Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 30  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 23:43 

Hardtraxx Elite

alles van camo & krooked ongeveer
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 18:45 

Hardtraxx Veteran

Damn die release van Hardlog1k en eRRe is lekkkeeuurrrr :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 01:40 

Hardtraxx Addict

http://www.youtube.com/watch?v=PKvjjgO6ov0
Wow.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 15:51 

Hardtraxx Elite

MacMichael schreef:
Wow.

dat is industrial hardcore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 15:57 

Hardtraxx Veteran

Crossbreed eerder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 20:51 

Past hier perfect bij dus !

http://www.youtube.com/watch?v=syVQd4dC6Q4

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 00:44 

Hardtraxx Addict

RobertV schreef:
MacMichael schreef:
Wow.

Dat is het in ieder geval zeker niet :p.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 16:51 

Hardtraxx Veteran

RobertV schreef:
MacMichael schreef:
Wow.

Not. Darkstep, subgenre van Drum & Bass.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 23:04 

Hardtraxxer

Zaterdag ga ik kei hard rocken op de beats van Black Sun Empire, Noisia en Bare Noize. Iemand nog meer toevallig aanwezig in de Effenaar in Eindhoven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 17:01 

Donateur

Was er niet iemand op het forum die helemaal thuis was in de Jump-Up? Ik wil meer releases daarvan hebben namelijk ;D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 19:09 

Donateur

Teknizion schreef:
Was er niet iemand op het forum die helemaal thuis was in de Jump-Up? Ik wil meer releases daarvan hebben namelijk ;D

Ik ben wel redelijk thuis in de jump up, luister er een kleine 2 jaar naar, is ook mijn favoriete dnb subgenre :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 19:45 

Donateur

Kryptica schreef:
Teknizion schreef:

Ik ben wel redelijk thuis in de jump up, luister er een kleine 2 jaar naar, is ook mijn favoriete dnb subgenre :P

Ik denk dat jij het dan was :P Weet jij wat goede artiesten/labels/releases die ik moet checken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 20:42 

Donateur

Artiesten die ik kan aanbevelen: Sub Zero, Taxman, Original Sin, Konichi, Ironlung, Dub Motion, DJ Hazard, Levela, Majistrate, Guv, Jaydan, Sly, Pleasure, Supreme Being, ...

Labels: Sweeth Tooth, Playaz, Image Muzik, Low Down Deep Records, Hangar Records, ...

Paar nummers:

Ik kan zo nog 30 pagina's doorgaan, maar ik weet niet of je echt van die Sub Zero & Original Sin nummers graag hoort, of meer van die nummers van Ironlung etc :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 21:03 

Donateur

Thanks man! Ga het allemaal ff checken. Die Sub Zero VIP is wel fucking ziek trouwens :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 21:08 

Donateur

Sub Zero is een baas jonge! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 23:57 

Hardtraxx Addict

Weten jullie nog meer D&B platen/artiesten zoals Camo & Krooked. Vind dat namelijk erg lekker klinken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 22:24 

Hardtraxxer

B-Complex, Pendulum (oudere werk), High Contrast, DJ Fresh (Escape From Planet Monday is een aanradertje), London Elektricity
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2012 10:31 

Hardtraxx Addict

Stinkjanus schreef:
Zaterdag ga ik kei hard rocken op de beats van Black Sun Empire, Noisia en Bare Noize. Iemand nog meer toevallig aanwezig in de Effenaar in Eindhoven?

Oh wow, dat zijn wel een paar goeie namen zeg. Hoe was 't?

En ik zie hier Sub Zero langskomen, goede zaak!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2012 17:21 

Hardtraxxer

MacMichael schreef:
Stinkjanus schreef:

Fucking vet. Sfeertje wat daar hangt is zoveel anders. Alleen gegeven moment werd ik wel gek van heletijd dat zelfde tutu tu. Alle ritmes zijn hetzelfde opgebouwd én de sounds wijken nauwelijks af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2012 18:31 

Stinkjanus schreef:
MacMichael schreef:
Stinkjanus schreef:

Fucking vet. Sfeertje wat daar hangt is zoveel anders. Alleen gegeven moment werd ik wel gek van heletijd dat zelfde tutu tu. Alle ritmes zijn hetzelfde opgebouwd én de sounds wijken nauwelijks af.

Dat is dus maisntream dnb :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2012 21:04 

Hardtraxxer

kaboem schreef:
Stinkjanus schreef:

Dat is dus maisntream dnb :).

Ja als je goed leest zie je ook dat Noisia en Black Sun Empire er waren. Die vallen volgens mij onder mainstream. Ik denk dat ik DnB ook echt alleen vet vind als het van deze twee artiesten (en enkele ander natuurlijk) komt of dat het gemixt is met industrial. Dupstep vind ik toch wat vetter omdat er wat meer afwisselende sounds in zitten en alles veel onvoorspelbaarder is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 13:36 

Hardtraxx Veteran

Stinkjanus schreef:
Dupstep vind ik toch wat vetter omdat er wat meer afwisselende sounds in zitten en alles veel onvoorspelbaarder is.

You're kidding, right?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 19:03 

Hardtraxxer

STAN- schreef:
Stinkjanus schreef:
Dupstep vind ik toch wat vetter omdat er wat meer afwisselende sounds in zitten en alles veel onvoorspelbaarder is.

You're kidding, right?

Nee echt. Ik heb het dan wel over de drum 'n bass waarmee ik bekend ben. Dupstep ben ik wat bekender in. Maar ik had zaterdag echt het idee dat ik 6 uur lang naar de zelfde sounds zat te luisteren. Ritme leek niet te veranderen zeg maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 19:14 

Hardtraxx Veteran

Dat gevoel ken ik ja, heb ik zowel bij Dubstep als bij DNB.. Dat terwijl er bij beide events waar ik het over heb (Subway XL en PRSPCT XL14) meer dan genoeg variatie was.. Komt misschien doordat ik toch meer van hardcore houd ofzo, ik weet het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 19:31 

Hardtraxxer

STAN- schreef:
Dat gevoel ken ik ja, heb ik zowel bij Dubstep als bij DNB.. Dat terwijl er bij beide events waar ik het over heb (Subway XL en PRSPCT XL14) meer dan genoeg variatie was.. Komt misschien doordat ik toch meer van hardcore houd ofzo, ik weet het niet.

Zou best kunnen dat het daar aan ligt. Ritme van hardcore is ook wel hetzelfde alleen de kicks zijn altijd anders en de opbouw varieert ook veel meer met knikjes in de basslines enzo. Des ondanks vond ik het wel echt gruwelijk vet en voor herhaling vatbaar.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 30  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek