Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 50  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 07:24 

Hardtraxx Veteran

Spablauw schreef:

Ook op tijd... Wel heerlijk

jammer dt dit ook zo lang moest duren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 11:15 

Hardtraxxer

Vreselijke track, het is namelijk een exacte kopie van The xx - Intro (Sander Van Doorn Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 11:34 

Hardtraxxer

Iemand die er bij was wanneer DMV & LM de mainstage afsloten op Tomorrowland (vrijdag)? Slechtste live performance ooit gezien. Mash ups die op niets sloegen, platen compleet verneukt en alles was pre recorded. Meest overroepen "dj's" van het moment. Plus: ze maken niets zelf. Schandalig dat zo'n talentloze kerels de mainstage mogen afsluiten en iedereen zo lovend is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 11:52 

Hardtraxx Veteran

Deenite schreef:
Iemand die er bij was wanneer DMV & LM de mainstage afsloten op Tomorrowland (vrijdag)? Slechtste live performance ooit gezien. Mash ups die op niets sloegen, platen compleet verneukt en alles was pre recorded. Meest overroepen "dj's" van het moment. Plus: ze maken niets zelf. Schandalig dat zo'n talentloze kerels de mainstage mogen afsluiten en iedereen zo lovend is.

welkom in de dj wereld van tegenwoordig
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 12:07 

Deenite schreef:

Dimitiri Vegas & Like Mike moet je ook niet aanzien voor kwaliteit, meer voor entertainment lijkt mij... Like Mike is wel een goede entertainer.
En een uur of anderhalf mashups is toch leuk, misschien niet als afsluiter maar het gaat wel om platen die iedereen kent, lekkere drops, en wat meezingen... Dit komt de sfeer dan wel weer ten goede!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 12:18 

Hardtraxxer

Spablauw schreef:
En een uur of anderhalf mashups is toch leuk

Intro gebruiken van Mammoth. Bij de drop ineens een break van 2mins erin knallen om dan vervolgens over te gaan naar een drop van een volgend nummer om dan uiteindelijk aan het einde van de set Mammoth ineens terug uit het niets te laten knallen. No, just no.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 12:22 

Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Wel geinig dat Avicii zo groot/bekend is terwijl hij alleen maar presets gebruikt en eigenlijk best een gebrekkige producer is :D

Maakt echt geen f*ck uit. Het belangrijkste is wat je er mee doet. Firebeatz net hetzelfde met de "Dear NY" release: een complete preset maar ze hebben er echt wel een bommetje van gemaakt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 13:34 

Hardtraxxer

Orgasmes! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 10:39 

Hardtraxx Addict

Deenite schreef:
Daveytl schreef:
Wel geinig dat Avicii zo groot/bekend is terwijl hij alleen maar presets gebruikt en eigenlijk best een gebrekkige producer is :D

Maakt echt geen f*ck uit. Het belangrijkste is wat je er mee doet. Firebeatz net hetzelfde met de "Dear NY" release: een complete preset maar ze hebben er echt wel een bommetje van gemaakt!

Door het gebruiken van presets ben je geen gebrekkige producer hoor. Of je het geluid nu zelf maakt of een preset gebruikt maakt niet uit. Als je keer op keer zulke hits maakt vind ik je alles behalve een gebrekkige producer.

Deenite schreef:

Orgasmes! (L)

Dit is de Deadmau5 die ik graag hoor. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 12:51 

Hardtraxx Veteran

Deenite schreef:

nee, vorige jaar vond ik het al niks, toen was niet afsluiten geloof ik. Dit jaar al gezien op pre party en dat laatste uurtje gelukkig maar qdance gegaan. hoefden die 2 niet te zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 18:03 

Daveytl schreef:

Helemaal niets gebrekkig aan lijkt mij?
Zijn producties zijn toch kwalitatief hoog en zeker vernieuwend!
Wat je ook mag zeggen, elk nummer steek gewoon aan en hij is gewoon de top. Ik zie hem nog wel richting de nr. 1 plaats flitsen in de top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 21:03 

Hardtraxxer

Ik weet niet war ik dit kan plaatsen, maar het 'eigen productie'-topic lijkt me meer hardstyle gerichter.

Ben vaak bezig wat te kloten in FL en soms komt er wel wat leuks uitrollen. Maar ben natuurlijk nog lang geen pro dus zou ik graag jullie feedback willen, dus als je tijd over hebt... :thumbup:

https://soundcloud.com/pyrrhicdj/bad-move
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2013 00:02 

Hardtraxx Veteran

Ik blijf deze maar luisteren ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 21:29 

Hardtraxx Addict

Ik zoek al maanden naar een Hardwell poster maar ik kan hem echt nergens vinden. Weet iemand toevallig goede sites hiervoor? Wil eventueel wel zelf laten drukken, maar heb geen idee waar/hoe ik moet zoeken naar zoiets :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 09:55 

Hardtraxxer

Oh zo goud! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 11:43 

Hardtraxx Addict

wvd schreef:
Ik zoek al maanden naar een Hardwell poster maar ik kan hem echt nergens vinden. Weet iemand toevallig goede sites hiervoor? Wil eventueel wel zelf laten drukken, maar heb geen idee waar/hoe ik moet zoeken naar zoiets :(

Zullen vast wel een paar op Redbubble te vinden zijn.
Anders vind je zelf een plaatje dat binnen een 2400x3200 kader past, en upload je m zelf, kan je m meteen laten toesturen (alleen verzendkosten zijn ruk).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 11:59 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 22:27 

Hardtraxxer

Deze plaat op TML, hier sloot Afrojack mee af op de Jacked stage... Kerel, die set, dat moment, die locatie. Alles was perfect, echt in trance op deze plaat! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 20:23 

Hardtraxx Elite

Filmpje doet het niet?

Misschien bedoel je deze? ( :love: )

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 09:53 

Hardtraxx Addict

Nicky Romero heeft een remix gemaakt voor armin van buuren. Ik ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 20:54 

Hardtraxx Elite

Phase 2 schreef:
Nicky Romero heeft een remix gemaakt voor armin van buuren. Ik ben benieuwd.

Zal wel Beautiful Life worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 02:24 

Kraak... Piep...

Lol, wereld van verschil, oude plaat maar kom m net pas tegen.

Periphery - Icarus Lives

Periphery - Icarus Lives (Zedd Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 09:23 

Hardtraxxer

Solis schreef:
Filmpje doet het niet?

Misschien bedoel je deze? ( :love: )

;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 13:53 

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 19:54 

Hardtraxx Addict

Is van een maat van me, en mijn god wat doet ie et goed. Godsamme :worship: