtube.com/watch?v=PKvjjgO6ov0
Wow.
-
K
-
SHardtraxx Addict
- last seen Jul 2015
Dat is het in ieder geval zeker niet :p.RobertV wrote:dat is industrial hardcore.MacMichael wrote:http://www.youtube.com/watch?v=PKvjjgO6ov0
Wow.
Not. Darkstep, subgenre van Drum & Bass.RobertV wrote:dat is industrial hardcore.MacMichael wrote:http://www.youtube.com/watch?v=PKvjjgO6ov0
Wow.
-
SHardtraxxer
- 689 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Zaterdag ga ik kei hard rocken op de beats van Black Sun Empire, Noisia en Bare Noize. Iemand nog meer toevallig aanwezig in de Effenaar in Eindhoven?
Was er niet iemand op het forum die helemaal thuis was in de Jump-Up? Ik wil meer releases daarvan hebben namelijk ;D
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Ik ben wel redelijk thuis in de jump up, luister er een kleine 2 jaar naar, is ook mijn favoriete dnb subgenreTeknizion wrote:Was er niet iemand op het forum die helemaal thuis was in de Jump-Up? Ik wil meer releases daarvan hebben namelijk ;D
Ik denk dat jij het dan wasKryptica wrote:Ik ben wel redelijk thuis in de jump up, luister er een kleine 2 jaar naar, is ook mijn favoriete dnb subgenreTeknizion wrote:Was er niet iemand op het forum die helemaal thuis was in de Jump-Up? Ik wil meer releases daarvan hebben namelijk ;D
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
Artiesten die ik kan aanbevelen: Sub Zero, Taxman, Original Sin, Konichi, Ironlung, Dub Motion, DJ Hazard, Levela, Majistrate, Guv, Jaydan, Sly, Pleasure, Supreme Being, ...
Labels: Sweeth Tooth, Playaz, Image Muzik, Low Down Deep Records, Hangar Records, ...
Paar nummers:
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
Ik kan zo nog 30 pagina's doorgaan, maar ik weet niet of je echt van die Sub Zero & Original Sin nummers graag hoort, of meer van die nummers van Ironlung etc
Labels: Sweeth Tooth, Playaz, Image Muzik, Low Down Deep Records, Hangar Records, ...
Paar nummers:
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
Ik kan zo nog 30 pagina's doorgaan, maar ik weet niet of je echt van die Sub Zero & Original Sin nummers graag hoort, of meer van die nummers van Ironlung etc
Thanks man! Ga het allemaal ff checken. Die Sub Zero VIP is wel fucking ziek trouwens 
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
Sub Zero is een baas jonge! 
Weten jullie nog meer D&B platen/artiesten zoals Camo & Krooked. Vind dat namelijk erg lekker klinken 
B-Complex, Pendulum (oudere werk), High Contrast, DJ Fresh (Escape From Planet Monday is een aanradertje), London Elektricity
-
SHardtraxx Addict
- last seen Jul 2015
Oh wow, dat zijn wel een paar goeie namen zeg. Hoe was 't?Stinkjanus wrote:Zaterdag ga ik kei hard rocken op de beats van Black Sun Empire, Noisia en Bare Noize. Iemand nog meer toevallig aanwezig in de Effenaar in Eindhoven?
En ik zie hier Sub Zero langskomen, goede zaak!
-
SHardtraxxer
- last seen Apr 2017
Fucking vet. Sfeertje wat daar hangt is zoveel anders. Alleen gegeven moment werd ik wel gek van heletijd dat zelfde tutu tu. Alle ritmes zijn hetzelfde opgebouwd én de sounds wijken nauwelijks af.MacMichael wrote:Oh wow, dat zijn wel een paar goeie namen zeg. Hoe was 't?Stinkjanus wrote:Zaterdag ga ik kei hard rocken op de beats van Black Sun Empire, Noisia en Bare Noize. Iemand nog meer toevallig aanwezig in de Effenaar in Eindhoven?
-
K
Dat is dus maisntream dnbStinkjanus wrote:Fucking vet. Sfeertje wat daar hangt is zoveel anders. Alleen gegeven moment werd ik wel gek van heletijd dat zelfde tutu tu. Alle ritmes zijn hetzelfde opgebouwd én de sounds wijken nauwelijks af.MacMichael wrote:Oh wow, dat zijn wel een paar goeie namen zeg. Hoe was 't?Stinkjanus wrote:Zaterdag ga ik kei hard rocken op de beats van Black Sun Empire, Noisia en Bare Noize. Iemand nog meer toevallig aanwezig in de Effenaar in Eindhoven?
-
SHardtraxxer
- last seen Apr 2017
Ja als je goed leest zie je ook dat Noisia en Black Sun Empire er waren. Die vallen volgens mij onder mainstream. Ik denk dat ik DnB ook echt alleen vet vind als het van deze twee artiesten (en enkele ander natuurlijk) komt of dat het gemixt is met industrial. Dupstep vind ik toch wat vetter omdat er wat meer afwisselende sounds in zitten en alles veel onvoorspelbaarder is.kaboem wrote:Dat is dus maisntream dnbStinkjanus wrote: Fucking vet. Sfeertje wat daar hangt is zoveel anders. Alleen gegeven moment werd ik wel gek van heletijd dat zelfde tutu tu. Alle ritmes zijn hetzelfde opgebouwd én de sounds wijken nauwelijks af..
You're kidding, right?Stinkjanus wrote:Dupstep vind ik toch wat vetter omdat er wat meer afwisselende sounds in zitten en alles veel onvoorspelbaarder is.
-
SHardtraxxer
- last seen Apr 2017
Nee echt. Ik heb het dan wel over de drum 'n bass waarmee ik bekend ben. Dupstep ben ik wat bekender in. Maar ik had zaterdag echt het idee dat ik 6 uur lang naar de zelfde sounds zat te luisteren. Ritme leek niet te veranderen zeg maar.STAN- wrote:You're kidding, right?Stinkjanus wrote:Dupstep vind ik toch wat vetter omdat er wat meer afwisselende sounds in zitten en alles veel onvoorspelbaarder is.
Dat gevoel ken ik ja, heb ik zowel bij Dubstep als bij DNB.. Dat terwijl er bij beide events waar ik het over heb (Subway XL en PRSPCT XL14) meer dan genoeg variatie was.. Komt misschien doordat ik toch meer van hardcore houd ofzo, ik weet het niet.
-
SHardtraxxer
- last seen Apr 2017
Zou best kunnen dat het daar aan ligt. Ritme van hardcore is ook wel hetzelfde alleen de kicks zijn altijd anders en de opbouw varieert ook veel meer met knikjes in de basslines enzo. Des ondanks vond ik het wel echt gruwelijk vet en voor herhaling vatbaar.STAN- wrote:Dat gevoel ken ik ja, heb ik zowel bij Dubstep als bij DNB.. Dat terwijl er bij beide events waar ik het over heb (Subway XL en PRSPCT XL14) meer dan genoeg variatie was.. Komt misschien doordat ik toch meer van hardcore houd ofzo, ik weet het niet.