Zoveelste die Showtek denkt na te kunnen doen....Stinkjanus wrote:Pat B en Q-ic zijn overgestapt op house zo te zien. De kicks zijn nog steeds jumpstylewaardig, maar dan nu op een lager bpm. Voor de rest word ik er niet warm of koud van. Hij zit in de smash the house podcast van Dimitri Vegas en Like Mike.
Related topics
- View the latest post: [ELECTRO & PROGRESSIVE HOUSE] Mr. Solis - Mixxed Up #36
- View the latest post: [ELECTRO & PROGRESSIVE HOUSE] Mr. Solis - Mixxed Up #35
- View the latest post: [House/Electro/Techhouse]Clubbin'- House Yearmix 2008
- View the latest post: Leon Artez - Color Outside The Lines (Cross-over Genre Mix) (House/Tech-House/Deep House/Techno/Trance)
- View the latest post: [Progressive House] Inclusive. presented by VAIMH (Latest: 001)
Active topics in Andere muziek
Moderators
-
PHardtraxx Addict
- 1880 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
-
SHardtraxxer
- 689 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Vervelend! Nog meer kopieën van EpicPhase 2 wrote:Zoveelste die Showtek denkt na te kunnen doen....Stinkjanus wrote:Pat B en Q-ic zijn overgestapt op house zo te zien. De kicks zijn nog steeds jumpstylewaardig, maar dan nu op een lager bpm. Voor de rest word ik er niet warm of koud van. Hij zit in de smash the house podcast van Dimitri Vegas en Like Mike.
View on YouTube
Oh man dit nummer
origineel ook trouwens!
http://www14.zippyshare.com/v/81917069/file.html
View on YouTube
Oh man dit nummer
http://www14.zippyshare.com/v/81917069/file.html
View on YouTube
-
S
Hoe zit het met dat album van Avicii?
View on SoundCloud
Het is een preview van een nummer voor mijn nieuwe album, C'est La Vie.
Duurt nog wel een flinke tijd voordat het album af zal zijn
gelukkig is dit nummer bijna klaar, kom ik tenminste ergens.
Het is een preview van een nummer voor mijn nieuwe album, C'est La Vie.
Duurt nog wel een flinke tijd voordat het album af zal zijn
Ontzettende fan van 'lompe' house.. Denk dat ze het progressive/big room house noemen. Nummers zoals deze twee
:
0:31 (drop)
View on YouTube
2:00 (drop)
View on YouTube
Iemand weet wat de benaming hiervoor is? (Is er volgensmij niet echt?) En kent iemanad meer van dit soort tracks? Titels/artiesten is genoeg. Daarnaast: house DJ's draaien heel vaak met accapellas uit andere tracks, zijn deze ergens te downloaden ofzo? Ik kan via Google namelijk niks vinden en om deze zelf uit tracks te gaan halen is voor mij te lastig.
0:31 (drop)
View on YouTube
2:00 (drop)
View on YouTube
Iemand weet wat de benaming hiervoor is? (Is er volgensmij niet echt?) En kent iemanad meer van dit soort tracks? Titels/artiesten is genoeg. Daarnaast: house DJ's draaien heel vaak met accapellas uit andere tracks, zijn deze ergens te downloaden ofzo? Ik kan via Google namelijk niks vinden en om deze zelf uit tracks te gaan halen is voor mij te lastig.
Dirty Electro House wordt het genoemd.. maar eigenlijk is het gewoon house.
Kun je nog wat meer nummers/artiesten noemen? Ik heb daar eerder op gezocht maar het is meestal net niet wat ik zoek.. Het loopt allemaal zo in elkaar over, dus ik zou t zo snappen als je ook 1,2,3 het niet weet.p-stylez wrote:Dirty Electro House wordt het genoemd.. maar eigenlijk is het gewoon house.
Center Of The Universe is vandaag uit 
-
SHardtraxxer
- 689 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
W&W, Ralvero, Martin Garrix, Daddy's Groove, Dannic, Hard Rock Sofa, Dimitri Vegas & Like Mike.. Die maken vrij 'harde' house. Niet heel melodieus, maar wel leuke drops en drives.
En die acapella's kun je meestal wel vinden. Ik heb er een paar hier op de pc staan, indien je ze wil zien, stuur me maar een PM.
En die acapella's kun je meestal wel vinden. Ik heb er een paar hier op de pc staan, indien je ze wil zien, stuur me maar een PM.
Met harde house denk ik meer aan
Knife Party, Felguk, Dada Life, TV Noise en dergelijke.
Knife Party, Felguk, Dada Life, TV Noise en dergelijke.
-
PHardtraxx Addict
- last seen Jun 2026
Ik heb nog nooit iemand die benaming horen gebruiken.p-stylez wrote:Dirty Electro House wordt het genoemd.. maar eigenlijk is het gewoon house.
Link? Ik vind alleen een radio edit?Broken Balance wrote:Center Of The Universe is vandaag uit
edit: wel een extended original mix kunnen vinden.
heb m al drie dagen ofzo?!mrazura wrote:Link? Ik vind alleen een radio edit?Broken Balance wrote:Center Of The Universe is vandaag uit
edit: wel een extended original mix kunnen vinden.
Dimitri Vegas & Like Mike - Wakandawvd wrote:
En kent iemanad meer van dit soort tracks? .
dannic - viper
nom de strip - techno saturday gaat ook wel lekker erop
knife party - lrad
jochen miuller - south point
nari & milani - vago
-
PHardtraxx Addict
- last seen Jun 2026
Check gewoon een aantal Hardwell on air episodes. Daar zitten genoeg dergelijke tracks in.teupie wrote:Dimitri Vegas & Like Mike - Wakandawvd wrote:
En kent iemanad meer van dit soort tracks? .
dannic - viper
nom de strip - techno saturday gaat ook wel lekker erop
knife party - lrad
jochen miuller - south point
nari & milani - vago
-
PHardtraxx Addict
- last seen Jun 2026
Euh.. Oke?p-stylez wrote:Dirty Electro House
View on YouTube
Vet nummer dit! _O_
View on YouTube
Ook fijn
View on YouTube
Komen een aantal nieuwe tracks voorbij
Last edited by Solis on 10 Jun 2013 16:28, edited 3 times in total.
die is uit he vasndaagSolis wrote: kaskade- atmosphere
-
S