Nu weer een beetje geintereseerd in Dirty House/Progressive House. Vind Starkillers, Nicky Romero, Quintino, Alvaro, Afrojack, Chuckie, Hardwell, Arty, Sandro Silva en ik vergeet er vast nog wel een paar, echt heerlijk om naar te luisteren:)
Related topics
- View the latest post: [ELECTRO & PROGRESSIVE HOUSE] Mr. Solis - Mixxed Up #36
- View the latest post: [ELECTRO & PROGRESSIVE HOUSE] Mr. Solis - Mixxed Up #35
- View the latest post: [House/Electro/Techhouse]Clubbin'- House Yearmix 2008
- View the latest post: Leon Artez - Color Outside The Lines (Cross-over Genre Mix) (House/Tech-House/Deep House/Techno/Trance)
- View the latest post: [Progressive House] Inclusive. presented by VAIMH (Latest: 001)
Active topics in Andere muziek
Moderators
Wat is die nieuwe Avicii / Tim Berg (denk ik) die je nu overal op de radio hoort?
Naar mijn weten is er geen nieuwe Avicii op de radio, na Levels iig niet. Dus gok dat het van een andere artiest is?Jolle wrote:Wat is die nieuwe Avicii / Tim Berg (denk ik) die je nu overal op de radio hoort?
Jailbreak misschien?Jolle wrote:Wat is die nieuwe Avicii / Tim Berg (denk ik) die je nu overal op de radio hoort?
deze denk ik
View on YouTube
Superplaatje trouwens
en @ The Indicator
Alleen Quintino, Alvaro, Chuckie, Afrojack en Sandro Silva hebben een paar dirty house platen. Je hebt grotendeels allemaal clubhouse artiesten opgenoemd en er zit geen enkele progressive house artiest tussen je rijtje
View on YouTube
Superplaatje trouwens
en @ The Indicator
Alleen Quintino, Alvaro, Chuckie, Afrojack en Sandro Silva hebben een paar dirty house platen. Je hebt grotendeels allemaal clubhouse artiesten opgenoemd en er zit geen enkele progressive house artiest tussen je rijtje
Dat zou wel eens kunnen, hij lijkt best veel op Bromance dus daarom dacht ik dat die van avicii wasPaling wrote:Naar mijn weten is er geen nieuwe Avicii op de radio, na Levels iig niet. Dus gok dat het van een andere artiest is?Jolle wrote:Wat is die nieuwe Avicii / Tim Berg (denk ik) die je nu overal op de radio hoort?
-
BArtiest
- 305 posts member since 2011
- last seen Mar 2025
Denk dat je deze bedoelt:Jolle wrote:Dat zou wel eens kunnen, hij lijkt best veel op Bromance dus daarom dacht ik dat die van avicii wasPaling wrote:Naar mijn weten is er geen nieuwe Avicii op de radio, na Levels iig niet. Dus gok dat het van een andere artiest is?Jolle wrote:Wat is die nieuwe Avicii / Tim Berg (denk ik) die je nu overal op de radio hoort?
View on YouTube
-
A
Die lijkt echt op een andere track, niet normaal
Joh bijna gelijk aan Basto - Gregory's Theme
Maar dan een ander deuntje
D-Nemacyst wrote:deze denk ik
Superplaatje trouwens![]()
en @ The Indicator
Aaaah ik dacht altijd dat dat progressive house was, nou dan is het dus Club.
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
Clubhouse
Ohja en de track van SHM is nog niet zeker. Staat nu als TBA - ID in de set van Swedish House Mafia @ Madison Square Garden
View on YouTube
View on YouTube
Clubhouse
Ohja en de track van SHM is nog niet zeker. Staat nu als TBA - ID in de set van Swedish House Mafia @ Madison Square Garden
niet echt house maarja:
View on YouTube
View on YouTube
-
PHardtraxx Addict
- 1880 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
En die leek heel erg op bromanceD-Nemacyst wrote:Joh bijna gelijk aan Basto - Gregory's Theme
-
BArtiest
- 305 posts member since 2011
- last seen Mar 2025
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
^ Dat zijn ze 
Heerlijke track. Die clip ziet er ook goed uit