Heb een goede site gevonden.
Housebootlegs.com...
Housebootlegs.com...
doenteupie wrote:Als je wil kan ik binnenkort pakketje maken?
lees is 3 post boven jeTimmer wrote:Jordy dazz heeft nog een sprink pack uitgebracht, verder bestaat er nog een website genaamd: http://housebootlegs.com/, zit ook heel veel rommel tussen
Hardwell zal ook niet te veel mash ups meer weggeven, anders komt er weer een relletjeAniThing wrote:nadeel is dat er maar een paar dj''s zijn die ze ook daadwerkelijk vrijgevenSpablauw wrote:Kent er iemand nog van die vette (recente) mashups?
Zoals die hardwell packs... Ik bedoel dus dikke house platen met bekende vocalen ofzo...
kzoek al weken naar die mash-ups die showtek altijd draait
Die is echt vet!Phase 2 wrote:Nieuwe vicetone gaat komen op Protocol Recordings
idd en dan de bodybangers remix, mijn dank is grootteupie wrote:Als je wil kan ik binnenkort pakketje maken?
Timmer, track met aftellen is just mike - capo
View on YouTubeWesz91 wrote:Jezus wat een vette platen maakt die Martin Garrix nu al, net 17 jaar
Ik ga binnenkort een mashup pakket samenstellen bestaande uit oudere en nieuwere mashups die ik heb gemaakt. Heb toevallig net 1 korte mashup gemaakt (puur uit verveling), wellicht dat je het wat vindt.Spablauw wrote:Kent er iemand nog van die vette (recente) mashups?
Zoals die hardwell packs... Ik bedoel dus dikke house platen met bekende vocalen ofzo...
:')p-stylez wrote:Mensen die lekkere house muziek zoeken: Axecellent & P-Stylez - Lakeside Festival Dj Contest
Komt alleen even in het house topic om dat te zeggen? Wat ben jij stoer zeg!Dakpan wrote::')p-stylez wrote:Mensen die lekkere house muziek zoeken: Axecellent & P-Stylez - Lakeside Festival Dj Contest
Ik reageer waar ik wil ongeacht of ik er veel kom.Broken Balance wrote:Komt alleen even in het house topic om dat te zeggen? Wat ben jij stoer zeg!Dakpan wrote::')p-stylez wrote:Mensen die lekkere house muziek zoeken: Axecellent & P-Stylez - Lakeside Festival Dj Contest
Porter die R3tro en (industrial) hardcore draaide op UMFTimmer wrote:Afgelopen zaterdag naar extrema geweest, damn porter, knife party, wat een geweld! Dada Life was ook vet
Ook nog vette plaatjes draaien dan, heerlijkstefaneke wrote:Porter die R3tro en (industrial) hardcore draaide op UMFTimmer wrote:Afgelopen zaterdag naar extrema geweest, damn porter, knife party, wat een geweld! Dada Life was ook vet
Toch wel een beetje grappig