Related topics
- View the latest post: [ELECTRO & PROGRESSIVE HOUSE] Mr. Solis - Mixxed Up #36
- View the latest post: [ELECTRO & PROGRESSIVE HOUSE] Mr. Solis - Mixxed Up #35
- View the latest post: [House/Electro/Techhouse]Clubbin'- House Yearmix 2008
- View the latest post: Leon Artez - Color Outside The Lines (Cross-over Genre Mix) (House/Tech-House/Deep House/Techno/Trance)
- View the latest post: [Progressive House] Inclusive. presented by VAIMH (Latest: 001)
Active topics in Andere muziek
Moderators
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Die set van Erik Prydz op Ultra Music Festival
!
View on SoundCloud
Wel veel eigen werk, maar in andere sets die ik hoorde kwamen deze platen niet zo vaak terug en wat een sfeervol geheel weet hij er van te maken in deze set zeg. Heerlijk!
View on SoundCloud
Wel veel eigen werk, maar in andere sets die ik hoorde kwamen deze platen niet zo vaak terug en wat een sfeervol geheel weet hij er van te maken in deze set zeg. Heerlijk!
Khadber wrote:Die set van Erik Prydz op Ultra Music Festival!
View on SoundCloud
Wat lekker zeg, techno?
Nee, Techno is veel herhalender, minder melodieus en wat leger. Dit zou je eigenlijk een soort Deep House tot normale House kunnen noemen als je het mij vraagt. Eigenlijk heel raar, want de "normale House" wordt eigenlijk amper gedraaid of geproduceerd.
-
SHardtraxxer
- 819 posts member since 2011
- last seen Apr 2017
Moet je voor de grap maar is het setje van Avicii op ultra luisteren
Hij draaide hier voor het eerst zijn album.
http://www.1001tracklists.com/tracklist ... 03-22.html
Serieus echt de slechtste set die ik ooit heb gehoord
http://www.1001tracklists.com/tracklist ... 03-22.html
Serieus echt de slechtste set die ik ooit heb gehoord
en wat versta dan onder normaal?Khadber wrote:Nee, Techno is veel herhalender, minder melodieus en wat leger. Dit zou je eigenlijk een soort Deep House tot normale House kunnen noemen als je het mij vraagt. Eigenlijk heel raar, want de "normale House" wordt eigenlijk amper gedraaid of geproduceerd.
House zonder enige toevoeging. De sound die je nu over het algemeen hoort heeft de benaming Big Room House gekregen. Zo ken je ook wel Dirty House, Latin House etcetera. Ik denk dat je dit meer richting gewoon House kan noemen met een klein vleugje Deep House, maar heel lichtjes maar. Zo zou ik het althans omschrijven.
Ja dan ben ik het wel redelijk met je eens. Zou het zelf richting minimal sturen
Minimal is nog erger. Dat is Een Kick + Basslijntje + wat bliepjes.teupie wrote:Ja dan ben ik het wel redelijk met je eens. Zou het zelf richting minimal sturen
begin van deze set is ook niet heel veel andersBroken Balance wrote:Minimal is nog erger. Dat is Een Kick + Basslijntje + wat bliepjes.teupie wrote:Ja dan ben ik het wel redelijk met je eens. Zou het zelf richting minimal sturen
Stel je dat dan voor maar dan nog minder. Want dit is, wat khadber zegt, meer Deep House waar Pryda/Eryc Prydz geloof ik ook onder valt.
-
S
Kakzooi, zijn serieus die livestream opnames van Deadmau5 @ Ultra 2013 erafgehaald? 
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
hoop het niet, vond zn set heel dikstefaneke wrote:Kakzooi, zijn serieus die livestream opnames van Deadmau5 @ Ultra 2013 erafgehaald?
wat waren die saai zeg, niet te geloven.
-
SHardtraxxer
- 689 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
21 mei nieuw daft punk album en er wordt ook veel gespeculeerd over een tour.

-
S
Stinkjanus wrote:21 mei nieuw daft punk album en er wordt ook veel gespeculeerd over een tour.![]()
![]()
Dan voor jullie deze
Dakt punk - no end, zoek maar op zippy ofzo anders pm
ssst niet doorvertellen
Dakt punk - no end, zoek maar op zippy ofzo anders pm
ssst niet doorvertellen
-
PHardtraxx Addict
- 1880 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Gareth Emery & Ashley Wallbridge is sowieso goede combinatie.
Deze van hun blijft zo lekker.
View on YouTube
Deze van hun blijft zo lekker.
View on YouTube