Valt volgens mij onder Progressive House.
Adam K maakt echt goede platen!
Valt volgens mij onder Progressive House.
idd hij draait echt gay.. maarja die trekken wel de lekkerste meiden aanstynch wrote:Ik luister veel verschillende soorten electronische muziek, maar dirty house trek ik echt niet!
Vato gonzales, La fuente, Afrojack.. hatelijk! Vorig jaar op lakedance geweest, nou ik heb hele dag in de minimal tent gestaan en 1x mainstage bij hardwell!
Hardwell vind ik dan wel weer geniaal!
die la fuente komt btw hier uit de buurt, zie je af en toe wel in son of in nuenen, wat een pannenkoek.. maar wel altijd lekkere meid en een skon bmw
naja fusion zit in de buurt eh, en volgens mij word fear fm in valkenswaard gedaan (feestcafe ekskuus, verbeter alst niet zo is) Space pirates komen uit oirschot (gruwelijk vette electro live show)DJ ShaG wrote:idd hij draait echt gay.. maarja die trekken wel de lekkerste meiden aanstynch wrote:Ik luister veel verschillende soorten electronische muziek, maar dirty house trek ik echt niet!
Vato gonzales, La fuente, Afrojack.. hatelijk! Vorig jaar op lakedance geweest, nou ik heb hele dag in de minimal tent gestaan en 1x mainstage bij hardwell!
die la fuente komt btw hier uit de buurt, zie je af en toe wel in son of in nuenen, wat een pannenkoek.. maar wel altijd lekkere meid en een skon bmw![]()
Bij jullie in de buurt komen best veel bekende DJ's toch rond Eindhoven..
oirschot ja? vet! dat is hier ook niet gek ver vandaan...stynch wrote:naja fusion zit in de buurt eh, en volgens mij word fear fm in valkenswaard gedaan (feestcafe ekskuus, verbeter alst niet zo is) Space pirates komen uit oirschot (gruwelijk vette electro live show)DJ ShaG wrote:idd hij draait echt gay.. maarja die trekken wel de lekkerste meiden aanstynch wrote:Ik luister veel verschillende soorten electronische muziek, maar dirty house trek ik echt niet!
die la fuente komt btw hier uit de buurt, zie je af en toe wel in son of in nuenen, wat een pannenkoek.. maar wel altijd lekkere meid en een skon bmw![]()
Space Pirates ooit herkend op straat? Hahastynch wrote:naja fusion zit in de buurt eh, en volgens mij word fear fm in valkenswaard gedaan (feestcafe ekskuus, verbeter alst niet zo is) Space pirates komen uit oirschot (gruwelijk vette electro live show)DJ ShaG wrote:idd hij draait echt gay.. maarja die trekken wel de lekkerste meiden aanstynch wrote:Ik luister veel verschillende soorten electronische muziek, maar dirty house trek ik echt niet!
Je ziet af en toe wel bekende gezichten in de stad lopen, maar die la fuente zie ik jammer genoeg lastig veel
Laidback Luke is inderdaad een held!
Het heeft af en toe wel wat weg van Deadmau5 wie ik toch heel vet vind.Stokbrood wrote:Valt volgens mij onder Progressive House.
Adam K maakt echt goede platen!
Daar kan ik me ook wel eens aan ergeren.D-Nemacyst wrote:Ik ben het langzamerhand steeds meer gaan waarderen.
Maar ik moest op vakantie in kroatie bij zo'n tmf party 5 uur lang van die bliepjeshouse aanhoren. Daar word je echt zwaar gek van. Was blij als er een keer iets tussendoorkwam met een vorm van melodie.
moeilijk te bedenken dat deze man vroeger breakcore maakteGreenX wrote:soundhound herkennde hem wel,
View on YouTube