Related topics
- View the latest post: Showtek ft. Lexi Jean - Music On My Mind (Frontliner Remix)
- View the latest post: Showtek ft Lexi Jean - Music On My Mind (DMW070)
- View the latest post: Dutch Master @ Dutch Master Radio Show November 2010
- View the latest post: Dutch Master @ Dutch Master Radio Show 12 September 2010
Active topics in Andere muziek
Moderators
-
TDonateur
- 3777 posts member since 2009
Jammer dat Jean teveel mee gaat in de breezer-house. Vroegah maakte die nog best relaxte platen, mja dit is niks.
hmm, dj jean gaat ook slecht.
en in die melodie zit trouwens iets van let the bass kick ?
en in die melodie zit trouwens iets van let the bass kick ?
-
PHardtraxxer
- 155 posts member since 2009
- last seen Jan 2018
Originele plaat zeg....
-
G
godverdomme optyfen met je kut house 
deze text gewoon laten staan he, admins
epische faal was dat zeg
deze text gewoon laten staan he, admins
vooral na die epic fail van The Launch Relaunchedstynch wrote:hmm, dj jean gaat ook slecht.
no thx
als er house gedraaid moet worden doe mij dan maar the crookers of chuckie ofzo...
Kut dansje, kut iritant deuntje maar wel een lekkere beat.
even goed nog kut dus..
even goed nog kut dus..
Kijk eens naar z'n doppen..
Niks over z'n draaiskills maar z'n productieskills laten te wensen over.
Niks over z'n draaiskills maar z'n productieskills laten te wensen over.
pilletje op?
wat een praat zeg :')
Idd, op turn op the bass vorig jaar leek het helemaal nergens opDj C-Mind wrote:pilletje op?
wat een praat zeg :')
Wat is die Jean toch de laatste jaren achteruit gegaan zeg
Lift me up enzo dat waren nog eens nummers!, dit is echt vreselijk
Lift me up enzo dat waren nog eens nummers!, dit is echt vreselijk
Midlife crisis? Geld gebrek? Het draait hem alleen nog maar om het geld?
naja midlife crisis, een jaar geleden bij spuiten en slikken zat hij nog stoer te vertellen dat hij al 1000 vrouwen had geknald hahaDennis Aka Mash wrote:Midlife crisis? Geld gebrek? Het draait hem alleen nog maar om het geld?
Hij is gewoon leip jongens.. praatjes knallen er dan snel uit. Denk dat ie dit nuchter niet had gezegd en al helemaal niet op deze manier.
nieuwe hype iedereen shuffelen op school en het komt weer op tvdutchhunters wrote:View on YouTube
btw, geluidjes klinken als rip van guardian angel 
Wat... de fack hee. En dan zeggen "Nee ik ben niet arrogant nee" :') Duidelijk niet helemaal nuchter maar toch, heb em ook wel eens bij op de bon gezien, vind het echt een vervelend mannetje. Mannetje ja. Echt een goed voorbeeld van iemand die op het hoogtepunt had moeten stoppen._dp_ wrote:[youtube]een video[/youtube]
-
OHardtraxxer
- 967 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
die soundjes kan ik ook nog wel maken voor je XDMol wrote:btw, geluidjes klinken als rip van guardian angel
Jean was goed, the launch(die oude) lift me up enzo... damn dat ware platen!! Nu is ie nix meer 
-
OHardtraxxer
- 967 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
100 procent mee eensThe Indicator wrote:Jean was goed, the launch(die oude) lift me up enzo... damn dat ware platen!! Nu is ie nix meer