Ik begin dit label meer en meer te waarderen
Related topics
- View the latest post: [ELECTRO & PROGRESSIVE HOUSE] Mr. Solis - Mixxed Up #36
- View the latest post: [ELECTRO & PROGRESSIVE HOUSE] Mr. Solis - Mixxed Up #35
- View the latest post: [House/Electro/Techhouse]Clubbin'- House Yearmix 2008
- View the latest post: Leon Artez - Color Outside The Lines (Cross-over Genre Mix) (House/Tech-House/Deep House/Techno/Trance)
- View the latest post: [Progressive House] Inclusive. presented by VAIMH (Latest: 001)
Active topics in Andere muziek
Moderators
-
PHardtraxx Addict
- 1880 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Vanavond alweer nieuwe Revealed tracks in Hardwell On Air! Twee zelfs
(gok op Life is Calling en Lion)
-
BHardtraxx Newbie
- 46 posts member since 2012
- last seen Nov 2014
Damn, wat is Origins van Don Diablo vet zeg. 
-
PHardtraxx Addict
- last seen Jun 2026
lekker plaatje van audien,
@joykill, vaker komen hier, stond er al een tijd
@joykill, vaker komen hier, stond er al een tijd
Last edited by teupie on 01 Dec 2013 16:23, edited 1 time in total.
twee nieuwe blasterjaxx plaatjes kunnen mij helaas nog niet overtuigen, our soldiers en damn
Snake is wel vetteupie wrote:twee nieuwe blasterjaxx plaatjes kunnen mij helaas nog niet overtuigen, our soldiers en damn
ja maar die noem ik niet echt nieuw. Dat is trouwens een bazen plaat ja. tering
-
S
manmanman, makj & henry fond - encore blijft me elke keer weer energie geven
Enige vette platen op deze pagina vind ik die van armada. Mijn god wat word house eentonig tegenwoordig met de anti's en zelfde riedeltjes met net iets andere synths.
Liever wat meer producers in de richting van Axwell, Matisse & Sadko, Tommy Trash, Deadmau5, John Dahlback, Sebastian Ingrosso, Knife Party, TV Noize e.d. die weten tenminste nog creativiteit en variatie in hun platen te gooien, en bij de eerste twee artiesten vooral nog gevoel in de platen.
Liever wat meer producers in de richting van Axwell, Matisse & Sadko, Tommy Trash, Deadmau5, John Dahlback, Sebastian Ingrosso, Knife Party, TV Noize e.d. die weten tenminste nog creativiteit en variatie in hun platen te gooien, en bij de eerste twee artiesten vooral nog gevoel in de platen.
Zie m nu pas maar alweer een geniale plaat van M&S , wat kunnen die mannen geniale platen maken. Ben nog geen een keer teleurgesteld
-
PHardtraxx Addict
- last seen Jun 2026
Inderdaad. House is zo saai aan het worden. Ik zit meer richting de trance nu. Daar komt naar mijn mening echt platen uit met creativiteit en gevoel. Niet een hoop artiesten de de sound van een ander imiteren.Broken Balance wrote:Enige vette platen op deze pagina vind ik die van armada. Mijn god wat word house eentonig tegenwoordig met de anti's en zelfde riedeltjes met net iets andere synths.
Precies. Als je de stijl van Afrojack, Martin Garrix & Dimitri Vegas & Like Mike bij elkaar zet bezet je nu zo'n 70% van hoe de house nu is. De andere zijn experimenteel of wat harder zo als TV Noise, Knifeparty, Deadmau5, Tommytrash en de rest melodieus zoals M&S, Axwell, Avicii.
-
S
-
RHardtraxx Newbie
- 11 posts member since 2013
- last seen Apr 2014
Enzo darren - elysium 
-
PHardtraxx Addict
- last seen Jun 2026
-